1 Ekim 1989 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

1 Ekim 1989 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 37

NOT: Büromuzun içinde olan takvime bastığımızda bir ayı otomatik olarak geçirmiş olu- YOTUZ. Bütün bu anlattıklarımızdan sonra da programiı rahatçi kullanabilirsiniz. Ah neredeyse unuütüyordum, birden karşını za garlhp bir kâğit çıkar ve ken- dinizi mahkemede bulursanız sakın şaşırmaıyın. Yeşilciler sizi dava etmiş demektir. Bu mah- kemenin size fazla bir zararı dokunmaz. Ayrıccı ekstra ha- fizası bulunanların bu oyunu daha rahatve hizli öoynayabi- leceklerini de söyleyelim. Bu arada oyunun ilginç özellikle- rinden biri de, orjinal'inin co- ver grafiklerinİn bir Türk (Celal KANDEMİROĞLU) tarafından çizilmiş olması. BU resmin oyu- ndiana Jones denince aklı- mızaı ya kutsal hazine avcı- ları ya da kamçılı adam gelir. Steven Splelberg imzalı bu filmker Harison Ford'un oyun gücü ile sinema severlere he- yecanlı dakikalar yaşatmıştı. Şu sıralar üçüncüsü gösterime girdi, The Last Crusade Âvru- pa ve Amerika'da heyecan fırtıncısı estirmeye devam edi- yor. Yakında ülkemizde de göşterime girecek olan bu fil- min oyunu siz amigacılarcı filmden önce geldi. En <az filmleri kadar güzel öolan bu oyunda maceradan maceraya koşacaksınız. Kimi zaman yerallında tünellerde dövüşecek, kimi zaman tren- lerde yolculuk edecek, kimi zaman da zepilinlerde Uçaca ğız. Dörl bölümden oluşan bu oyunda şifreleri çözmek de si- zin İçin ayrı bir eğlence ola- ccıktır. Oyunumuzun 4. bölümünde amacımız yeraltındaki bütün zorluklara göğüs gererek yer- yüzüne ulaşmaktır. Karşımızcı eli şilahli adamlar çıkacak. Hemen şunu belirtelimi ki bu adamların ahığı kurşunlardan eğilerek kurtulabiliriz. Bıçak atan adamlardan ise bıçağı nun örjinalini içinde poster olarak da verildiğini söyleye- lirm. İleriki sayılarımızda Rain- bow Arfs firmasında Art Direc- tor olarak çalışan Cetal Kan- demiroğlu veya aynı firmcı için grafikerlik yapan küardeşi Oğan Kandemiroğlu ile bir rö- portaj göreceğimizi de umu- yorum. Evet eğer kendinizi bİr anda çeşilli enirikaların içinde bul- mak ve heyecanlı dakikalar geçirmek istiyorsanız bu oyu- nu deneyebilirsiniz. Yalnız dik- katti olun kendinizi dürüst ve iyi biri olarak tanıyorsanız, bu oyunun içindeyken işinize ge- lince ne kadar acımasız ve vüç kağıtçı” bir insan olduğu- nuzüu canlayabilirsiniz. Sonra söylemedi demeyin. Sadece şakaydı. Kelimenin tam mea- nasıyla harika bir oyun Öil İmperium. Uykusuz geceler! AMIGĞASDIZK GRAFİK :8 SES ” ZORLUK : & KURGU :9 GENEL ; © DDDT LO 5 yukardan attığı zamcın eğile- rek, aşağıdan aftığı zaman da zıplayarak - kurtülabiliriz. Zorluklar sadece bü kadar değil, bir de tünellerin saçak- ları kırılarak kafamıza düşerse gücümüz azalıyor. Yeryüzüne çıkmak İçin mağaranın içinde bulunan haç İşaretini almamız gerekiyor. Haç işaretini alıp yeryüzüne çıkınca acele dav- ranıp hareket halinde olan trenin üstüne atlamamız lazım. Trende tabancalı ve biçakli adamlardan başka bir de zü- rafalar başımıza musoallat olu- yor. Bunlara dokunduğumuz taktirde İrenden düşüyoruz. 37