20 Eylül 1934 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

20 Eylül 1934 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

20 Eylül 1934 AKŞAM Deniz yolları İŞLETMESİ Acenteleri: Karsköy » Köprü Tel, 42862 — Birkeci Mahnrdareada Han Tek: 22740 Mersin Sür'at yolu vapuru 21 Çanakkale "Eu Cuma 11 de Sirkeci rıhtı- mından kalkacak, * Gidişte İzmir , Antalya , Mersin'e. Dönüşte bunlara ilâveten Alan- ya, Küllük, Çanakkaleye uğ” yacaktr. “5897, Trabzon Sür'at Yolu KARADENİZ “Pin © rıhtımından kalkacak, Gidişi İnebolu, Samsun, Ordu, Gire- son, Trabzon, Rize, Hopaya, Dönüşte bunlara ilâveten Pazar, OK, Pulathane'ye uğrayacal tır. (5898) Bartın yolu NILUFER öm (| Perşembe 19 da Sirkeci rıbtımından kalkacak mutat iskelelere uğrayarak Cide'ye kadar gidip dönecektir. (5899) Karadeniz cumartesi postası vapuru 22 ERZURUM “Tri Cumartesi 18de Galata rıhtımından kalka cak. Gidişte İnebolu, Sinop, Sam- sun, Gireson, Trabzon, Rize, 'Hopaya. Dönüşte bunlara ilâ- veten pazar, Sürmene, Fatsa ve Ünyeye uğrayacaktır. (5900) Scandinavian Near East Agency Galata 6 ncı Vakıf han (Sabık Arapyan han) 4 ürcü kat Tel, 44957» Svenska Orient Linien Gothenburg| Gothenburg, Gtokholm, Oslo Danzig, Gynin Copennhag Abo Reva ve Yütün balık Ilmanlar Şark ve Kara «iz beşhen İmanla arasında 16 günde bir azimet ve için mam Haram pestalar, Gilynie - Demi» Gethenburg ve Oslodun bekisnen vapurlar. Memland vapuru 17 Eylüla doğra Vasaland 2 7. evvele doğru kında Istanbuldan Hamburg Roter. dam » Kopenhaç, Gdynia Getenburg, Dantrig - Btokholr, ve Ode, limanları için hareketedenek vapurlar. Memland vapuru 19 Eylile doğra Vasaland vapuru 11 7. Evvel değra Fazla tafalit için Galata'da Gmc Vakıf han (eski Arapyan hanında) 4 ünen katta kâln sesntalığma müreczat, Tel, 4 -4857 6 2388) MÜZAYEDE İLE SATIŞ Cuma günü sabah mat 10 da Bey oğlunda Büyük Parmakkapıda 8 pu aralı Hayat aparamanın 9 numaralı dairesinde mevcut gayet zarif ve kır imetli eşyalar müzayede suretile etle. cağı ilân olunur. Akaju kapl ve iki tarafı vitrinli büfe dreseir, otomotik Lare masa ve mesin kaplı & sandal yeden ibaret mükemmel asi yemek oda takımı, yermek odam için kırmızı meşin kaplı, bir kanape 2 koluk, - kanape, 2 koltuk ve 6 sandalyeden mü, yekkep Mapple fabrikası mamulân nefis İngiliz salon takımı, gardrop, tu gece masası, somyeli ağaç dublı ka: yoludan mürekkep Vicna mamulâtı ya: tak oda takımı, minietir yazıhane, paz yazhanesi, etajerler İlke karyola, hezaran sandalyeler, asri portmanlo, kübik elektrik avizeler, mi halde muzambalar ayna, Hile, lelar ve sair gramofon hr Anadolu ve Acem halılar Zayi — Liman kaybettim, yenisini ç nin hükmü yoktur. Köşkü VAPURGULUK TÜRK ANONİM ŞİRKETİ İstanbul Acentalığı Liman han, Telefon: 22925 İzmir Sürat Yolu SAKARYA vapuru HPerşembe gonü saat 18 da Galata ıhtımından kalkar doğru İzmire gider. Bu vapur her pazar günü esat 16da İzmirden kalkıp doğru İstanbula gelir MÜZAYEDE İLE