15 Mart 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

15 Mart 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 15

| İnhisarlar U. Müdürlüğünden : 1 — Şartname ve projesi mucibince İzmirde yaptırılacak Tütün Bakım ve İğleme evi inşaatı 11/1v/538 tarihinde ihale edileceği ilân edilen temel kazık- İn işi, hariç kapalı zarf usuliyle eksiltmeye konmuştur. 11 — Keşif bedeli 676,960 lira 83 kuruş ve muvakkat teminatı 30828 lira #8 kuruştur, NI — Eksiltme 11/1V/938 tarihine rastlıyan pazartesi günü saat 16 da Kabataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacak- Kr. Kapalı zarflar ayni günde saat 15 « kadar adı geçen komisyon başkanlığı- Ma makbuz mukabilinde verilecektir. MW — Şartname ve projeler 33,85 ira bedel mukabilinde İnhisarlar leva- Mm ve mübayaat şubesiyle Ankara ve İzmir başmüdürlüklerinden alınabilir. V — İsteklilerin mühendis veya mimar olmaları ve yahut bir mühendis Meya mimari inşaatı hitamına kadar daimi olarak iş başında bulunduracağı WA dair aralarında teati edilmiş Noterlikçe tasdikli bir taahhüt kâğıdı ile Vekâletinden alınmış asgari 200,000 liralık bu gibi inşaat yaptıklarını rir bir müteahhitlik vesikasını eksiltme gününden en'geç üç gün evveline İnhisarlar İnşaat şubesine ibraz ederek ayrıca vesika almaları lâzımdır. VI — Mühürlü teklif mektubunu kanuni vesaik ile 5 nci maddede yanlı #sliimeye iştirak vesikasını ve muvakkat teminat parasını veya mektubunu edecek olan kapalı zarfların yukarda yazıldığı veçhile münakasa günü © 2eç saat 15 şe kadar adı geçen alım komisyonu bâşkanlığına makbuz mu- İlinde verilmiş olması lâzımdır. #9YITa 2 * 1 Gmester #abrik: amulâtından yüksek devirli kıyım bıçaklarını bile- M8 makinesine aid «Beher takımda 6.adet olmak üzere» 50 takım zımpara taşı Şartname ve res »i mucibince pazarlıkla satın alınacaktır tarihine rastlayan pazartesi günü saat 14 de Ka- mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacaktır. resimleri parasız olarak hergün sözü geçen şubeden IV — İsteklilerin pazarlık için tayin edilen gün ve saatte © 7,5 güvenme Mralariyle birlikte yukarıda adı geçen komisyona gelmeleri ilân olunur. (1263) * I — İzmirde şartname ve projesi mucibince yaptırılacak ve le ihale edilmek Üzere eksiltmeye konulan Tütün Bakım ve İşleme evi- BİN temel kazıkları işi ayrıca kapalı zarf usuliyle eksiltmeye konmuştur. II — Keşif bedeli 87265 lira 50 Kuruş ve muvakkat teminafı 5813.27 Yira- Mi — Eksiltme 11/1V/938 tarihine rastlıyan pazartesi günü saat 15 de abataşda levazım ve mübayaat şubesindeki alım komisyonunda yapılacak- Ür. Kapalı zarflar ayni günde en geç saat 14 e kadar adı geçen komisyon baş- makbuz mukabilinde verilecektir. IV — Şartname ve projeler 4.36 llra bedel mukabilinde İnhisarlar levazım İM mübayaat şubesiyle Ankara ve İzmir başmüdürlüklerinden alınabilir. W — Fenni şartnamesinde izah edilen esaslar dairesinde yapılacak olan kazıkları işi