1 Temmuz 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35

1 Temmuz 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 35

İşte biz oyunda bu pilotu can- landırıyoruz. Görevimiz bu dört gezegeni yaratıklardan temizleyip sahiplerine geri vermek. Tabii, bu göründüğü kadar kolay birşey değil, Yen- mek zorunda olduğumuz bu yaratıklar oldukça güçlüler ve ellerine geçirdikleri gezegen- lerde çok iyi mevzilenmiş du- rumdalar. Fakat programa bambaşka bir tarz kazandı- fan bir özellik sayesinde bizim dürumumuz da fena değil. Oyun esnasında vurduğu- muz nesneler yok olurlarken geride belli miktarlarda para- lar bırakıyorlar. Biz bu parala- n toplayarak belli bir limite ulaşınca gezegenlerdeki çe- şitli istasyonlara uğrayıp ken- dimize çeşitli silahlar alarak gücümüzü arttırabiliyoruz. Ay- nı zamanda İstersek biraz pa- halı da olsa kendimize yeni yaşam hakları da satın alabi- liyoruz. Tabil bu arada karşı- miza çıkan düşmanları vura- rak bıraktıkları paraları almak her zaman dikkat İsteyen bir olay, bazen parayı alalım derken vurulabilir veya zemi- ne çarpoabilirsiniz. Oyunda sırayla dört ayrı ge- zegende savaşacağımızı söy- ledik biraz da bu gezegenler- den bahsedelim. Her gezege- nin bir fiyatı var. Herhangi bir gezegenin fiyatı 100$, ayrıca teknik açıdan oldukça geliş- miş durumda., Bu gezegene bir helikopterle giriyoruz. Kar- şımıza robotlar, uzay gemileri ve bunlara benzer şeyler çıkı- yor. Eğer bunlardan paçanızı kurtarabilir ve bu gezegende- ki düşmanların liderini yok edebilirseniz, ikinci gezegene geçebilirsiniz. İkinci gezege- nin bedeli 200$. Bu gezegene bir denizaltı ile giriyorsunuz. Hemen tahmin edebileceği- niz gibi burası bir sualtı geze- geni, karşınızda medüzleri ve düşman denizaltılarını görün- ce hiç şaşırmayın. Buradan da kurtulabilirseniz üçüncü gezegene geleceksiniz. Bu gezegenin bedeli ise 300$, Buraya sırtında minik jet moto- ru olan bir uzay elbisesiyle gi- riyorsunuz. Karşınıza ilkel çağ- e ğ%; EAER ıIı['ıfı'[ııîı'[ı | Eğlilili Kİ CC < CC lardakine benzeyen kuşlar ve göktaşları çıkacak, dikkatli olun! Bu gezegeni de temizle- yebilirseniz 400$'lık son geze- gene geleceksiniz. Burası da bir çeşit sualtı gezegeni. Bura- da İlginç sualtı yaratfıkları ile karşılaşacaksınız. Bu gezege- ni de istilacı yaratıklardan te- mizleyebilirseniz oyunu bifirmiş olacaksınız. İsterseniz oyunu mouse por- tuna bir Joystlck daha takarak bir arkadaşınızla beraber de oynayabilirsiniz. Özellikle sizin gibi bu tip oyunlardan hoşla- nan bir arkadaşınız varsa ol- dukça heyecanlı saatler geçi- rebilirsiniz. Oyunu, isterseniz ol- dukça güzel bir müzik eşliğin- de veya ses efektleriyle oyna- yabilirsiniz. Benim tavsiyem müzik eşliğinde oynamanız. Blood Money grafikleriyle de kendini gösteren bir oyun. Başlangıçta karşılaşacağınız grafik ve animasyonlar olduk- ça göz alıcı. Oyuna başlayın- ca karşılaşacağınız grafikler- se oldukça detaylı ve güzel. Savaş esnasında girdiğiniz gezegenlerde karşınıza çıkan çeşitli yaratıkların (örneğin, ikinci gezegendeki medüzler veya üçüncü gezegendeki göktaşlarının) animasyonları kelimenin tam manasıyla mü- kemmel. Şimdi oyunun bazı trick'leri- ne gelelim. Bu tip oyunlardan 35