23 Ağustos 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

23 Ağustos 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 13

23 Ağustos 1934 AKŞAM TURKİYE RAHAT-EDER ARSEN LÜPEN 4“ cilt çıktı (Forma 67 - 86) FİYETİ: HERYERDE 80 KURUŞ Tevzi yeri : YALNIZ AKŞAM KİTAPHANESİ Istanbul - 121 Ankara caddesi * Taşra bayilerinin ve sipariş verecek zevatın doğrudan doğruya kitaphanemize müracaatları mercudur. Ayrıca posta ücreti alınmaz Para yerine posta pulu kabul olunur. 2 yolculuğa çıkmak istiyenlere tavsiyemiz : istanbuldan Londraya Şileple Bir Yolculuk Fall Sabri Beyle birlikte Ege denizinde, Yunan adalarinda, Akdenizde, Portekirde, Felemenk ve İngilterede, Fransa, Isviçre ve İtalyada güzel bir seyahat yapalım olmaz mı? 270 sahife - 293 resim - 75 kuruş YENI ÇIKTI Tevzt merkezi : YALNIZ AKŞAM KİTAPHANESİ ALATURKA GUREŞ MÜSABAKASI... Dsküdar Şemsi paşa stadyomunda yarınki enwa güun saat bizde Tar şampiyonu Kara Alı, Tel Haseyin, Mülâyım “ve Manisalı Rifat pebii yanlar vecnira siddi müsabaka, | dünyaya, yayılmıştır 6 haftada bütün buruşukluklar zail olmuştur. Viyana hastanelerinin. birinde 61 yaşında. bir kadın, alı haftalık bir müddet zayfında günde beş defalık bir tedavi neticesinde bütün buruşukluklar izale edilmiş ve adeta bir genç kiz gibi taze bir ten iktisap etmiştir yanada çıkan bir Tıp gazetesi yazdığı na göre bu tecrübe 60 - 70 yaşlarında: ki kadınlar üzerinde tekrar edilmiş ve meranuniyetbaba © meticeler Bu harikanın vermiştir. tarihçesi, © şimdi. bütün Her kadın ayni tecrübeyi yapabilir. Viyana Ünivarı profesörü Doktor Stejıkal; yüzde husule gelen burusukluklar; cildin bazı hayati unsurlarının ziyamdan mütevel. Jit olduğunu kefetmiştir. Uzun tetkik emumaileyh, cildin. bu kiymetli ve hayati unsurların genç, hayvanlardan isihsaline muvaffak ol. muz ve bu hususta eBiocel “ismini iştir. Bunun istimali hakkı mün- sran ve büyük Fedakârliklarla To kalan tarafından temin edilmiştir) Şimdi; bu eBiocels Tokalon kremin. de, diğer besleyici unsurlarla karışt. senelerinden sonra, miştir. Binaeneleyh Biocel sayesinde. pembe rengindeki Tokalon kremi, be gereyi gençleştirir, > buruşuklukları giz derir ve yüzün zayıflamış adlelerini kuvvetlendirir. 50 - 60. yaşlarındaki kadınlar bile bu sayede gençleşmiş bir güzelliye mail olabilirler. balış semereler garantidir. Memnuniyet. (1626) İ lem takımı, 1 kanape Paristen Terzi zade Osmi Paris'te yüksek te yükseltmişt Maliye Zeki bey mahtumunu dahi uzun seneler te yetiştirmekle san'atlarını bir kat daha Bankalar caddesi, Telefon 3141 (2038) Vekâleindı : İstanbul, Üsküdar ve Beyoğlu tahakkuk müdürlüklerinde İzmir, Ankara, Bursa ve Seyhan vi lira maaşlı tahakkuk müfettişi lerinde münhı ierile tahakkuk baş memurluklarına bulunan 40 ve 45 2265 numaralı kanununun 27 inci maddesinin: C fıkrası mucibince bukuk, mülkiye yüksek ticaret ili olanların evrakı raüsbitelerile bi ilân olununur. leri mektebi mezunlarından likte vekâlete müracaatları (4973) İtalyan Lisesi ve Ticaret Mektebi Tom Tom sokak, Beyoğlu Kayıt muamelesine Eylülün birinci günü başlıyacaktır. Müzayede ile satı / Z Mechurl satış - Bitilo, tablo ve halılar ki Curma gün saat 10 da Beyoğlunda İstikil eadlesizde Rumeli Ka: b meveü ve gehrimizde tanınırış maruf bi ve müzeyyen eşyalar biblo, tabla mnzayede Ile salılacaklır. Viyana mamulâ Undan masif meçe ağacında mamul marokon sardalya yemek oda takımı, usulü Paris'in Mercier fabrikası marculâtından nadide yatak cından mamul diğer bir yatak oda takımı, rik bronz. avizeler, bible'ar' gümüş geke aks, Japon, Porluges, Acem vi ları, Kristofl sofra takımları, K. 1. LLEM gayet nadide hakiki tablolar, Acer fonu, omayo salamanüra, ve lar, muşanıbalar vesaire, Çaprast tell nefis “ BELVAL,, markalı konser piyanosu. Binin Hic ve Louis X oda takımı, Fransız malı ceviz < Mablez > akaju salon masası, el lik ve kahya takımları, Hakiki ve duvar tabakları, tabak t & CAL VER imzalı ayna konsol, salon gr kadife perdeler, aynalı Müzayede ile satıs | Mecburi satış cuma günü sabah sa- eyoğlunda Ağacamil kars Bursa sokağı civanmda — Allcon sokağında 5 numaralı Olive apartman pınin 2 numaralı dairesinde mevcut gayet nadide ve müzeyyen eşyalar, biblolar ve karyolalar müzayede su retile