SATIŞ 1934 Eylülün ZI ini cama günü sabah saat 10 da Beyoğlunda Talesim- de Abdülhak Hirnit caddesinde (s2 bik Sevinç caddesi) sağda birinci apar saman olan Altın apartmanın 4m yaralı dairesinde mevcut ve madam, Vitali Hatemo ait pek müz lar müzaede ile satlacaktır büfe ile 9 parçadan mürekkep mavun kaplama yepyeni sari nefis bir yemek oda takımı, Vicma sistemi mükemmel bir yatak oda takımı 1 kanape 2 koltük maroken, yepyeni Salamandın Ve çini sobalar, gayet zarif kibik ve Amerikan kanape takımları, sarı aba jürle nikel kollu en son model gayet Zaçif kübik elektrik avizeleri, büyük enli yepyeni hali kadife perdeler, file minterler ve istorlar, peluş masa ör süsü, en büyük boy Thonet portmanta, hayli vazolar, biblolar, kristallar, güz müş ve gümüş kaplama parçalar, ve ve çay fincanları ve saire, yağı boya 2 table, ver, süt samdan takımı, yepyeni hayli #nuşamba, şilteler, gar ocağı, mutfak, takımlar, ve sair ev esyalar. Yepyeni mükemmel Zenit markalı bir radiya makinesi e Lubitz markalı mükemmel bir Alman pinnamı, şaprast telli, Şiraz, Şirvan, Sine, Tebriz ve seir halıları Aparuman dahi kiralıktır. erden 100'de 2 peşindir. Pey süren: inat alınır. Satış pün 20/5/94 tarihi ve 27897 No.lu beyannamenin ikinc nüshası sayi ok maştur, Yenisi alıscağından derinin hükmü yoktur. İsak Pilidis PUÜUDEA. hususunda YENi KEŞİF En yağlı cilde bile “mat bir manzara,, verir İşbu yeni kesif «ize. hiçbir erkeğin mukavemet edemiyeceği gençlik taze. hiği ve cazibesini verdiğinden bütün gin zarfinda her ne işle de mesgul olur. sanır. olamuz kaiyen bozulup islaklık vermiyecektir. yet Ter kelon pudrasına has bir esrarı fendir. Bu fen sayesinde Tokalon pudrasna ktem köpüğü karıştırmak münkün olu- yor ve 3 defa da en ince ipek elekten geçirdikten sonra elde & de ince pudra cilde bir defa temas edince kolay kolay bırakmıyor. İşte bundan dolayı Tekalon pudra diğer pudralar kiyasen beş defa Fazla müd. det yüzde kalı Bu mun tevkal Hani week salonda ile geçireceğiniz. sw vareden sona bile cildiniz ilk dakiks- nin tazelik ve enzibesini aynen ravhar faza edecektir. Tokalon. pudrucu ihya ei m köpüğü cildin meşr tiği tabii ve ya mir Halbuki diğer elelâde pudra. itmzatın kurumasına, İŞ” YAZIN SON GÜNLERİNİ Yeşilköyde şehre 35 dakika mesafede bulunan lâtif ve dilferip Yeşilköy Palas otelinde geçiriniz. Havadar ve mükemmel odalar - itinalı mut- bah - aileler için hususü şerait - denize nazır taraçanı - Fiyatlar matedildir. Telefon: 18-86 MÜZAYEDE İLE SATIŞ 1934 Eylülün 21 inci cuma günü sabah saat 10 da Beyoğlunda Şilide Bomonti istasyonun hemen sağ che tünde Sişli Palas apartmanın. ilüselin. de, Ebe Kızı sokağı içimde 3 üncü sokak olan Kodaman caddesinin 143 numaralı hanenin dairesinde © xnevcnt Ve resen Ali Münip beyefendiye sit ve Parisin en meşliir Bal falıikasınn modelleri üzerinde hususi sur tiril mükemmel kübik esyalar satılacaktır. Şayet nefis bir yemek oda « gene kübik yepyeni salon ta