19 Temmuz 1934 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

19 Temmuz 1934 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 4

Sul! Istanbulun Terkos gölünden ge len suyu, Balgasuncu (1) ların eli- ne geçtikten sonra, bü: sü suz kaldık. İçimiz bağrımız yanı- yor. Muslukların ağzından acıklı bir hırıltıdan başka ses çıkmaz ol- da, Ummuştuk ki, su işleri artık bir yoluna girer. Sudan yana sıkıntı çekilmez. Bulak (2) önlerinde eli- mizde kovalar, tenekeler saatler- ce beklemeyiz. Ne yazık ki umdu- Zamuz gibi çıkmadı. Suların aktığı günler, ER azala handise ayda bir, gazetelerde şöyle bir Bdizeilik (3) gözümüze iliş ani borular dö; kırk sekiz sani, Istanbul pp ei tılmayacaktır.!, tarabileceklerini sanmasınlar. Sur işlerine bakan Buyrak (5) la- rın aksaklığı | gözönündedir. Bizi susuz bu lar gazetelere bil. dirgilik verip bugün su (o ak- mıyacak demekle suçlarını ba- Zışlatamazlar. Ateşle 0 yerleştiği bir — yerde su üle de bu adar oynamamalıdır. M. SALAHATTIN (1) Balgasuncu: belediyeci, (2) Bu- Jak: Çeşme (3) o Bildirgilik: İlân, (4) Baylar: Mes'uliyet, (5) Buyrak: me- mür, Me e Doktorların yardım sandığı Bu akşam saat 18 de Etbba odasının içtimar vardır. Bu içti- mada doktorlarm teşkil edeceği yardım sandığı meselesi görüşü- tir. Yarın sabah saat 10 da diş ta- biplerinin senelik kongresi Etıbba odasında yapılacaktır. gre *.. Deniz gezintisi kazası gençler mahfeli ta- rafmdan tertip edilen vapur gezinti- Binin bu akşam icra edileceği haber verilmektedir. .Gezintiye tahsis edi » len vapur 19,30 da arabavapuru is- kelesinden kalkacak, Adalara gide - cektir, Gece 1,30 da Adalardan ha - reekt edilecek, Kavaklara kadar gi- dilecek ve sabah saat 6 da Köprüye avdet olunacaktır. e. Büyük kır balosu i Himayeietfal Cemiyeti Kadı - Köy şubesi bu akşam Suadiyede Meclis Reisi Kâzım Paşa Hazretle rinin himayelerinde büyük bir kır balosu tertip etmiştir. Misafirler kin Köprüden hareket sdecek biz susi vapur azimet ve avdette Ka- dıköy ve Moda iskelelerine uğra - Balonun muvaffakıyeti için ber türlü tetbirler alınmıştır. Zengin bir program vardır. * . illiyet Asrın umdesi “MİLLİYET” tir. “ABONE ÜCRETLERİ : Türkiye için Hariç için LE 278 5— Bir kitapcıda oturuyordum. Yaş- lı bir adam gelip sordu: — Sizde ödeme emri var mı? — Var!.. — Bana elli tane verin... Verdiler. Pakete (o sardırıp aldı gitti, Biraz sonra, bir başkası içeri — Var!., Bana yüz tane verin. — O da parasını saydı, . pakete sardırdı, aldı giti. Çok geçmeden bir başkası da- ha gelip gene ödeme emri isteyin- ce ben gülerek yanımdakinin kula- ğına iğildim: eme emri gidiyor!. . Başını salladı: — Neme lâzum.. Kimse borcunu ödemedikten sonra.. — Peki, bu ödeme emirleri ne oluyor? — Ne olacak? yer Borçtulara sorduğun zaman, biz emre karşı gelemeyiz, diyor. — Nasıl emir? Güldü: — Ödeme emri. Elde ödeme diye bu kadar sağlam emir var- ken bu zamanda kim öder! Kulak MİSAFIRI ne kadar çok Rifat Beyin ölümü İş Bankası memurlarından ve gene #porcularrmızdan Rifat Beyin dünkü nüsbamızda tecasürle kaydelmiştik. - Merhumun cenazesi dün sabah birçok banka ve spor ar- kadaşları tarafından kaldırılmış ve medfeni cbedisine defnedilmiş ve me zarına da Ateş Güneş, Galatasaray ve diğer spor klüpleri