16 Şubat 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

16 Şubat 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 10

Edremit su işi eksiltmesi Dahiliye Vekâletinden : Edremite 10.9 kilomelre mesafeden su İsalesi kaptaj ve maslaklar inşası su deposu tamiri şehir şebekesi yapılması müteferri malzeme tedariki Kapak zarfla eksiitmeye konmuştur. 1 — İşin mübammien bedeli 57396 lira 38 kuruştur. 2 — İstekliler bu işe ald şartname, proje vesair evrakı 287 kuruş mukbalinde Dahiliye vekâleti belediyeler imer heyeti fen şefliğinden alabilirler. 3 — Eksiltme 21/Matt/948 tarihine rastliyan pazartesi günü saat on bir- de Ankarada Dahiliye vekâleti binasında toplanacak belediyeler imar heyetince yapılacaktır. 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki ayni gün saat ona ır komisyon reisliğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A — 2490 sayılı kanunun 16 ve 17 inci maddelerine uygun 4145,52 lirahk muvakkat teminat, 'B — Kanunun tayin ettiği vesikalar, C — Kanunun dördüncü maddesi mucibince eksiltmeye girmeye bir mâni bulunmadığına dair imzalı bir mektup, D —- Belediyeler İmar Heyeti Fen:şefliğinden münakasaya girmek için ala- Cakları vesika, 5 — Teklif mektupları ihale günü sâat ona kadar makbuz mukabilinde köimisyon reisliğine verilecektir. Posta ile göriderilecek teklif mektuplarının iadeli teahhütlü olması ve niha- yet bu saate kadar komisyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahat almak isteyenlerin Belediyeler İmar Heyeti Fen şefliğine müracaat etmeleri. (314) (675) v Uşşak su işi eksiltmesi Dahiliye Vekâletinden : < Uşşağa 5,5 kilometre yiesafeden su isalesi kaptaj, Maslak su deposu inşası mâlzeme tedariki ve müteferri hususat kapalı zarfla eksiltmyee konmuştur. . İ — İşin muhammen bedeli (125,584) lira (50) kuruştur. 2 -- İstekliler bu işe alt Şartname, proje vesair evrakı 628 kuruş mukabilin- de Dahiliye Vekâleti Belediyeler imar heyeti fen şefliğinden alabilirler, 3 — Eksiltme 21 mart 1938 tarihine rastlayan pazartesi günü saat on bir de Ankarada Dahiliye vekâleti binasında toplanacak belediyeler imar heyetince yapılacaktır. & 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesa- 4k aynı gün saat ona kadar komisyon Teisliğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A — 2490 sayılı kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun (752,925) liralik muvakkat teminat, B — Kanunun tâyin ettiği vesikalar, C — Kanunun dördür.cü maddesi mucibince eksiltmeye girmeye bir mani bulunmadığına dair imzalı bir mektup. D — Belediyeler imar heyeti fen şefliğinden münakasaya girmek için alacak- ları vesika. 5 — Teklif mektupları ihale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde ko- misyon reisliğine verilecektir. Posta ile gönderilecek teklif mektuplarının iadeli teahhütlü olması ve nihayet bu saate kadar komisyona gelmiş bulunması lâzım- dır. Bu iş hakkında fazla izahat almak isteyenlerin belediyeler imar heyeti fen şefliğine müracaat etmeleri, (316) (673) Menemen su işi eksiltmesi Dahiliye Vekâletinden : Menemene 24 kilo metre mesafeden su isalesi kapta) maslak inşası depo ta- miri ve şebeke yapılması malzeme tedariki ve müteferri hususat kapalı zarfla ek- siltmeye konulmuştur. 1— İşin muhammen bedeli 105187 lira 34 kuruştur, 2 — İstekliler bu işe alt şartname, proje vesair evrakı 526 kuruş mukabilin- de Dahiliye vekâleti belediyeler imar heyeti fen şefliğinden alabilirler. 3 — Eksiltme 21 Mart 933 tarihine rastlıyan pazartesi günü saat on bir de Arikarada Dahiliye vekâleti binasında toplanacak Belediyeler imar. heyetince yapılacaktır. 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı temindt ve vesaiki ayni gün saat ona kadar komisyon reistiğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A — 2400 sayılı kanunun 16 ve 17 inci maddelerine uygun 6509,50 liralık muvakkat teminat, © B— Kanunun tayin ettiği vesikalar, C — Kanunun dördüncü maddesi mucibince eksillmeye girmeye bir mâni bulunmadığına dair imzalı bir mektup, D — Belediyeler imar heyeti fen şefliğinden münakasaya girmek için alacak- ları vesika, 5 — Teklif mektupları ihale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde ko- misyon reisliğine verilecektir, Fosta ile gönderilecek teklif mektuplarının iadeli teahhütlü olması ve niha- yet bu saate kadar komisyona gelmiş bulunması lâzımdır. « Bu iş hakkında fazla izahat almak istiyenlerin belediyeler imar heyeti fen şefliğine müracaat etmeleri, (315) (676) Maraş su işi eksiltmesi - Dahiliye Vekâletinden : Maraşa 1400 metre mesafeden su isalesi, kaptaj ve depo inşaatı malzeme tedariki ve müteferri hususat kapalı zarfla eksiltmeye konulmuştur. 1 — İşin muhammen bedeli 173466 lira 9 kuruştur. 2 — İstekliler bu işe ajt şartname proje ve sair evrakı 867 kuruş mukabilinde Dahiliye vekâleti belediyeler imar heyeti fen şefliğinden alabilirler. $ — Eksiltme 21 Mart 938 tarihine rastlıyan pazartesi günü saat on bir de ee gi veköleti binasında toplanacak belediyeler imar heyetinde ya- pılacaktır, 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesaiki aynı gün saat ona kadar komisyon reisliğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A — 2490 sayılı kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun 9923,30 liralık My si B — Kanunun tayin ettiği vesikalar, C — Kanunun dördüncü maddesi mucibince eksiltmeye girmeye bir mâni bulunmadığına dair imzalı bir mektup, D — Belediyeler imar heyeti fen şefliğinden münakasaya girmek için ala- cakları vesika. 5 — Teklif mektupları hale günü saat ona kadar makbuz mukabilinde ko- misyon reisliğine Posta ile gönderilecek teklif mektuplarının iadeli tenhhütlü olmas ve hi- hayet bu saate kadar komisyona gelmiş bulunması lâzımdır. Bu iş hakkında fazla izahet almak istiyenlerin belediyeler imar heyeti fen şefliğine müracaat etmeleri. (313) (674) İstanbul komutanlığına bağlı olan ve olmıyan birlikler namına binek ko- şum mekkari hayvanı pazarlıkla satın almacaktır. Hayvan sahiplerinin hayvan- ikni ve Fındıklıda komutanlık satın alma komisyonuna müracaatları, (684), Gala en algan TOKATLIYAN SALONLARINDA Sin ANADOLU GECELERİ m yaşatılacaktır. oynanacaktır. Tokatlıyan idaresi; ayni gece için Umumi talep ve GAEGOR Ve GAZ O gece 25 Türk artisti tarafından Milli danslarımızdan ZEYBEK ve ÇİFTE TELLİ görülmemiş bir SÜRPRİZ hazırlamaktadır. Bir ay daha şehrimizde kalması temin edilmiştir Pek yakında hakiki kanalile VENEDİK GECESİ arzu üzerine Bornova su işi eksiltmesi Dahiliye Vekâletinden : me 3,5 kilometre mesafeden su isalesi, Kaptaj, Maslak, Depo inşası şebeke yapılması malzeme tedariki ve müteferri hususat kapalı zarfla eksiltmeye konulmuştur. 1 — İşin muhiamınen bedeli 60.643 lira 05 kuruştur. 2 — İstekliler bu işe alt şartname, proje vesair evrakı 303 kuruş mukabi- linde Dahiliye Vekâleti belediyeler imar heyeti fen şefliğindöh alabilirler, 3 — Eksiltme 21 Mârt 1938 tarihine rustlayan püzartesi günü saat on bir de Ankarada Dahiliye vekâleti binasında toplanacak belediyeler imar heyetince yapılacaktır. 