defa kübik yatak oda takımı ve gocuk karyolası, gayet ince Avrupa marekeninden mamul hususi çantada, gümüş tuvalet. takımı, hakiki Amer kan yanbenesi, Yepyeni hasr kanape takimi (Osier), en büyük boy ve kac surtuz emaye Salamandın sobası maa paravan, fotoğraf makineleri, Path marka ufak sinema makinesi, sedef saplı 12 pasta çatalı kuruda, meşhur Lale fa bak ve siri yepyeni bisiler, emaye demir odun. sobası, döner kitaphane; hayli biblolar, paz ocağı, Thonet ayaklı portmanto, mickel boka takımı pore - biskül ve esir ev oşyala, Gayet zarif bir Zenit markalı grsmofen, hallar ve kilimler, pey sürenlerden 100 de 25 teminat alımın. Satıp peşini giz) KUTIEL Karaköy Topçular eâddesi No, 33 Zayi — 6148 mumaralı teksür ma- aş cüzdanımı kazaen zayi eitim. Veni- alacağımdan eskisinin hükmü yok- Beykoz Cami sokak 3 No. da mü- Misi ml çikma) sr ba ilrazattan kuruyarak cilde kaba Ve taravetsiz bir manzara verir, Şeye cildinizin füsünkâr ve teshir edici bir renk alip bütün dostlarınızın hayret ve meneviyetini mucip olmasını arzı ederseniz, hank bugün bir kutu Tokalon pudrası alınız. ve: bizzat göre“ eksiniz ki Tokalon pudrası dizerlerin- den ne kadar farklıdır. Çünkü bu mu. vaffakıyeti medyum olduğu krem köpü üü yalmız Tokulona mahsustur. Kuru Bir cilt için Petalin Tokalon pudrası, yağlı cilt için ise Pero Toka lon pudramnı kullanınız. Nafıa Vekâletinden: Derincede teslim şartile muhammen bedeli (2300) lira olan 12 adet travers arabası pazarlıkla mübayaa edilecektir. Pazarlık 2/10 1934 tarihine müsadif Makamında yapılacaktır. Odası w Salı günü saat 15 te Vekâlet Müsteşarlık Taliplerin cari seneye ikası ve 230 liralık muvakkat mahsus Ticaret teminatlarının merkez Muhasebeciliğine yatırıldığına dair olan makbuz veya banka mek- tabu ile ayni gün ve Telipler bu husustak den meccanen tedarik edebilirler Istanbul Milli Emlâk Müdürlüğünde! Azapkapıda Yenikapı caddesinde 32 No. lı ve senevi 96 lira kira üzerinden açık aritırma usulile İsteklilerin 10/10/934 Çarşamba günü saat 14 te pey akçe- (5886) cektir. erile müracaatları, “Mi, tte Komisyonda şartnameleri Vekâlet Malzeme Müdürlüğün- Her gün müracaat olunabilir. bulunmaları Lâzimdır. (5921) Dükkân iki bağlı olarak açılacak olan ve kabulüne başlanmıştır. (5866) KÜÇÜK ÇİFTLİK, Parkında UDI MARKO EFENDİ GECESİ 22 Eylül Cumartesi akşamı daimi saz heyetinden başka tekmil arkadaşları ve ayrıca amatör Hanım ve Beylerin iştiraklarile terennümsaz si Ankara Kız Lisesi Müdürlüğünden; Ankara Kız Lisesi laburatuvar mobilyası ği tarihinden baren 20 gün müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya konuk | muştur. İbale 9/10/934 Salı günü saat 15 te Maarif Vekâleti İnşaat Komisyonunda yapılacaktır. Talipler, Komisyona, aszari 2000 lira kıymetinde bir laburatuvar tesisatım muvaffakıyetle ikmal etmiş olduklarını natık vesika ibraz ötmeye mecburdur! Talipler şart- name ve teferruatmı Vekâlet İnşaat dairesinde görebilirler. (5922) Devlet Demiryolları idaresi ilânları | » | 1578 adet Lokomolif ve vagon bandajının kapalı zarfin münaka- sası 31/10/4 çarşamba güü saat 16 da ankara İdare Binasında tar. Fazla tafsilât Ankara ve Haydarpaşa vernelerinde iraya sahlan şartnamelerde vardır. (5750) * Gidiş - dönüşe mahsus olup eylül 1934 nihayetinde meriyet müddeti bitecek olan fevkalâde tenzili yolcu tarifesi birinci kânun 934 sonuna kadar aynı şartlarla temdit edilmiştir. (5912) Hukuk Fakültesi Dekanlığından: Maarif vekâletince hukuk tahsili için Avrupaya gönderilmek üzere ve fakültemizde müsabaka imtihanına girecek olan mamzet- lerin Dekanlıkça teşkil edilen sıhhiye heyeti huzurunda muayeneleri icabettiğinden ve bu heyet de 20 teşrinievwel perşembe günü öğleden evvel fakültede bulunacağından mamzetlerin o gün fotoğ” raflı hüviyet cüzdan veya diplemalarile ve iki kıta fotoğraflarile birlikte fakülte kalemine müracaatları lüzumü ilân olunur. (5910) İnhisarlar U. Müdürlüğünden: 0 pe ii * Eb'atlı Kahve rengi ambalaj kâğıdı. 5000 1, 70X10: » © Kösele Karton. Yukarıda isim ve silktayları, yanlı Biğat ve "kartonlu 72AU934 tarihine müsadif Cumartesi günlü saat 15 te pazarlıkla satın alma- caktır. Taliplerin şartanme ve nümcneleri görmek için her gün ve pazarlık için de tayin olunan gün ve saatte */, 7,5 teminat parala rile birlikte Cibalide alım ve satım komisyonuna müracaatları, (5447) Galata İthalât Bn Müdürlüğünden : için 45 ton Yerli kok kömürü ile 7000 kilo Meşe edilmek şartile bilmünakasa satın alınacağından talip olanların pey akçelerile birlikte Teşrinicvvelin 10 uncu Çarşamba günü saat ldie Müdüriyette müteşekkil Komisyona müra. olunur. (5913) Ankara Mektepleri Alım Satım Komisyonundan: Ankara mektepleri İçin 343 ton yerli kek kömürü 17,000 kilo kuru gürgen ile 32,000 kilo kuru meşe odunu alınacaktır. İbale kapalı zarf usulile 4/10/934 perşembe günü saat 15te Ankara mektepler vuhasebeciliğinde yayılacaktır. Şorinameyi görmek is teyenler ber gün İsmet paşa kız enstitisine müracaatları, (5914) Gümrük Muhafaza Umum Kumandanlığı istanbul Satınalma Komisyonundan: 1 — İstanbul ve Galata Gümrük ambarlarında yaptırılacak elektrik tesisatı 13/10/934 cumartesi günü saat on dörtte açık konulmuştur. rtnamesi her gün Komisyondan alınabilir projeleri de, görülebilir. 3 3 — İsteklilerin yüzde yedi buçuk teminatlarile belli zamanda Komisyona gelmeleri, (5924), Umum Emlâk Acentesi Bahçekapı TAŞHAN No. 29 - TELEFON: 20307 Ehven şeraltle Emlâk idaresi * KİRALIK APARTIMAN EMLÂK ALIM ve SATIMI Dr. AHMET ASIM Ortaköy Şifa Yurdu Tramvay yolu Muallim Naci bey cad.115 İstanbulun en güzel yerinde, geniş bir park içinde, her türlü konforu havi, çok temiz, bakımı çok iyi, fistleri çok ebven ve kadın erkek her türlü hastalara açık hastane, Yatak fiyatleri 2 liradan itibaren Doğum ve kadin ameliyeleri; 8 günlük ikametle beraber 35 lira Apandisit, fıtık, basur we buna benzer emeliyeler: 10 günlük ikametle beraber 0,