1 Ekim 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

1 Ekim 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

ndicnc Jones filmlerinin ve bu tip oyunların çok para getirmesi oyun firmalarının akıllarıncaı ilginç fikirler getir- meye başlamışken FİREBİRD fir- mast boş durmayarak İndicıncı doönes benzeri bir oyun yaphı. Hepiniz Iİndiana Jones filmleri- ni seyretmişsinizdir. Kamçısıyla bilinmeyen yerlerde ilginç ef- saneler çözer ve başı hiçbir zaman dertten kurtulmaz. Bu oyundaki kahramanın İndic- na Jones'dan hiçbir farkı yok. Hazırlanın başlıyoruz. BİCK DANGERCOUS'un konü- su büftün kademelerde bulu- nan değerli eşyaları toplü- mak. Bu eşyalar her kademe- de değişiyor. Oyunumuzdaki ilk bölüm AZTEK tapınckları. Oyuna başlar başlamaz pe- şirmizden büyük Dir tcş yuvcır- lanmaya başlıyor. Bu taşın üzerinden zıplamayo çoalış- mayın Ççünkü bunu başarc- mazsınız. Hızla ilerleyin birkaç köşe sonra bu bela taştan kencilliğindenden kurtulacak- sınız. Hemen dikkatimizi çeken şeylerin Aztekler olduğunu söyliyelim. Tabi ki kahraman- miz Rick'in bu Azteklere karşı kullanacak silahkarı var. Joys- Hek'i yukarı itip cteş tuşuna basaırsanız. Rİck sikahı ile ateş eder. Joöystick'i aşağı çekip cateş tuşunca basarsanız yere bomba bırakabilirsiniz. Ayrıccı kahramanımız yerde sürüne: rek gidebiliyor. Aztek tapıncık- İcarı © kadar karışık değil, iler- ledikçe rahatlıkla sonuna ula- şabilirsiniz. Bazı odakırda çıkış bulamazsanız. Taş blokların önüne bomba bırakarak taş blokları yok edebilirsiniz. Size Kİ tavsiyem bombalarınızı boş yere harcamayın. Ayrıccı dü- varlarda bulunan kafalar size zehirli oklar tükürebilir. Hiç beklenmedik yerde çıkan siv- ri kazıklar birçok hakkınızı ala- bilir. İlk oyunda başarılı olaca- ğinizi hiç zannetmiyorum. Bir- çok defa oynayorak bütün odalardaki tuzakları öğren- melisiniz. Harita yapabilirseniz daha başarılı olabilirsiniz. Ay- rica herhangi bir odada top- layacağınız bir eşyayı gördü- ğünüzde hemen yanınc gidip almayın biraz bekleyin, eğer eşya kaybolmazsa gidip calın. Çünkü bazı eşyaları hermmen ol- maycı giderseniz eşya kaybo- İLliyor ve yerine sivri kazıklar çı- kiyor. Birinci kademeyi zorla- madan bitirebilirsiniz. Gelelim ikinci kademeye, İkinci kademede Mısır pira- mitlerinin içinde firavun kafa- larını topluyoruz. Misir piramit- lerinin en önemli farkı ise bir çoök çıkmaz ve labirentli yolle- rasahip olması. Çıkmaz yolla- ra girince haklarımızı bitirerek Game Över olmaktan başka Çüremiz yok. Ayrıca bu kade-