21 Ocak 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

21 Ocak 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 11

inde Mülürm Nazminin evinde am Şükrü kırı Saadetin Kartai- Çarşı boyunda (Üsküdar ve Bağdad Ankara, oaddesinde) 135, 196, 160 - ve mahaller 102 104 No. laris murak- fp me Giri Mustafa Dük solu em- | Besir arsa arkas denizden ban mahal et aka ed e lut tamamıns & yeminli ehli vukuf dan bin üçyüz doksan beş lira kıy- takdir edilen evvelce üstünde oda- olan gazino halen üstünde odaları dükkünm açık erttirma ile satılma- karar verilmiştir. İşbu gayri menku- beden duvarları kâgir içi ahşap olup katidir. 102 No. lu mahal dükkân zemini çimento döşeli ön ve arka heye kapın vardır. Pencereleri ahşap kli arka cephedeki istor kepenkli- , Arkamnda üstü açık zemini kübik mer döşeli mabalde bir kuyu var- . Dükkümn ortasında birinci kat dö- iâsini tahkim için üç ahşap direk kon- Kr. 104 No. Odaların ben > kat: Zemini çimento taşlık, çimen! bir aralık merdiven elit Üanikle | gömülü küp olup aralıktan matba- girilir. Zemini etmento ve arka eephe- Ye kapısı vardır. Birinci Kat: Bu kata Ahşap merdivenle çıkılır bir sofa üzerin- odm ve sofadan ahşap bölme ile zemini çimento ocak vardır. Bü çıkan merdiven başında Üç basa- Makla çıkılan alaturka bir helâ vardır. tesisatı mevcutlur. Binanın le ve dışında siva tamiri olduğu gibi inla methal arasndaki bölme şaku- syrlmıştır. 1 - İşbu gayri şenkus arttırma şartnamesi 1/2/9038 tarihin- itibaren 537/4033 No. ile Üsküdar İc- EN dairesinde muayyen No. sunda herke- Min görebilmesi için açıktır. İlânda ya- 'Wih olanlardan fazla malümat almak isti- yenler işbu şartnameye ve 937/483 dosya Nosu ile memuriyetimize müracast ef- Melidirler. 2 - Gayri menkul 22/2/8938 te- Hhinde Salı günü saat 16 da Üsküdarda yede Şerifbey çeşmesi sokağında 16 No. Ju Adliye binasında Üsküdar İcra memurluğu odasında üç defa bağırıldık- #onra en çok artırana ihale edilir. Ancak urttırma bedeli muhammen kı Metinin $e 75 ini bulmaz veya satışı isti- Yenin alacağına rüçhanı olan diğer ala- €akhlar bulunup ta bedel bunların bü Sâyri menkul ile temin edilmiş alacakla- mecmuundan fazlaya çıkmazsa en Şok artlıranın taahhüdü baki kalmak Üzere arttırma 15 gün daha temdit edile- yek 0/3/935 Çarşamba günü saat 16 da Üsküdarda İhsaniyede Şerefbey çeşmesi Sokağında 16 No, lu Adliye binasında Üs- İera memurluğu Odı da. yapıla» «ak arttırmada bedeli satış istiyenin ala- Sağına rüçhanı olan diğer alacaklıların bu gayri menkul ile temin edilmiş alacak- ları mecmuundan fazlaya çıkmaz ve ye- Minli üç ehli vukuf tarafından takdir edi- miş olan kıymeti muhamminenin £ 75 Mi geçmek şartile ihale edilecektir. Böy- 16 bir bedel elde edilmezse 2780 No, lu kanuna tevfikan satış geri bırakılacaktır. 3 - Arttırma bedeli pegindir. Arttırmayn Mtirak için yukarıda yazlı kıymetin © Yedi buçuğu nisbetinde pey akçesi Yeyü ili bir bankanın teminat mektubu tey- dI edilecektir. 