1 Nisan 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Nisan 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

DARür SUBS O4 li ... B aST — z t ! M LELJEL Vi Harbour Atfack Zorluk derecesi : * * * * Grafik : * * * * Göreviniz, tehlikeli sulardan geminizi sağ salim geçirip düşman limanına varmak ve onların kargo gemilerini tahrip etmek. Önünüzde birçok en- gel var. Mayınlar, denizaltı ağları bunların arasında sa- yabileceğimiz birkaçı. OYUN 1- Rambo Commando Cross Road Race Winter Games Elite Beach-head () Summer Games (ll) Kung-Fu Master International Basket * 5a İÖ Çh faÇaDD zırlanmıştır. Bu liste, Teleteknik, İstanbul Abacus, Rom Bilgi İşlem, Süer Elektronik, Laçin Dünya, Adres, Ankara Akustik satış merkezlerinin aylık değerlendirmeleri çerçevesinde ha- Oyun üç sahneden oluşu- yor. Oynayabilmek için Joys- tick'in ateşleme düğmesine basacaksınız. Görevinizin bi- rinci bölümü, aracınızı deni- zaltı ağından geçirmenizle ta- mamlanacaktır. Bunun için ağlara ve onların arasındaki mayınlara çarpmamanız ge- rekiyor. Denizaltınızı geriye çe- viremezsiniz, ama herhangi bir noktada mayının geçme- sini bekleyebilirsiniz. Sınırlı ha- A ——— 10- Who Dares Wins 14- TC Speedking 12- Tour de France EĞİTİM-İŞ-UTILİTY 1- Kawasaki Synth 2- Elektr USYS 3- Simons Basic 4- 5. Sınıf Matematik 5- Mimi commodore va kaynağınız bitmeden oyu- nun bu sahnesini tamamla- mak zorundasınız. Güvenlikte olacağınız azami derinlik de- recesi ekranın üst köşesinde, denizaltınız da onun bitişiğin- de gösterilmektedir. İkinci sahnede, her şeyden önce yaşamak zorundasınız. Düşman gemileri ve uçakları sizi bombalamaya çalışacak- lardır. Gemiler sualtı bomba- ları ve yüzeye çıktığınızda da torpidolarla size ateş etmeye başlayacaklar. Helikopterler de durmaksızın bomba yağ- dıracaklardır. Bütün bunlar yetmiyormuş gibi, suyun altın- da size çarptıklarında aracını- zın tahrip olmasına yol aça- -cak olan denizanaları sizi bek- liyor. Ateşleme düğmesini kul- lanarak denizaltılarını vurabi- lirsiniz. Yüzeye çıkın ve aynı şekilde ateşleme düğmesine basarak gemileri torpidoyla, uçakları füzelerle vurun. Silah- larınızın menzil gücü sınırlı; ge- mileri etkilemek için çok yakın- dan ateş etmek zorundasınız. Uçaklara ateş etmek için ateş- leme düğmesine bastığınız anda Joystick'i ileriye atın. Ha- va almak için sürekli su yüzü- ne çıkıp yeniden dalmak zo- rundasınız. Bunu yapmazsanız . havanız bittiğinizde parçala- nırsınız. Üçüncü sahnede limana doğru giden kargo gemisini takip ederek görevinizi ta- mamlamış olacaksınız. Deni- zaltınızın önü ekranın dibinde görünecektir. Bu işi başarırsa- nız daha yüklü bir gemiye sal- dırma görevi verilecektir size. Aracınızın durumunu ayarla- yın ve sonra botların arasın- dan gemiye ateş edin. Notlar: Hedefi tahrip için eli- nizde yerleştirmeniz gereken beş denizaltınız var. Görevini- zi tamamlarsanız daha büyük bir limana gönderileceksiniz. Oyunu (F11 tuşuna basarak her an durdurabilirsiniz.