1 Ağustos 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61

1 Ağustos 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 61

&* PDrorraeccva Parinharole Progressive FPeripherdis 3D Professional, Progressive Peripherals and Softwa- re'den bir solid modelleştirme ve animasyon paketi ola- cak. Lathe, extrusion ve diğer fonksiyonlar ile editör tamamlarıdı; dilimleme ve koni özellikleri kondu. En çok 99 işık kaynağı tutabilir, standart AMIGA fontları ile ça- lışır ve Video Scape formatındaki dosyaları içine alabi- lir. Bu versiyon belki de yansıma ve gölgeleme, hız için optik içermeyebilir. Programcılar iyi resimlerin boyut- landırılmasının bir dakikadan daha az sürmesini istiyor- lar. Alınan örneklere göre, sonuç oldukça iyi. Tam animasyon yaratma ve düzenleme sistemini de kapsıyor. Iİncognlto Incognito’nun raytracing yarışına girişi: 24-bit 16 mil- yon renk veya standart AMIGA görüntü formatındaki resimleri boyutlandıracak ve X-Specs ile kullanım için ste- reo eşleme yaratabilecek. Optics editör “üç-görünüş pen- ceresi artı perspektif görüntüsü”' alıyor, extrusion ve lathe efektleri gibi özellikler içeriyor. Video Scape ve 3-Demon resimlerinin içinden okunmasına izin verir. Yüzeylere bünyeleme planları yapabilir, ekranların birinde bulut ve gümüş gibi bünyelerin menüsünü gösterebilirsiniz. Işık- landırmayı global, distant, point veya spotlight efektle- rini seçerek esnek yapabilirsiniz. indware Iİnternatlonal Mindware'in raytracing ve animasyon sistemi, bazı eş- siz özelliklere sahip: AMIGA'nın görüntüsünden daha büyük superbitmap resimler yaratma olanağı gibi. Aynı zamanda X-Specs veya kırmızı/mavi video 3D bardak- rır. Paket tanımlanmış objelerin müthiş bir kütüphanesini içerecek. Kartezyen koordinatlar ile çalışmak istemiyor- sanız editör silindirik, küresel ya da dört satıhlı koordi- nat sistemine geçmenize bile izin verecektir. Animasyon özellikleri Mindware'in daha önceki ürünü Page Flipper Plus F/X gözönüne alınırsa fevkalade. Page Render 3D ile yapılan bir yaprak. 61