4 - Gayri menkul kendisi- Be ihale olunan kimas derhal veya Yeri- an müddet içinde parayı vermezse ihale fesholunarak Oköndisinden evvel #* yüksek teklifte bulunan kimse arzet- Miş olduğu bedelle ai ran olursa, ©na, razi olmazsa V: ru men 1$ gün müdd Mir en çok artırana ihale Arasındaki fark ve göçen günler için & 8 dan hesap olunacak faiz ve diğer zarer- aynen hükme hacet kalmaksızın Memuriyetimizce alıc tahsil olunur. İpotek sahibi alacaklılarla diğer slâkadar- arın ve irtifak hakkı sahiplerinin gayri Menkul üzerindeki haklarını hususiyle iddialarını gün için likte men Tiyetimize bildi ap eder aksi hal- de tapusieiili ile sabit olmadıkça satış Şedelinin paylaşmasından hariç kalırlar. Ni pulları, Uk vakıf taviz bedelini vermeğe mecbur- dur, Gayri menkulün nefsinden doğan Wüterakim vergi tanzifat ve tenviriye ve dellkliye resmi ve vakıf icaresi borçluya Aittir. 7 - Gösterilen günde arttırmaya iş- rak edenler artırma şartnsmesini oku- Müş ve Jürumlu malimatı almış ve bün- Doyçe Levante Linye G.m.b.HK. N HAMBURG gate Lamia, | öne Ley le VE manda Bani İİ Hamburg, Bram, Anvers, tanbul ve Karadeniz arasında azimet Ve evdat muntamam postlar Adana vapuru 34 K. saniye doğru » İle LU Russ vapuru 26 K. saniye İle LU Rus vapuru 22 K, saniye doğru. puru 3 Şubata doğru Burgaz, Varna, Köstence, için İmanımızdan hareket edecek vapurlar Adana vapuru 77 K. saniye doğru. Maeedonin vapuru 8 Şubata doğru Yakında Hamburg, Brom, Anvers ve Roterdam limanları için hareket edeck vapurlar İlm LU Russ vapuru 29 K. saniye İN doğru Fazla tafsilât için Galata'da Ova- kimyan banmda DOYÇE LEVANTE LİNYE vapur aecntalığına müracaat, Telefon: 44760 - 44780 İstanbul asliye 4 üneü hukuk mahke- mesinden: Pembe tarafından Kalamışta 40 numaralı evde oturan Behiye aleyhine 48a/1668 numara iie açılan haczin fekki davasından dolayı müddasleyh Behiyeye inen tebligat yapıldığı halde mahkemeye gelmediğinden © gıyabında imuhakemeye devam olunmuş ve davacı vekili bir tedbiri ihtiyati kararı sureti Ibraz İle tedbirin kal- dırılmasını istemiş olduğundan bahisle gyab kararının müdaaleyhe ilânen tebli- ğine ve kendisine 20 gün mühlet verilme- #ipe ve muhakemenin 21/2/938 günü saat 15 e talikina karar verildiğinden bermi bi karar yukarıda adı ve adresi yazılı müddaleyhe ilandan itibaren yirmi gün zarlında mahkemeye müracantle gıyab kararına itiraz etmediği ve yayılı gün ve saatte mahkemede bizzat hazır bulunma» dığı veya bir vekil göndermediği takdirde mahkemeye kabul olunmıyarak gıyabın- da hüküm verileceği ve bu babdaki gıyab kararının mahkeme diyarına asılmış ol- duğu ilân olunur. M. 147 ları tamamile kabyli etmiş ad Ve itibar olunur, Yukarıda gösterilen gayri menkul işbu Dün ve gösterilen arttırma şartna- mesi datresinde satılacağı ilân olunur. M, 1438 SAÇ EKSİRİ KOMOJEN Saçların o köklerini kuvvetlendirir. Dökülmesini keser. Kepekleri ta- mamen giderir ve büyüme kabili- yetini artırarak saçlar hayat verir. Kokusu Lâ kolay bir saç eksiridir. İNGİLİZ KANZUK ECZANESİ BEYOĞLU - İSTANBUL MALI (elele Ş Ii. SLALRLAL.LA 25 ince Her Kgk aşa 'markasıtia t ediniz: OSRAM-I 2 kn 15 KURUŞTUR. © Ze Gözlerinizi muhafazâ etmek için bol ışığa ihtiyacınız var- dır. Osram (5) bu ibtiyacını- zı tatmin eder., Asgari istih- İlâk temin ettiği cihötle'daha bol ışığın tedarikini teshil eder. Gözleriniz'dahi muha- faza edilmiş olur. Dökâlümen. âmibası! asgari bir istihlâk temin ederi