1 Ekim 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

1 Ekim 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 29

kullanmak İçin ateş tuşunu sü- rekli basılı tutmaniız kazım. Bu silahı kullandığınız zaman se- kiz tane halka çıkar ve ekran- daki bütün yaratıkları temizler, Öteki önemli silah ise yeşil ve Üzerinde üç tane sarnı Çİzgi olan şekil, Bu extra silah kulla- nıldiği zaman üç tane İazeri aynı andcı fırlatır. Yeşit S işa- refi ise 'smart' yapar. Yani gö- rüntüdeki bütün yaratıkları te- mizler. Birinci kademeceki şelale oldukça iyi canlandırılmış. Ay- rıca birinci kademenin sonun- daki fok balığınca dikkat edin çünkü belli bir sşüre balon af- tıktan sonra sudan Çiıkiıp Üze- rinize dağru fırlıyor. Bu fok bü- lığını yok ettikten sonra İkinci kademeye geçme'ye hük ka- zanacaksınız. İkinci kademede bir öormür nın Üzerinde SOVOŞIYOrRSUNUZ. Burada size en çok zorluğu caçılıncada lazer topları. atan gözler yaratacak. Bu gözleri ancak açık olduklüarı zaman vurabilirisiniz. Burada ve birin- ci küdemede oarkasında yu- varlak şekiller taşıyan yarcıtık dikkatinizi çekecektir. Bu yara- tığın arkasındaki şekilleri al- moanızı tavsiye ederim, Çünkü bu şekiller size extra silahlar kazandırır. Bu kademenin so- nunda karşiniza bir. hayyan kafasıncı benzeyen bir dağçı- kiyor. Daha sonra iki mağarc- dan üğızlarından lazer atan yaratiklar beliriyor. Bunları yok stmek için devamlı hareket et- melisiniz. Hiç bir zaman yeri- nizde durmayın. Bu yaratıkla- n da yok etlikten sonra dağ paftlıyor ve büyük bir delik açr- liyor. Daha sonra uzay gemi- niz buradan İçeriye giriyor. Oyunun üçüncü kademesi bu dağın içinde geçiyor. İlk önce önünüze çıkcın taş blok- karı yok edin. Daha sonra yine yaratıkları vurmalısınız. Taşla- rin arasında bulünan ve dür madan lazer topları atan ağızlara dikkat edin. Burası bayağı zor öoldüuğunden ka- deme sonunda büyük cana- voar yok. Tabi ki bu bölüm bi- tince tekrar gökyüzüne çıkıyo- TUZ. Dördüncü kademede bulut- darin Üzerinde savaşıyoruz. Bu- rada şimşeklerin çakması çok iyi yapılmış, Bu bölümün so- nundea taştan oluşmuş bir ca- navcır sizi bekliyor. Onu yok et- mek © kadar kolay değil. Çün- kü tarmm 'bunu da geçtim' der- ken canavacr birden dağılıyor ve üzerinize Düyük taş parçoa- ları geliyor. Zorluk çekeceğiniz kademelerden birisi de bu ka- deme, onun İçin oldukça dik- katli olmanızı favsiye ederim. Beşinci round'da dev bir uzay gemisinin üzerinde geçi- yor, Geminin üzerindeki açılıp kapanan lazer yuvaları çok tehlikeli fazla yaklaşmayın. Bu bölümdie size tek tavsiyem en son bölümdeki kuru kafalard çok dikkaft edin, Oyun genel olarak sıkmcı- yan bir oyun. Müzikleri çok gü- zel, özellikle birinci kodeme- nin müziği çok tatl. Sadece shoot'em up sevenler için tov- siye edebileceğim bir oyun. Hoşça vakit geçirmek isteyen- ler için birebir.. AMISASAIZK GRAFİK - & SES & ZORLUK : ö KURGU 5 GENEL : 6 29