1 Mart 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 53

1 Mart 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 53

D tuşuna bastığınızda sürü- cü alet çıkıyor. Sürücüyü de joystickle yönetebiliriz. Bunun- la çeşitli ünitelere gitmek mümkün. Oyunumuzun içeriği çok ge- niş. Ticaret, strateji, harita ve savaş bunlardan bazıları. Terrorpods'da ekran akış Bir arkadaşınızla beraber veya bilgisayara karşı basket- bol oynayabileceğiniz bir program ister misiniz? Bilgisayarın takımı Üüç ayrı zorluk düzeyinden birinde oy- nuyor. Ama en kolay düzey bi- le hayli zor bir rakip olduğun- dan bir arkadaşla beraber oynamak daha zevkli olabilir. Maçları oynamak İçin seçe- bileceğiniz dört ayrı saha var. Okul bahçesi, bir arka sokak, banliyölerde bir cadde veya bir park oyun alanımız olabi- lir. Her sahanın kendine göre avantajları ve dezavantajları var. Oyun alanlarında muhte- melen karşılaşabileceğimiz tehlikelerden bazıları yüksek kaldırım taşları ve yağ birikin- tileridir. Her takımda üç oyuncu bu- lunuyor, Takımınızcı oyuncuları on kişi içinden seçiyoruz. Ta- kımda kontrolümüz altında bulunan kişi daha değişik bir renkle gösteriliyor. Şut veya pas atmak İçin topu gerekli yöne çevirip ateş tuşuna bas- mak yeterli. Ateş tuşunu basılı tutarak kontrolu takımdaki di- ğer oyunculara geçirebilirsi- nİZ. şekli BARBARİAN'dan farklı, Aracımız ilerlerlemesine para- lel olarak ekran görüntüsü de ileriyor. Müzik ve ses efektleri AVI- GA'nın yeteneklerini ortaya koyar nitelikte. Oyun sona erdiğinde elde ettiğimiz puanı puan tablosu- na yazdırıyoruz. Bundan son- ra oyun yeniden başlıyor. Oyunun değerlendirmesi: GRAFİK: ©9 9 ZORLUK: 410 DEĞER : 9 GENEL : 9