astılacağı ilân olunur. İki tarafı Vitrinli” büfe, dresvar otomatik kare masa ve 13 adet mesin kaplı sandal yeden mürekkep marketini ve bronz garnili gayet mükemmel akaju kaplı asri yemek oda takımı, bir kanape iki kep kırmızı kaplı. gayte güzel meri sac iki kolonlu bir jardinier, 2 koltuktan mürekkep asri defa salon takımı, aynalı dolap, tuva- İet ve gece masasından mürekkep asri ike yatak oda takımı, bronz yamili ve Avrupa mamulâti nefis bir Münistri © yazıhane, İngiliz mamulâtı bronz masf dubli kere karyola, 40 adet plâklarile «Duofon? markalı me fis möble bir gramofon, Ato - Matta markalı yeni halde bir bisiklet, çini ve demir sobalar, bronz okside elektrik avize, kanapeler, divan, buzluk, para kasası, yeni halde muşambalar, titre- İoni duvar santi, portmantolar, gaz sobası,: vazolar biblolar. vessir çaprast telli nefis Wİİh Boger & Sohn mar kalı piyano 2063) Müzayede ile satış | 1934 Ağumtoyun 24 üncü cuma gü- pü sabah saat 10 da Beyoğlunda Ayaz paşa Alman sefareti k Nicgo apartmanının 6 zesinde mevcut ve Madam Blümkerge ait gayet nadide ve müzeyyen esyalar ysindla Süza müzayede suretle satılacağı ilân olunur. Avrupa mamulâu küçük vitrini yet zarf yemek oda takımı yünlü kadifeden 3 parça kanape takımı, kal tuklar ve divan, yünlü kadife perde- ler, mister ve istorlar, masif. meşe ağ cinilan güzel bir kütüphane, yazıhane ve koltuk, 8 parçadan mürekkep ee viz kökü ve akaju kaplamalı müzey. yen yatak oda takımı, küçük hanim: İarn mmahmın lâke sik bir yatak odası, hakiki İngiliz ilik bronz karyola, güzel bir Venedik aynası, Çin semaver elektrik avizeler, gömülü ve kristal eşyalar, ve. Japon vazolar, dolan karyola ye divanla, kalı salon gramofonu plâ lan, emaye havagaz ocağı Fırınlı buz dolabı, «Frigidaire» elektrikli ema- ye buzlu yeni halde vesair hayli lü Zumlu eşyalar. Çapras — telli «IBACH> markalı Alman piyanosu, kiymetli acem halıları Ve seccadeler, Pey sürenlerden S4 23 teminat alınır. Satış peşindir. Türkiye iş Bankası istanbul Daktilo araniyo: ir kız daktilo isteniyo Prkta oteline müraca (2047) 2059) wleya ait gayet nadide kilimleri, yaldızlı ni sobalar, ipekli ve Müzayede ile satış; 1934 Ağastomenün 24 öncü cuma günü sabah seat 10 da Beyoğlunda Melek sineması itiselinde “Melek apar. manının Ü numaralı dairesinde mey- cut ve tanılmış meşhur fransız perikâr mösyü Marsele ait gümüş kaplamalı parçalar, © tablolar, kristallar, vazolar, ve saire müzayede sarılacak Üzerinde uzün vitinli büfe ile en son model kübik yemek oda takımı, Rio kaplamalı emsalsiz aeri yatak oda takımı, 87 parçadan mürekkep kristal Bacca- sat şu takımı, 21 parçalık mükemmel Japon çay takımı, ağızlar gümüşlü, emsalsiz kristal Baccarat vazolar, sam: panya Belleri, saladieler, tabaklar ve #aire, imzali yağlı boya tablolar, 30 adet divan yastıkları, hakiki Şem isi çinjerler, tabureler, kolonlar ve saire; Vienna markalı mükemmel kahve tac kuru, kapaklı Köseler, uzun tabaklar ire, caki Kütahya büyük vazolar, © ymalı ceviz Fransız sandalyalan, güz müş kaplamalı ve safi gümüş parşalar ve biblolar, elli arlet plâklarin yepyeni Kalumbiya gramofon, Wertheim mar. kah Virna: kasan, A EĞ elekrik halı şüpürsesi, oto araksında konacak. yepyeni çanta Karnilir. markalı yep- yeni elektrik fırını. çatal bıçak takımı, Yepyeni muşambalar, elektrik avizeler, beyaz maden buzluk ve samovar, emsalsiz kadife perdeler, briz - biz ve misterler, kadife dörenmiş kanape ta. Sehisde Alman piyanosu em- halılan. Pey sürenlerden teminat alınır. Satış peşindir. (2064) Kimyager HUSAMEDDİN Tam türar tahlili 100 kuruştur. Bil mum tahlil. Bahçekapı, Emlâk ve Eytam Bankası kargısında İzzet, 2089) Zühreviye Hastalıkları, mötehas Ir. ÇiPRÜT İ Beyoğlu, Asmalımesçit Bursa yaza 5 itüisalinde Atlas Han Tel Musevi Lisesi Beyoğlu, Kumbaracı yokuşu Tercüman sokak Telefon 41384 Küyıt ve tecili kayıt mamelesi 5 ağı tostan ibare cuma. ve cumertesiden başka horgüu saat 9-19 arasında yapı Dr. Mehmet İzzet şubesinden : Emrazı dahiliye ve sariyo Bankamızın cnnen kurulma senesi mutahassısı gününü takibe 4 | Musyenahane: Çazaloğlu Murucsmaniye, zartasi. günü merkez ve bilümim | Caddesi No, 17 Baha Bey Apartmanı Jerinizin kepah bulunduğunu müh hergün 18-17 hestelarnı kad ulen: 29026