1 Ekim 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

1 Ekim 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 28

ın kendisi için tehlikeli olacar gini anlayınca onu yak etme- ye karcır verir. Bunun için de yasa dışiı adamlarıyla irtibata geçer. İşle bizim oyunumuz c buralarda başlıyor. Oyün filmle hernen hemen cynı şe- kilde gelişiyor, İlk kademede Detrcit'in belli bir. bölgesindeki serşerileri durdurmamız gerekli, İlk önce yuraruklarımızı kullancırak iler- liyoruz, daha sonra silcih da kullanıyoruz. İlk kademenin so- nunda karşımızc dev bir roboef Çıkiyor, onu yaralayabilirsek bu bölümü tamamlıyoruz. Bu kademenin sonunda bizi bir atış talimi bekliyor. İkinci bö- lürnde işe şehrin eski bölümü- ne giderek savaşıyoruz. Bu bölümün sonunda İse karşımı- za büyük bir minibüs içinde bazı haydutlar geliyor. Bunu da geçebilirsek kenclimizi bir suçlu taramasıyla küarşı karşıycı buluyoruz. Amacımız yan pen- ceredeki suçlunun yüzünü parçoa parça (saçı, kulakları, gözleri, vs.) arayarcak bulmak. Üçüncü bölümde ise bir ara- ba mezarlığına giderek hay- dutlarla sovaşacağız. Bu bö- lümün sonunda ise bir vinçle mücüadele ederek yenmeliyiz. Bunun sonunda ise bir suçlu- nun elinde bulunan bir kızı kur- tarmalıyaz. Bunun için tek şan- sımız kizi vurmadan serseriyi birkaç kez vurmak. Gelelim dördüncü bölüme, nürkatik fabrikasını yerle bir edeceğiz. Bu bölümün sonunda İse Tto- puz taşıyan bir vinçle karşıla- şaccığız, Eğer onu da alt eder- sek gene bir atış talimi bizi bekliyor. Ve işte beşinci bö- lüm. Buradcı ise şirketin binc- sına girmeye çoalışıyoruz. BU bölümün sonunda da ilk le- vel'daki robotun benzeri yeşil bir robot bekliyor. Onu da cışarcık termal resimlerle fısı fo- toğraflam) suçlu tanımlamcısı yapmayacı çalışıyoruz. Evet ni- hayet altıncı ve son bölüm. Bu- radda da şirket bincasının İçince ilerleyerek, sonuca döğrü yak- GEMINI WINGS laşıyoruz. Buranın sonunda bi- zi yine aynı robot bekliyor. Onu da aşarsak en son ve en önemli görevimizi yerine geti- receğiz. Başından beri şirketi ele geçirmeye çoalışcan ada- miaon elinden şirketin sahibini kurtaracağız. Tipki baydutun elinden kurtardığımız rehine kız gibi. Eğer bunu dc büaşa- rabilirşeniz, oyunu Ttamaımla- miş olacaksınız, Karşınıza sİzİ tebrik ederek Robocop'u İki- de görmek istediğini belirten bir rmesaj çıkacak. Eğer içinizden birilerini Ö- dürmek geliyorsa hiç durmüa- yın. Robocop sizi bekliyor. AMIGA-512K / C-64 GRAFİK :7 SEŞ SĞ ZORLUK : ? KURGU :& GENEL :7 zun zamandan beri kalite- li Shoot'em up'lar çıkmı- yordu. İşle ilginç bir Shoot'em up. Yine önünüze çıkan bütün canavar çıkan bütlün cana- var ve yarcılıkları yok edecek- siniz. Grafikler biraz basit olsa da Shoot'em up'çılar İçin 9ü- zel bir oyun. Program bir gezegenin Üze- rinde başlıyor. Amacınız kötü yaratıklar tarafından istila edil- miş bu barışçı gezegeni kur- tarmak. Birimci rouna'da nehirin üze- rinde savcaışıyorsunuz. Boazı ya- ratıklaar vurulunca çeşifli renk- te yuüvarlak şekiller bırakıyor- lor. Bu şekilleri yakalarsanız extra silahlar kullanabilirsi- niz.Bu şekillerden en önemlile- Fi mavi ve üzerinde sarı yıldız şekli olanlar. Bu extra silahları