1 Temmuz 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 46

1 Temmuz 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 46

The Last Ninja ll Ofis bölümünün sonunda çıkan helikoptere binebil- mek için helikoptere önünüzü dönüp joystick'i sol alt köşeye çekin. Tarzan RUN/STOP tuşu ile oyun bitirilir. Boşluk tuşu ile oyun durur ve ateş fuşuna basarak durdurülan yerden de- vam edilir. S. Sport Soccer Eğer kaleciyi yönetemiyorsanız bir kerede Punkçı adamı kaleye geçirin. Spitting İmage SHİFT tuşuna basarak ufak bir karakterin rakibinize kötülük yapmasını sağlarsınız. Beyond ice place Boşluk tuşu ile ruh atabilirsiniz. Return of the Jedi Oyun zor gelirse F2 ile Level atlayabilirsiniz. World Games Halter bölümünde ne kadar çok nefes alırsanız ağır- lığı kaldırmak o kadar kolaylaşır. Operation Wolf Boşluk tuşu ile bomba atabilirsiniz. Böylece helikop- terler tek atış İle havaya uçarlar. Steel Thunder RUN/STOP tuşu oyunu dondürür. RETÜURN tüşü peris- kopta hedef seçmek için kullanılır. __ AA A Yogi Bear Oyunun müziği çalarken joystiek'i sağa ve sola ha- reket ettirerek takvimi değişik dillere çevirebilirsiniz. Picky Music Herhangi bir tuşa basarak programı reset edebilir- SİNİZ. Red Storm Rising Torpido yüklemek için önce 4 tuşuna sonra da yük- lemek istediğiniz silahın tuşuna basın. Burak arkadaşımız 37. sayıda Erdem arkadaşımızın sorduğu soruya cevap vermiş: Stealth Fighter kullanım tuşları: V ve B tuşları iki farklı haritayı açıp kapar. 1 tuşu füzelere karşı kullanılır. N tuşu hava ve yer araştırma konumuna geçmek için kullanılır. M tuşu ile hedefin cinsi öğrenilir. F4A, F2-F5-F7 düğmelerinden dört silah kapağından İs- tenileni açıp RETURN komutu ile bunları kapayabilir- SİNİZ. Burak arkadaşımızın bir de sorusu var: Microprose Soccer oyununda Level 11'e geldim. Kontrol Paneli seçerek Save Tape ile kasede kaydet- tim. Oyunu tekrar disketten yüklediğimde Load Disk ve Save Disk seçenekleri karşıma çıktı. Acaba Load Disk seçeneğini nasıl Load Tape haline getirebilirim. Eğer bu oyuna hem diskte, hem de kasette sahip- seniz, oyunlardan biri kaset diğeri disk versiyonu ola- bilir. Bu durumda kasetteki oyunu diskete çekin. Bü- yük ihtimalle disketten yüklemenize rağmen data'la- rı kasetten yüklemenize izin verecektir. İstanbul'dan Cenk Hayırlıoğlu arkadaşımız bize caışa- ğidaki ipuçlarını göndermiş. Kendisine teşekkür edi- YOruz.