tarafından müte- addit çelenkler konmuştur. Merhum Asir mutasarrıf ve kumandanı Rifat Paşanm torunu Gelibolu nizami; kası kumandanı Hâşim Paşanın İş Bankası Galata şubesi müdürü Şa- kir Beyin ve Alpullu seker fabrikası li kasında memur bulunuyordu. Keder- dide ailesine beyanı taziyet ederken bu münasebetle merhumun annesin » den aldığımız bir teşekkür mektubu- nu iyoruz: Uzun zamandanberi duçar olduğu hastalıktan kurtulamıyarak henüz yir mi beş yaşmı doldi ölen oğlum Rifat Hâşimi, ilk intisap ettiği günden itibaren toprağa terkettiğimiz ane ka dar alâka ve himayesinden bir an u - zaklaştınmayan İş Bankasına ve onun şefakatli ve yüksek hamiyetli idare- cilerile cenaze merasimine çelenk gön dermek ve iştirak etmek tütfünde bu Tunan mert ve asil ruhlu sporcu ar - kadaşlarma, ayrı ayrı teşekkür etme- ğe imkân bulamadığından yaralı kal bimle en derin minnettarlığımın. isha- rma muhterem gazetenizin delâleti- ni rica ederim efendim. Rifatın annesi: SAİME Müessif bir irtihal Doktor Mustafa İzzet Beyin valdeleri irtihal eylediğinden bu- günkü perşembe günü Beyazrtta Yahnikapan sokağındaki hane- lerinden saat on ikide kaldırılarak cenaze namazı Beyazıt camiinde badeleda Merkez (Efendiye def- nedilecektir. Allah rahmet eyle- sin, © Ueküdar icra dairesinden £ Bir borçtan dolayi paraya çevrilmesi mukarrer 2 adet manda ineği ve yayru- larının 29-7-34 tarihine müsadif pazar günü saat 12 den 13 çe kadar Beykozda Tabi Cumhuriyet köyünde köy camisi önünde açık arttırma suretiyle satıla- sağından talip olanların mahallinde ha- zır bulunacak memura müracaatları ilân olunur. (1217) - Milliyet'in romamı: 26 Salih usta gibi aklı başında olan lar kervanı yürüttüler. Ve ölüleri kö yün yanındaki uçurumdan altılar. Bir ıslık sesi. Bir hava sarsıntısı, ve bir uğultu. Sonra bir kar duma- ni. Herkes haykırdı: Çığ! Bereket versin çığ o beş altı yü metre arkalarından düşmüştü. Ön- lerine düşseydi birkaç yüz kişi — eee ve kapa- “ man yoldan Bir, insanlı köye geldiler. Köy gelenleri iyi karşıladı. Fakat gelen- ler gördüklerini işittiklerini anla- tınca iş değişti, Burada da panik başladı. Zaten çok zor yol alan ka- fileye seksen doksan kişi daha ka- tıldı. Nereye gidiyorlardı? Kimbi- lir? Eğer Erzincan düşmemişse... Erzincana bir varabilsel, Döküntü vere vere ilerliyorlar. Bir gün geldi ki herkes ürperdi. Gün görmüş, ölümler atlatmış Sa- Bh ustanın bile saçları dimdik ol Yazan: AKA GÜNDÜZ du; Kafilenin bir günlük ekmeği kalmıştı! Hadi bir gün de aç yürü- ge diyelim. Ondan sonra ne o- Ne olacaksa oldu. o Sansarosun veremli anasını yolun bir kenarma bıraktılar, Karım içine olsun göme- cek vakitleri yoktu. Dört veya beş gün sonra da Salih ustanm karısı dondu, katılıverdi. Salih usta aşağı yukarı ferahla- mıştı, Kızağa geçti, Sansarosu ba- larının arasına aldı ve yollandı. Artık kimseye bakmıyordu. Salih usla sağdı ama (o bütün duyguları donmuştu; tahtadan, kauçuktan bir bir adam gibi. Bütün dileği (o Sansarosu istilâ görmemiş bir kasabaya uşaltırmak- tı. Ondan sonra ölebilirdi. Sansaros çocuk ta makineleşmiş- ti. Nereye çekersen oraya gidiyor, ne dersen onu yapıyordu. Iz bir defa sorabildi: — Anemi volun kenarma niçin bıraktınız? MİLLİYET PERŞİ Adliye işi olanların