1 Ekim 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 8

1 Ekim 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 8

ÜSYS Türkiye Birincisi de Commodorecu üzbinlerce öğrencinin katıldığı ve kendine iyi bir gelecek sağlamak için mücadele ettiği Üni- versite Seçme ve Yerleştirme Sına- vıi'nda en yüksek puanı alarak bi- rinci olan Deniz Ertaş, iki yıllık Commodore'cu olduğunu açıkla- di. Yürt dişindan almış olduğu Commodore ö4 ile çeşitli konular- da pragramlar geliştirmeye çalı- şan ve kısa zaman önce bir de C- 128 alan Deniz arkadaşımız, Tele- teknik'in ÜSYS'de en başarılı Com- modore'cu için koymuş olduğu ödülü de kazandı. Teleteknik, daha önce çeşitli yayın organlarında, üniversite harçlarını karşılamakta bir katkı olmak üzere, Commodore sahibi olup ÜSYS pragramını almış olan- lar arasında en yüksek oğırlıklı fen puanını tutturacak ogrenc:ye 500, 000 TL. ödül vereceğini açık- lamıştı. ÜSYS sonuçlarının gönde- rilmeye başlanmasıyla birlikte, Te- leteknik'e de mektuplar ve puan kartı fotokopileri gelmeye başla- dı. Bu mektuplardan biri, bizi hem çok şaşırttı. hem de sevindirdi. ÜSYS Türkiye Birincisi Deniz Ertaş, Commaodore sahibi olduğunu ve Teleteknik'in ÜSYS programını al- mış olduğunu haber veriyordu. Bu durumda tüm mektupların gel- mesi için belirli bir süre geçmesi- ni beklememiz zorunluluğu da or- tadan kalktı. Çünkü nasıl olsa De- niz'den yüksek puanı almış olabi- lecek ve ödüle hak kazanacak kimse olamazdı. | İzmir Fuarı nedeniyle İzmir'de bulunan arkadaşlarımızdan Sa- dık Tuğbay, hemen Deniz Ertaş ve ailesiyle bağlantı kurarak müte- vazi bir ödül töreninin hazırlıkları- na girişti. 1 Eylül günü Fuar'daki Amerikan Pavyonu'nda İzmir ba- yilerimizden Boyut A.Ş.'nin stan- dında gerçekleşîırilen törene De- niz Ertaş, annesi, İzmir Fen Lisesi'- nin müdürü ve bir grup öğretme- ni ile gazeteciler katıldı. Beşyüzbin liralık çeki Deniz Er- commodore taş'a vermeden önce bir konuş- ma yapan Sadık Tuğbay, Deniz"- in kendi yetenekleri ve çalışkan- lıklığı, ailesinin desteği ve öğret- menlerinin çabaları sayesinde bu noktaya erişmiş olduğunu, Tele- teknik A.Ş.'nin de de bu başarıyı küçük bir ödülle ödüllendirmek is- tediğini söyledi. Deniz'in bir Com- modore'cu olmasının tüm Com- modore'cular açısından bir se- vinç ve gurur kaynağı oldugunu, Teleteknik camiasının Deniz'in öğ- renimine ufak da olsa bir katkıda bulunmaktan mutluluk duyduğu- nu sözlerine ekledi ve Deniz'e ya- rım milyonluk çekini verdi. Daha sonra standda bulunan Teleteknik görevlileri, Deniz'in ba- şarısındaki katkıları nedeniyle, an- nesine, okul müdürüne ve öğret- menlerine birer buket çiçek ver- diler. Deniz de kendisine verilen çiçek buketini okul müdürüne ve- rerek teşekkür etti. Bu arada Ame- rikan Pavyonu'nun diğer standla- rında bulunan görevliler de misa- firlere ikramlarda bulundular. Boyut A.Ş. standında bulunan çeşitli Commodore modelleriyle ilgilenen ve bir müddet onları kul- lanan Deniz. daha sonra çeşitli gazetecilerin sorularını cevaplan- dırdı. Bu arada dergimizin yayın yönetmeni Ziya Bayman da De- niz'le küçük bir söyleşi yaptı. O ÜSYS birincisi Deniz Ertaş, annesi, okul müdürü, öğrelmenleri ve Teleteknik görevlileri Ile birlikte.