1 Ekim 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

1 Ekim 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

Ramesa Basket Takımı Kuruldu N j Commodore bugisayarlarının ülkemizdeki en eski satıcılarından Ramesa Ltd. Şti., Commodore İs- mini spor dünyasında da duyur- mak maksadıyla genç bir basket- bol takımı kurdu. Yalova'da kam- pa alıncaın takım için kaptan Erdal şu bilgileri verdi: “Amacımız bu camlaya layık olmak. Yaş ortala- mamiız 19, boy ortalamaımız 1.90. Amatör ruhla bu yeni kulübümü- zü başarıyla temsil etmek ama- cındayız. Tüm arkadaşlar bu ko- nuda şevkli ve hırslı. Türkiye'deki ilk bilgisayar basketbol kulübü ol- manın heyecanını yaşıyoruz. Commodore'u seven herkesin desteğini bekliyoruz.” 15 Ağustos Cuma günü Yalova, Başkent 3 Tesisleri'nde sezon açı- lışını yapane Commodore- Ramesa, ilk maçında Yalova şa- mpiyonu Aydınkent'i 75-74 mağ- lup ederken, gösterilen yakın ilgi ve seyirci tezahüratı gelecek için büyük ümitler verdi. İkinci olarak Aydınkent'le yapılan deplasman maçını 69-88 kaybeden takım üçüncü maçında Sakarya Ziraat- spor'u Sakarya Kapalı Spor Salo- nu'nda 107-103 mağlup etmeyi başardı ve galibiyet Ramesa ca- miasında sabaha kadar coşkuy- la kutlandı. Konuyla ilgili bilgi veren Teknik Sorumlu Nejat Berköz şöyle dedi: “Bu sene İstanbul 4. Amatör Kü- me'ye katılmak için bürokratik iş- lemleri tamamlamaya uğraşıyo- ruz. Başarılı olmak için üzerimize . düşen tüm fedakârlığı yapmaya hazırız. Bir cevher yarattık; elbirli- ği ile işleyeceğiz. Çocukların hep- si üniversite talebesi ve konuya İnanmış arkadaşlar. Bugün varo- lan müessese kulüplerinin de bu yollardan geçtiklerini biliyor ve uzun vadeye yönelik tesis ettiği- miz genç takımımızın başarılı ola- rak Ramesa ve Commodore ca- micsını üst liglerde temsil edece- ğimize inanıyoruz. Sanırım Com- modore'un dünyada İlk spor ku- lübünü oluşturduk. Tüm altyapımız hazır. Resmi maçlara hazırlanıyo- ruz ve diğer yetkili satıcıların, Te- leteknik'in ve müşterilerimizin ma- nevi desteklerini bekliyoruz. Konuyla ilgili görüşünü aldığı- mız Teleteknik Halkla İlişkiler Mü- dürü Aziz Şenlen de şunları söyle- di: “Bu tür girişimlere öncü oldu- ğu ve sporda da Commodore adını duyurmaya başladığı için Ramesa'yı tebrik ederiz. Başarı oranında Teleteknik de üzerine düşen fedakârlik ve destekleri sağlayacaktır. Konu hakkında İngiltere-Commadore'a bilgi ver- dik; resimleri ve maçların video kasetlerini yolladık.Olayla biz de kıvanıyor ve bilgisayar camlası- nın spordaki ilk ve tek temsilcisi Ramesa'ya teşekkür ediyoruz.” O commodorre aa 7