1 Ekim 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

1 Ekim 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 31

liyorsunuz. Fakat hızla üstünüze doğru gelen bir cisim Zoldzilla'yı tahrip ediyor. Kırmızı Zoid devriye- si olay yerine geliyor ve Zoidzilla'- nın enkazını, daha sonra birleşti- rerek Mavi Zoid'lere karşı kullan- mak amacıyla 8 değişik kentin al- tına gömüyorlar. Siz devriyeler- den kurtulup bir tank Zoid ele ge- çiriyorsunuz. Şimdi amacınız güç- lü Zoidzilla'nın parçalarını bulup birleştirmek ve daha sonra Kor- kunç Kızıl Boynuz'u yok etmek. Kendi Zold'inizin kumanda kapsu- lüne giriyor ve kendi zihninizi ma- kineyle birleştirip tek bir parça ha- line geliyorsunuz. Artık savaşa ha- zIrsINIZ... Ekran konumu Bilgi Bankası: Düşman cisimle rinin yerleri ve özellikleri Zoid'ini zin bilgi bankasında saklıdır. Ha rita üzerinde seçtiğiniz bir şey hakkında bilgi verebilir. Alıcılar: Zoid'inizin dışında olan: lar hakkında alıcılardan gelen ek bilgiyi verir. Örneğin; üzerinizde gelen füzeleri haber verir. Böyle- ce füzeler size çarpmadan onla- ti yok etme şansına sahip olursu- Nuz. Makineli Tabanca: Menziliniz- deki metal cisimleri yüksek elektro-manyetik dalga ile yok ederler. Füzeler: Tabancadan daha et- kili, ama hedefe isabet eftirmesi daha zor olan bir silahtır. Parazitör: Çevreyi tarayıp elek- tronik sinyal veren cihazları tespif eder. İsterseniz bu cihazları para- zitle bozmayı deneyebilirsiniz. Son Durum: Zoldzilla'nın kaç parçasını topladığınızı ve başarı oranınızı gösterir. Kalkanlar: En önemli sistemleri- nizi korumak için bir önleyici gö- rev görür. Taşınanlar: Yanınıza aldığınız ek malzemeyi gösterir. Harita: Çevrenizin bir görünü- münü verir. Düşman kasabaları- nı, güç İstasyonlarını sarı renkte; Zold'leri kırmızı renkte görebilirsi- niz. Ortadaki mavi cisim sizin Zo- id'inizdir. (4 ) işaretini haritada do- laştırıp ateş tuşuna basarak he- def seçebilirsiniz. Eğer (4 )'yı ken- di aracınızın üstüne getirip ateşe basarsanız hareket moduna gi- rersiniz. Diğer cisimlerden birini seçerseniz çalışır durumda olan diğer konumlara göre değişik so- nuçlar elde edebilirsiniz. (Bilgi bankası diğer modlarla birlikte çalışabilir ve İstenen hedef hak- kında bilgi verebilir). 1. Makineli Tabanca: (Fazla isınmayı önlemek amacıyla za- man zaman duracaktır.) İki ek sis- temden oluşur. A) Hedefleme Sistemi (soldaki pencere): Sağdaki seviye göster- gesi yolu bulunan fırlatıcı sayısını gösterir. Yeniden yükleme sürek- li, ftakat yavaş bir iştir. Soldaki gös- terge ise hedefin uğradığı zararı kıtla doldurmanız gerekiyor. Da- ha sonra pencerenin altındaki fır- latıcıyı harekete geçirmeniz gere- kir. Bundan sonra ekranda yeni bir grup pencere açılır. Soldaki büyük pencere füzenizin uzak menzilli yükselti (yan dönüş) ve doğrultu görünümünü verir. Pen- cerenin en solundaki füzenizin ya- kın çekim yükselti ve doğrultu gö- rünümleri ile birlikte iki jiroskop bu- lunur. Bunlar seçildiğinde beyaz renk alırlar. İki konum da kuman- da kolunu yukarı ve aşağı oyna- tarak ayarlanabilirler. Ateş tuşu basık tutularak bu işlem yapılırsa füzenin doğrultusunu, basık tutul- madan yapılırsa eğimini ayarla- yabilirsiniz. Füzeniz pencerenih sağındaki beyaz nokta; hedefiniz ise kırmızı piramittir. Bu büyük pen- BAA <C) 418983 SOFTEK S0F >. gösterir. Hedef, dönen bir kristal- le simgelenmiştir. Kumanda kolu- nu kullanarak hedelfi ışına (görün- tünün ortasındaki kare) odakla- manız gerekir. Kırmızıya dönüştü- ğü zaman hedef menzilde de- mektir. O zaman kolaylıkla vura- biliriz. Ancak bütün hedefler sizi yanıltmak için değişik güçte pa- razitodler kullanabilir. B) Yakın Hedef Gösterici (sağ- daki pencere): Hedefinizin yakın ve detaylı bir görüntüsünü verir. 2. Füzeler: İlk önce füzenizi ok resmini kullanarak bir miktar ya- commaodore ; cerenin sağında (M.Tabanca modunda olduğu gibi) hedefini- zin yakın bir görüntüsü vardır. Sal- dırı anında ise bu kısım size füze- nin önünün görüntüsünü verir. Fü- zenizi kontrol etmek, düşman sa- vunmasından kurtarmak için ku- manda kolunu sağa veya sola oynatabilirsiniz. 3. Parazitör (bu modu kullanır- ken hareketsiz olmak gerekir): Bir pencere açılacak ve üst yarıda hedef sinyali, altta ise sizin sinyal vericinizi gösterecektir. Amacınız hedef seçilen elektro-dalgaya 31