Franki, Rodlc, Stern, Sinıpleks, Brechti, Abolorenz Mihar- VA, Mast ve suir Firmaların usul ve sistemlerine veya bunlara mümasil sistem- ere göre yapılacaktır. Eksiltmeye iştirak etmek isteyen firmaların fenni tek- Mlerini münakasa. gününden on gün evveline kadar tetkik edilmek üzere İahisarlar Tütün işleri müdürlüğüne vermeleri lâzımdır. ,, VI — İsteklilerin bir mühendis veya mimar olmaları ve yahut bir mü- Bendis veya mimarı İnşaatın hitamına kadar daimi olarak iş Başında bulun- Ülracağına dair aralarında teati edilmiş noterlikçe tasdikli bir taahhüt kâğıdı Me Nafia Vekâletinden alınmış bu gibi işleri yaptıklarını gösterir müteahhit- kasını eksiltme gününden en geç üç gün evveline kadar İnhisarlar yn Müdürlüğü inşaat şubesine ibraz ederek ayrıca vesika almaları lâzım- 11/1V/938 VW — Mühürlü teklif mektubunu, kanuni vesaik ile VI nci maddede ya- Miu eksiltmeye iştirak vesikasını ve muvakkat teminat parası veya mektubu- ihtiva edecek olan kapalı zarflar yukarıda yazıldığı üzere eksiltme günü $€ç sant 14 de kadar yukarıda adı göçen alım komisyonu başkanlığına Makbuz mukabilinde verilmiş olması lâzımdır. «9760 * bir 1 — İdaremizin Cibali Fabrikası için şartnamesi mucibince satın alınacak #det elektrikli seyyar vinç açık eksiltmeye konmuştur. — Muhammen bedeli 4000 lira ve muvakkat teminatı 300 liradır işa — Eksiltme 25/111/938 tarihine rastlıyan cuma günü saat 15 de Kaba- levazım ve mübayaat şubesindeki Alım komisyonunda yapılacaktır. — Şartnameler parasız olarak her gün sözü geçen şubeden alınabilir. V — Eksiltmeye iştirak etmek isteyenlerin fiatsız teklif ve kataloğlarını ek- ine SÜnünden bir hafta evveline kadar Tütün Fabrikaları şubesine verme- Ir, — VI — İsteklilerin kanunen kendilerinden aranılan vesalk ve *5 7,5 güven- te Hiralariyle birlikte eksiltme için tayin edilen gün ve saatte yukarda adı ge- Alım Komisyonuna gelmeleri ilân olunur. (1302) * Man, — Listesinde eb'at ve miktarı yazılı 28 kalem malzeme (440 metre gaz bo- e adet güz borusu flanjı, 93 adet Nipel, 115 aded Deve boynu, 53 boy yha geri, 1 adet Demir saç lâvha, 4 adet Galvaniz saç lâvha, 21 adet çinko 14, > 16 kilo Rondelâ, 20 kilo somun, 28 boy köşebent, 36 adet demir saç lâvha, bOY pirinç çubuk, 2 boy takım çeliği (Su çeliği) 4 boy sekiz köşe çelik, 5 boy Tıp lak çelik 117 adet dirsek, 93 adet Amerikan rekor, 110 adet Redüksiyon, Yay ye borur7. 300'metve çelik boru, 146 adet çelik flan) yakalı, 30 Kg. çelik: hayz 450 adet Demirci zımpara kâzeli, # Iâvha contalı lâstik 32 adet Sal- Örme musluk flanjsız, 28 adet Salmastralı musluk flanjlı, 52 adet Stop val/- Y pazarlıkla safını alınacaktır. ne raştlaynmn mamba günü saat 14 de omisyonunda yapılacak- çen şubeden alınabilir. 