1 Nisan 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Nisan 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

RED STORM RISING Konusunu aynı İsimli kitap- tan almış olan bu denizaltı si- mülasyonu, günümüzde ve günümüzden birkaç yıl sonra- sında geçiyor. Dünyamız, Üçüncü Dünya Savaşı'nın içine yuvarlanmış durumda, Ancak tahmin edi- lenin aksimne bu savaş nükleer değil, konvansiyonel bir savaş olarak devam ediyor. Savaşın çıkış sebebi bazı terörist grup- ların Sovyetler Birliği'nde giriş- tikleri eylemler, Teröristler Sibirya'da bulu- nan petrol kuyularını giriştikleri bir eylem sonucunda yok et- mişler. Bu kayıp Sovyetler Birli- ği'ni korkunç bir enerli krizi ile başbaşa bırakmış. Sovyetler, kurtuluşu körfezdeki kuyuları ele geçirmekte bulmuş. An- cak, NATO'nun son derece kuvvetli olduğunu bilen Sovyet 32 yönetimi, NATO kuvvetlerini bölmek için savaşı Avrupa'da başlatmış. Bize düşen görev, karargâh- tan yönetilen emirlere göre Kuzey Atlantik'te ilerleyip hari- tada bize emredilen noktala- rı fespit etmek. Verilen görev tamamlandığında, yeni gö- rev başlıyor. Göreviniz sırasın- da size gönderilen haberler- den savaşı kimin kazanmakta olduğunu ve herkesin duru- munu öğrenebilirsiniz. Oyunun başlaması ile birlik- Burak KİPER te mücadele edebileceğiniz birçok senaryo olduğunu gö- receksiniz. Bütün bu senaryo- larda farklı zorluk seviyelerin- de oynamanız mümkün. Bütün senaryolara rağmen canınız sıkılırsa konusunu tamamen ki- taplan alan büyük senaryoyu oynayabilirsiniz. Seçeceğimiz zaman dilimi- ne göre beş denizaltıdan biri- nin komutanı oluyoruz. Artık dokuz farklı savaş senaryosun- dan birini seçerek savaş yete- neklerimizi gösterebiliriz. Savaş simülasyonlarında şu sahneleri seçebilirsiniz: Duel: Bir Rus denizaltısı İle teke tek mücadele, Yüksek düzevler-