su ihtiyacı Bir kariimiz yazıyor! İstanbul ad- liye dairesi her gün en az bin kişinin girip çıktığı ve saatlerce orada kalıp işini, davasını, muamelesini takip et- | tiği bir yerdir. Adliyede mahkeme kapısı önünde | bekleyen bir davacı veya suçlu müba şir tarafından ismi çağırılmcaya ka » dar oradan ayrılamamak vaziyetinde dir. Çünkü mübaşir ismini çağır da bulunamazsa ya davasını kaybeder, yahut ta hakkındaki muhakeme gıya görülür. Hâ memurlara gelince onlar daireye bir kere gi ler mi bir daha paydos saati geli; ye kadar masaları an aşrıla mamak mevkiindedirler. Adliye dai- Fesinin sıkışıklığı da malüm. Bu son #ıcak günlerde koridorlarda bekleyen ler için ilâç için olsun bir yudum su kadar herkes bir bardak a PESraNı ie çin tâ Sirkeciye gitmek mecburiyetin- de kalmaktadır. Bu vaziyette eshabı mesalihi düşüm mek lâzımdır. Yerlere dökmemek tile ahval ve hüviyeti mazbut bir a- damın Adliye koridorlarında su sal - masma müsaade etmek mümkün ola bilmelidir. Hattâ adliyenin © altmdaki daireleri işgal eden postahanede osha bı mesalih hiç olmamasına rağmen sırf memurlarm ihtiyacı için bir kah veci ve sucu m Bu akşam Tepel Bim malak, Şehir Tiyatrosu san'atkârları tarafın» dan : E ADALAR REVUSU Yazan Ekrem Reşit, Besteleyen Ce- mal Reşit. YENİ NEŞRİYAT Bolşeviklik Faşistlik ve Demokrasi Sabık İtalyan Başvekili Francesco Nitti'nin bu m. eseri o Müstecab oğlu Esat Adil Bey tarafından Türk- çeye tercüme edilmiş ve Balıkesir ki- tap evinde basılmıştır. Çok kıymetli gençlerimizden olan Esat Adil Bey bu tercümesile (ilim ve hayat terisi) aamın daki külliyatıma üçüncü eserini ilâve etmiş oluyor. Gayet açık ve solis bir<türkçe ile tercüme edilen bu eseri bütün karile- rimize hararetle tavsiye edriz. Yaşamak yolu Verem Mücadele Cömiyeti ta- rafından çıkarılmakta ölün Yaşa- mak Yolu gazetesinin 63 , 64 nu- maralı mart, nisan aylarına mah- olan nüshaları çıkmıştır. Ma- , haziran aylarına mahsus nüs- haları da yakında çıkacaktır. Hafta Halkın zevkini ve ihtiyaçlarını a- dım adım takip eden Hafta gazetesi- nin on beşinci sayısı da zengin mün- derecatla çıktı. Fiatr 7,5 kuruştur. Sultnahmet sulh mahkemesi 1 ci hu- kuk hâkimliğinden : Kaside hanımın İstanbulda O Keten <iler kapusunda sabuncu hanı karşısın- da 74 No, k dükkünda Vitali efendi a- leyhine açtığı fekki haciz davası üzeri- ne Lastir kılınan celpname zahrma mü- maileyhin semti meçhule gittiği verilen meşruhattan anlaşılmakla ilânen tebli- ğat icrasma karar verildi. Ve muha- keme günü olarak tayin kılınan 12.9.9034 tarihine müsadif çarşamba günü saat 10,30 da gelmediği takdirde ( hakında gıyaben muhakeme icra kılınacağı ilâ- nen tebliğ olunur. (1222) Salih usta cevap ve; — Uyandırmamak için: tan memnun oldu. — Ya uyanınca bize nasıl yeti- 7 Salih usta buna da hiç düşünme- den bir cavap verdi? — Arkadan şimendiferle gele- cek, ona binip bize kavuşacak! —Şimendifer nedir? — Kendi kendine giden sıcak a- raba! — İçinde ekmek var mı? —Hem de buğday ekmeği! — Buğday ekmeği nedir? Mısır ekmeğinden yumuşak! — Bizde hiçbiri kalmadı. — Karnım çok mu acıktı? — Zarar yok. Anam şimendifer- le gelecek ya, dediğin ekmekten bana da getir. Salih ustanın eğer dişleri olsay- dı, gıcırtısını Sansaros bile işite- cekti. — Salih