9 1,5 güvenme olunur. (1425) — Listeler parasız olarak her gün sözü Paralar İstekli pazarlık için tayin edilen gün ve saati yl n komisyona gelmeleri Sahibi Necmeddin Sadak “2 Akşam Matbaası Umumi neşriyat müdürü Şevket Rado ilân olunur. (1416) Sahife 15 Dr. Ihsan Sami susun ÖKSÜRÜK ŞURUBU Öksürük ve nefes darlığı boğmaca ve kızamık öksürükleri için pek te- sirli ilâçtır. Her eczanede va eca depolarında (bulunur, £ MENEM Türkiye cumhuriyeti Ziraat bankası umum müdürlüğünden: Sekizinci artırma haftasi içinde Bankamıza en az 10 lira yatırılarak bir tasarruf hesabı açdıranlar, veyahud mevcud olan hesaplarına en az 10 lira yatıranlar arasında Martın üçüncü perşembe günü Merkez binamızda Noter huzurile çe- kilen kur'ada ikramiye kazananları gösteren listelerin şube ve ajanslarımızın hollerine asdırılmış olduğunu sayın müş- terilerimize bildiririz. ANTİVİRÜS İLESTEDAVİSİ | | Devlet Demiryolları ve Limanları İşletme Umum İdaresi İlânları Muhammen bedellerile miktar ve vasıfları aşağıda yazılı 3 gurup malze- me her gurup ayrı ayrı ihale edilmek üzere 24/3/938 perşembe günü' saat 10,30 on buçukta Haydarpaşa gar binası dahilindeki Komisyon tarafından açık ek- siltme ile satın alınacaktır. Bu işe girmek isteyenlerin her gurup hizasında yazılı muvakkat teminat ve kanunun tayin ettiği vesaikle birlikte eksiltme günü saatine kadar komis- yona müracaatları lâzımdır. Bu işe ait şartnameler komisyondan parasız olarak dağıtılmaktadır. 1 — Nümunesi ve krokisi veçhile 80 çift makas ökçe takozu muham- men bedeli 1050 Ira muvakkat teminatı 78 lira 76 kuruştur. İ 3 — 1200 deste sarı büyük zarf, 27200 deste elvan varf muhammen be- İ deli 1889 lira 20 kuruş muvakkat teminatı 115 lira 44 kuruştur. a aaez ikinci Sulh Hukuk Mâ) 3... ooo adet (takriben 89 ton) muhtelif çeki ve bb'aka lokomotif ale E tuğlası” Muhammen bedeli. 1872 lira ve muvakkat teminatı 140 lira 40 kuruş» tur. (1253) Uzun Taksitle Satılık Kıymetli Arsalar T.C. Ziraat Bankası İstanbul Şubesinden: Kadıköyünde Göztepe istasyon meydanında fevkalâde nezaretli ve havadar İ müfrez arsalar toptan ve parça parça beş seneye kadar vade ile ve taksitle sa- tılacaktır. Arsaların bulunduğu Göztepe istasyon meydanının önünden otobüs geçmekte, Tramvay durağı ise dört dakika mesafede bulunmaktadır. Tren is“ tasyonu arsaların yanında olup her iki taraftan tren yoluna merdivenle infi- mekte ve her arsa zeminden denizi görmektedir, Bu kolaylıktan istifade etmek ve daha fazla malümat almak isteyenlerin İ Bankanın Zirai krediler servisine müracaat etmeleri. (1188) REKİ PATI İÇVE'DIŞ BASUR'MEMELERİNİ, BASUR MEMELERİNİN HER TURLU, ÜTİHAPLARINI, CERAHATLANIMI; ş FİSTÜLLERİ AZ. ZAMANDA” EYİ EDER Kadiköyünde Muvakkithane cadde | sinde 55 No. da meyhanecilik eden ve ayni yerde oturan ve 9/3/938 tarihin. | de ölen Markar Karagözün kız kardes şi tarafından mirası reddedilmesi dö- | layısiyle terekesine el konmuştur. Bilinmiyen diğer mirascılarına üç ay ve alacak ve borçluların bir ay için- de müracaatları müddetince alacağını kayıt ettirmiyenler hakkında K. M, nin 569 ncu maddesinin tatbik olunacağı