1 Mart 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

1 Mart 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 7

kalabalık sayıda davetlinin katılı- miylâ gerçekleştirilen kokteylde müzik dünyasının önde gelen İsim- lerinden Barış Manço yaptı. Açılışa oğlu Doğuhan'la birlikte gelen Manço, show'u büyük bir ilgiyle dolaştı. Yeni bir AMISA'cı olmanın verdiği coşkuyla uygulama örnek- lerini izledi ve çeşitli ürünler ve programlar hakkında bilgi aldı. Kokteyle katılan diğer bir önem- li kişi, Commodore International Li- mited'in yöneticilerinden Mr.Paul Molloney'di. Teleteknik AŞ'nin da- vetlisi olarak ülkemize gelen Mir. Molloney, defalarca hayranlığını belirtti ve diğer ülkelerde izlediği show'ların daha sönük olduğunu söyledi. Show'da Teleteknik bayisi 26 fir- ma, Commodore ürünlerini, bun- larla yapılan farklı uygulamaları ve kendi geliştirdikleri ürünleri sergile- diler, Teleteknik de kendine ayrıl- mış bölümlerde AMIGA, PC, Net- “work, C öd, sınıf sistemi vb, uygula- malarını sergiledi. Bu arada Türki- ye Radyo Amatörleri Derneği de show'a katılarak Commodore 64'ün amatör radyoculuk alanında nasıl kullanılacağını pratik uygula- malarla gösterdi. Show'un en ilgi çekici yönlerin- den biri AMISA'nın farklı alanlar- daki kullanımlarına ilişkin seminer- lerdi. Herbiri kendi alanında uzma- ni olan AMISA'cılar bu olağanüs- tü makinenin daha iyi tanınabilme- si İçin çalıştılar. Show'un ilk semine- ri, AMISA'nın profesyonel olarak iş uygulamaları alanındaki kullanımı- na ilişkindi. Teleteknik AŞ Pazarla- ma Destek Departmanı Müdürü Dr. Afif Say, AMISA'nın bu alandaki olanaklarını örneklerle anlattı. İkin- ci gün Türkiye'nin ilk AMISA'cısı Ali Murat Erkörkmaz, mimarlık ve ani- masyon uygulamaları üzerine se- miner verdi ve AMISA'yla yapmış olduğu uygulamalardan örnekler sundu. Üçüncü gün Reklamcılık AŞ yöneticilerinden grafik sanatçısı Yıl- maz Aysan, AMİSA'nın grafik sa- natlar alanındaki uygulamalarını yine örneklerle sergiledi. Dördüncü gün ise gerçek bir müzik şöleni ya- şandı. Yeni Türkü grubundan mü- zisyen Derya Köroğlu, Mozdaik gru- bundan arkadaşlarıyla birlikte AMIGA'nın müzik alanındaki kulla- nım olanaklamnı sergileyen bir kon- sşer verdi. Ardından ünlü müzisyen Neşet Ruacan, yine AMIGA kulla- narak izleyicileri hayran bırakan bir müzik ziyafeti sundu. Show'un diğer bir ilginç olayı, Te- leteknik'in düzenlemiş olduğu “Bil- gisayar ve Yeni İnsan” konulu ka- rikatür yarışmasıyodı. Show öncesin- de çık kısa bir süre İçinde yapılan yarışma, beklenenin çok üzerinde bir ilgiyle karşılandı. Derece kaza- nan eserlerin yanı sıra yer darlığın- dan ancak beşte biri sergilenebi- len karikatürler, hem show'u ge- zenlerin hayranlığını çekti, hem de bu sanat dalına gönül verenleri umutlandırdı. 314 Ocak Pazar günü yapılan bir törenle derece alanla- ra ödülleri verildi. Teleteknik AŞ, bu yıl da Commo- dore Show'u gezen bilgisayar me- raklılarına ödüller verdi. Eğitim set- leri, dergi setleri, dergi abonelikleri, Plus 4'ler, Commodore öd'ler ve büyük ödül AMIGA 500, her gün yapılan çekilişlerle sahiplerini bul- du. 31 Ocak Pazar akşamı beş gün- lük çılgınca tempodan bitap düş- müş Teleteknik personeli, bilgisayar dostlarına böylesi bir hizmeti sun- müuş olmanın verdiği mutluluğu ya- şıyordu. Bayilerimizin de katılımıyla yapılan kapanış eğlencesinde her- kes bir yıl sonra yeni bir Commodo- re Show için sözleşiyordu.