1 Nisan 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Nisan 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

IMPOSS“IBLP AğnüNnükn iâüâânnîaın_ MISSION li İ İ IYHTN F dE . g ELFZETRONIC ESR5 A LAŞ Aİİİ - OYUN Impossible Mission Zorluk Derecesi: * x * xx* Grafik: * x* * Dünyanın kurtulması sizin eli- nizde. İddia böyle büyük olun- ca verilecek emek çok büyük olacaktır. Sabırlı, çevik ve ze- ki olmanız gerekiyor. Oyuna dünyayı yerle bir et- meyi planlayan profesörün si- ze, şeytanca bir sesle kendi yeraltı kampına yaptığı Çağ- rıyla giriyorsunuz. Başarılı olmak için korkusuz- ca bu odalara girmeli, robot koruyucularından sakınmalı ve gizli geçiş kodunu birleştir- meliyiz. Ancak geçiş kodunu birleştirebildikten sonra profe- sörün kontrol odasına girebi- lirye onun planını durdurabi- lirsiniz. Kodu birleştirmek oyu- nun en zor kısmı. Profesör, ko- du dağıtarak düzinelerce parçaya ayırmıştır. Siz, geçiş kodunu oluşturmak için tüm parçaları bulmak biraraya getirmek ve bilmece gibi bir- leştirmek zorundasınız. Geçiş kodlarını bulmak için odalardaki koltukları ve her 'parçayı araştırın. Robotlara dikkat ederek, bir nesnenin (kütüphane, yatak, şömine, sı- ra vs.) önünde duracak ve Joystick'i öne iterek araştırma- yı (searching) yapabileceksi- niz. Bir kutunun içinde görece- ğiniz araştırma süresini göste- ren yatay çubuk kaybolunca- ya kadar araştırmayı sürdü- rün. Sonunda elde eiftiğiniz ipucunu veya robotları geçici olarak durdurabileceğiniz Uy- ku ilacını değerlendirebilirsi- niz. Hiçbir şey çıkmayabilir de araştırma sonucunda. O za- man kutunun içinde “nothing here” yazısı görülecektir. Bu oyunun en önemli özellik- lerinden biri, Joystick'i kullana- rak ajanlarınıza çok çevik ve esnek hareketler yaptırabilirsi- niz. Asansörün ve odalardaki platformların hareketlerini de Joystick'le kontrol edebiliyor- SUNUZ. Araştırma sırasında elde edeceğiniz bilinmeyen parça (şifrenin parçası) sizin en önemli yardımcınız olan cep bilgisayarınızın hafızasına kay- dedilecektir. Cep bilgisayarı, bilmece parçalarının nasıl biraraya geldiklerini hesaplamak için onları yayarak ekran üzerin- de oynamanızı sağlar. Aleti Okur!arımızm dergilerini sahiplenmeye başladığının ilk işareti elimize geçti. sayın Aytuğ Öndeş'e teşekkür eder, bu tür katkılarının artmasını umduğumuzu belirtiriz. Sayın Commodore Dergisi, Çıkarmış olduğunuz dergide, say- fa 37'de “GHOSTBUSTERS' adlı oyunun açıklamasını yapmışsınız. Çok iyi bir açıklama. Orada banka numarasını bulamadığınızı söylüyor- sunuz. İşte size numara: (Daha önce ad sorulur. Burada MERYEM yaz- manız lazım.) Sıra geldi banka numa- rasına. İşte: 125. Nasıl, güzel değil mi? Aytuğ ÖNDEŞ commodore 31

Bu sayıdan diğer sayfalar: