1 Mart 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58

1 Mart 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 58

Daha yetenekli oyunculara sahip olmanın en iyi yolu oyuncu İransferi yapmaktır. Ancak elinizdeki transfer pu- anları ancak iki veya üç oyun- cu almanıza yeterli olur. Bu oyuncuları birinci İlgde oyna- yan yetenekli oyunculardan seçin. Seçeceğiniz ilk oyuncu kaleci olmalı. Bundan sonra gelecek olan oyuncu sizin kontrol ettiğiniz forvet olabilir. Transfer puanınız oldukça ta- HL E a L L İ H LA DA DALRLE L Ki FR Oyunumuzun amacı bir pin- pon topunu oyun sahasının bir ucundan diğerine götürmek. Bunun için kullandığımız rake- tin üç kenarı var. Raketi çevir- mek için afeş tuşuna basmak gerekiyor. Yolunuz üstünde birçok Dbiri- ket var. Bunların bazıları topun çarpması ile yok olup puan kazandırırken diğerleri topun İstemediğimiz bir yöne gitme- sine sebep oluyorlar. İşin daha da kötüsü hem top hem de raketiniz yerçeki- minin etkisi altında, Raketi sa- ğa sola hareket ettirmekten başka yukarı aşağı da hare- ket ettirebiliyorsunuz. Ama ra- 58 kımınıza yetenekli oyuncular transfer etmeye devam edin. Çok iyi bir oyuncunun transfer puanı 100-130 arasında ola- bilir. Maç sırasında konirol ettiği- niz futbolcuya artistik hareket- ler yaptırabilirsiniz. Mesela ka- leci atışından gelen topa ateş tuşuna basarak kafa atabilir- siniz. Bu hareket eğer zaman- lamanız uygunsa gol kazandı- rabilir. M F R T Y (A C AA L E ! b0 3 O S isie Oyunun durduğu anlarda uygulayacağınız taktikler oyu- nun kaderini belirleyebilir. Me- sela maçın son dakikası oyna- niyor ve siz tek farkla galip du- rumdasınız ama karşı takım bir korner atışı kullanacak. Bu du- rumda yapılacak en iyi şey ta- kımınızın defansif oynaması, Diğer takımlardaki oyuncu- ların yetenekleri birbirinden farklı olduğu için takımlar bir- birlerinden farklı yeteneklere sahipler. İstediğiniz zaman takımınızın performansını izleyebilirsiniz. Burada ilk başladığınız sezon- dan itibaren takımınızın aldığı neticeler, attığı ve yediği gol- ler, kupalardaki başarıları, İi- gi kaçıncı olarak bitirdiği gibi bilgiler yer alır. Federasyon kupasında maçların dağılımını ve kimle- rin tur atladığını her an için öğrenmeniz mümkündür. Oyunun değerlendirmesi: GRAFİK : 7 SES 16 ZORLUK: 8 DEĞER : 8 GENEL :8