4 — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin aşağıda yazılı teminat ve vesalki aynı gün saat ona kadar komisyon relsliğine teslim etmiş olmaları lâzımdır. A — 2490 sayılı kanunun 16 ve 17 nci maddelerine uygun (428215) liralık muvakkat teminat. B — Kanunun tayin ettiği vesikalar: C — Kanunun dördüncü maddesi mucibince eksiltmeye girmeye bir mâni bulunmadığına dair imzalı bir mektup. D — Belediyeler imar heyeti fen şefliğinden münakasaya girmek için ala- cakları vesika. 5 — Teklif mektupları ihele günü saat ona kadar makbuz mukabilinde ko- misyon relsliğine verilecektir, Posta ile gönderilecek teklif mektuplarının iadeli teahhütlü olması ve nihayet bu saate kadar komisyona gelmiş bulunması lâ- zıradır. Bu iş hakkında fazla izahat almak isteyenlerin belediyeler imar heyeti fen. şefliğine müracaat etmeleri. (317) (672) Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum İdaresi İlânları Ankara İstasyonunda Devlet Demiryolları umumi idare binasının şehir cephesindeki parke kaldırım üzerine asfaltla kaplanması işl ile arka cephesin- de asfalt kaplamalı bir ieydan yapılması işi kapalı zarf usuliyle eksiltmeye konulmuştur. I — Bu işlerin keşif bedeli (12,600) liradır. H — İstekliler bu işe alt şartname vesair evrakı Devlet Demiryollarının Ankara, Haydarpaşa ve Sirkeci veznelerinden 63 kuruş mukabilinde alabilir. YI — Eksiltme 28/2/1938 tarihinde Pazartesi günü saat 15 te Ankarada Devlet Demiryolları yol dairesinde toplanacak merkez birinci komisyonunca * yapılacaktır. IV — Eksiltmeye girebilmek için isteklilerin teklif mektuplariyle birlikte aşağıda yazılı teminat ve vesniki ayni gün saat 14 de kadar komisyona tevdi etmiş olmaları lâzımdır. 4) 2490 sayılı.kanun ahkâmına uygun 945 liralık muvakkat teminat, b)-Bu kanunun tayin ettiği ve şartnamede yazılı vesikalar. (340) (730) * AAnkâra garı içindeki büfe, büvet, gazete satış yeri ve gazino binasının bun- dan evvelki. İlân 'şeraiti : dahilinde ve pazarlıkla kiraya.verilmesi 28/2/938 pazartesi gühüne bırakılmıştır. Talep * edilen ehliyet, mali kudret, nüfus ve hüviyet düzdanı vesaiki 23/2/938- akşamına kadar Ankara'da 2 inci İşletme komisyonuna; Haydarpaşada 1 inci İşletme Müdürlüğüne verilmeledir. - Şart- nameler aynı makamlarca parasız olarak istiyenlere verilecektir. (21 * Muhammen bedelleri ve muvakkat teminatı ile miktarları aşağıda yazı- li iki liste inuhteviyatı kayın traversler 22/2/938 salı günü saat 15,30 da ka- palı zarf usulü ile Ankarada İdare binasında satın alınacaktır. Bu işe girinek isteyenlerin her liste hizasında yazılı muvakkat teminat ile kanunun tayin ettiği vesikaları ve Nafıa Müteahhitlik vesikası ve tekliflerini ayni gün saat 14,30 a kadar komisyon relsliğine vermeleri lâzımdır. 474 kuruşa Ankara ve Haydarpaşa, Eskişehir, İzmir veznele- rinde satılmaktadır. (726) Eksiltme Cinsi Miktarı Muhammen O Muvakkat listesi Adet bedeli teminatı No. . ı Kayın 111.000 324.120 16714,80 lira 2 Kayın 33.000 94.710 5085,50 lira 8/2/938 tarihinde kapalı zarfla ihalesi yapılacağı ilân edilmiş olan Polat- bane Bakımevi ve Müdürlük binası inşaatının eksiltmeleri 17/2/938 tarihine talik edilmiştir. Mürakasa şartnamesinin dördüncü maddenin F fıkrası atideki şekilde değiştirilmiştir. İsteklilerin diplomalı mühendis veya mimar olmaları veyahut bir mühen- dis veya mimari inşaatın hitamına kadar iş başında bulundurulacağına dair aralarında teati edilmiş noterlikten musaddk taahhüt kâğıdı ve mukayyet bu- lundukları Ticaret odasından alınmış iktidari malisini gösterir vesika ve âs- gari ENİ bin liralık bir bina Yptuklarına dair Nafa vekâletinin ehliyet vesi- kasını ibraz etmeleri şarttır. Bakımevi mezkür tarihte saat «10» da ve müdüriyet binası saat on bu- çükta ihale olunacaktır. Kapalı zarflar evvelki ilânda yazılı şartlar dairesinde ihale saatlerinden birer saat evvellerine kadar Kabataşta Levzim binasındaki Alım komisyonu riyasetine verilmelidir. (799). 800. kilo Litopon 3600 » Reçine 3600 » Alçı 1 Şükeğilp valel tk yası, Ag: kalem ae a a Za bince pazarlıkla satın alınacaktır. u— Peğatık, 18/11/338 tarihine tastlyan çarşamba günü sat (14) de Kabataşta levazım ve mübayaat şubesindeki Alım komisyonunda yapılacaktır. II — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte 7e 7,5 güvenme paralariyle birlikte yukarda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur, (711) Amortisman Sandığından: 3322 numaralı kanun mucibince 967 1/2 faizli 1933 'Türk Borcu tahvilleri- le Dahili İstikraz tahvillerinin değiştirilmesi işine 18/2/1938 tarihinden itiba- ren başlanacaktır. Sandığımız hesabına mübadele muamelesi Türkiye Cümhuriyet Merkez Bankasının İdare merkezile İstanbul şubesi tarafından yapılacaktır. İsteklilerin mezkür Bankanın Ankars merkezile İstanbul şubesi gişelerine müracaatları ilân olunur, 4829» Türk Krom Anonim şirketinden: Ticaret kanununun 361 inci maddesine ve şirket esas mukavelesinin hükümlerine gö- Te Türk Krom Anonim Şirketinin yıllık umumi heyet toplantısı 8/Mart/938 salı günü saat (11) de şirketin idare merkezi- nin bulunduğu Gâlalada Voyvoda cadde“ sinde Asikurasiyoni Generali hanımın 4 ün cü katında 73-75 sayılı dairesinde adi ola» rak-aktedileceği hissedaranin malümu ol- mak üzere ve esas mukavelenin 57 inci maddesine göre bir hafta övvol şirket mer- kezine baş vurarak hisse sencdlerini tevdi edip duhuliye varakaları almaları lüzumu Alan olunur. Müzakerat ruznamesi şunlardır: 1 — İdare ineclisi ve murukib raporları- nin okunmasi, 2 — 1837 senesi bilânço ve kür ve zarar hesaplarırın (edkik ve kabulile idare meo- Msi azalarının ibrası, 3 — Esas mukayelenin 25 inci maddesi- ne göre idare, meclisine aza seçilmesi. $ — Murakib tayini ve ücretinin tesbiti. 6 — Ticaret kanununun 323 üncü mad- desine tevfikan idare meclisi azalarına 5a- Jâhiyet verilmesi, İdare Meclisi Darüşşafakaya kurban gönderenler Bu yıl Darüşşafakaya Temyiz mahkeme- si azasından Bay Cevdet Gücün tarafın- dari Iki, bayan Leylâ tarafından bir, İkin- ci Ticaret mahkemesi relsi bay İsmali Hakkı tarafından bir, bayan Hafız Kebire tarafından bir, Piyade asteğmeni Nuri Der- can tarafından bir, tüccar Varnalı bay Şahabettin tarafından bir, Kefeli zade ha- ci Yusuf ve hacı Sabri tarafından birer, Rumelihisarında bay Ayni tarafından bir, bahçıvan Mustafa tarafından iki, mefhum doktor. Taltp Rizâ namına bay Nizamettin, merhum doktor miralay Hasan Tevfik be- Yin ailesi tarafından birer ve isimlerini bül- dirmeyen Iki zat tarafından birer kurban Kilmiir. Derüşearska mrt” 15/2/938 (AKŞÂM KAPANIŞ FİATLERİ) ESHAM ve TAHVİLÂT İstikrazı 93 | Türkiye Cüm- < © dahili hüriyet Merkez 1953. istikrazı 98,50) Bankası Ünitürk Iı » vaz “3 > Telefon. 718 Mümessl O 4) Çimen, Ri 475 a TE 4 tihad Değir- 1250 İş Bankası (o (10,20) menleri » © hamiline 1025) Şark Deği — &- » o müessis 85 | menleri Para (Çek fiatleri) Paris 2425) Sofya ei Londra 630) Prar 2208, Nev York ONDATSO| Kiaala © 3E9Al0 Milâno 151850 a > mii Aa 801480 zaaaş 41950 Genevre 342951 Pengo 308,80 Brüksel. 48950) Bükreş 106,19 Amsterdam 14133İ Moskova o 23,6850 Be d Velkeli 2 | Bab'la sESE$ ii “N “e ak sess MET Sahibi Necmeddin Sadak Umumi neşriyat müdürü Şevket Rado Akşam Matbaası Anadolu His, 2375 .