amca! benim çok uy- kum var. Dizini biraz uzatsana, Salih usta gözlerini açtı: — Çok mu uykun var?! — Ya.. Çok.. çok.. Salih usta ateşe oturmuş gibi kr- zağın üstünde sıçradı ve Sansaro- sun sıska suratına (o bir şamar aş- Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankas İstanbul şubesi Galata'da Bankalar caddesinde İnhisarlar Müdüriyeti Umumiyesinin bulunduğu bina 25 Temmuz 934 Çarşamba gününden itibaren orada muamelâtına devam edecektir. betile Banka gişelerimiz 24 Temmuz 934 Salı günü kapalı bulunacaktır. Bugünkü program 18,30 Plâk neşriyatı, 19,20 Ajans haberleri, 19,30 Türk musiki neşriya- tı (Kemal Niyazi, Ağmi Beyler, Hay- riye ve Müzeyyen hanımlar) 21, Se- lim Sırrı Bey tarafından konferanı, 21,30: Stüdyo cazbant ve tango ar « : Popül konser. 19: Repor- taj. 1916: Tagansi konseri. (Piyano) 1930: plâk, — Masahabe, 20,15: Salon orkestra kon- : Müsmbas 823 Khz. BÜKREŞ, 384 m. 21; Jübliyanadan nakil. 23: Haberler. — Plâk, 24: Kahvehane konseri. şti Kb. MOSKOYA, Taa in 17,305 Musahabe, 1830: Müsahabe — Or- ri. 19,80: Mucahabe, — T 21: Akşam kanseri. — Karışık meş Kis, MOSKOVA, (Stalin) 361 m. 17: Konferane, 18: Edebi neşriyat, 190: Senfonik komser. 22: Dans musikisi 545 Kr. BUDAPEŞTE, 580 m 20,10: Bertha Salon meviki | talema 2116: Operadan naklen Pucci "LA BOHEM, D. gemini. 20d Sine 191 Khz. Dewtechlandeender 1571 m. 7130: Bando mitsıka, 231 Haberler, 23,30: Tektik senriyat, Züyilı Üselz haberleri: Hs 950 Khz. BRESLAV 316 m. ii Sanr “konferana,, VUYANA 07 AD Canband. 2135; Aktmalie, 221 Sen fonik halk musikisi, 23,30: Haberler, 2050: Holzer radyo orkeytram, 1: Pahakof kahvesin Memurluğundan: Bir alacağın temini zımnında mahcuz olup tamamma (17256) ira kaymet tak- dir edilen Çorlunun Bınar Başı çiftliği mamile maruf çifiliğin 5448 dönüm tar- la've 6000 dönüm mer'adan 16 hisse iti- barile 8 hissesi ve emlâk kısmında 48 sehim itibarile &e(24 sehimi açık art. tırma suretile satışa çıkarılmıştır. İlk açık arttırması 268-934 tarihine ! ludaki kıt'atın altı aylık ihtiya- müsadif pazar günü saat 14 den 16 ka dar Çorlu Tera dairesinde yapılacak mu» haimen kiymetin yüzde 75 ni bulmak şartile en çok arttıranın üzerinde iha- le edilecektir. Böyle bir bedel elde edilemediği tak- dirde ön çok artıran taahhüdü baki kalmak şartile arttırma onbeş gün daha uzatılarak onbeşinci günü aynı saatte ya- pılacak arttırmada dahi son teklif edi. len bedel yine hissenin muhammen kıy- metinin yüzde 75 ni bulmadığı takdirde (2280) numaralı kanuna tevfikan satış eğ bırakılacaktır. Satış peşin para ile- muhammen kıymetinin — yüzde 7,5 bu- gul nispetinde teminat gönteriimeei nü. zamdır, Bu baptaki şartnameyi 16-7.034 ta- rihinden itibaren Çorlu İcra dairesinde herkes görebilir. Alâkadarların işbu gayri menkul üzerindeki | haklarını bu- susile faiz ve masrafa dair olan iddea- larını evrakı müsbitelerile yirmi gün i- şinde bildirmeleri lâzımdır. Aksi tak. dirde hakları tapu sicili ile sahit ol. madıkça satış bedelinin paylaşmasın- dan hariç hususa ipotekli a- incakılarla irtifak halkı sahiplerine ih- tar olunur. Bu bapta daha fnzla malümat almak isteyenlerin 934-113 numaralı icra dai- resine müracaatları ilân olunur. ketti zi — ın uyuma! Uyursan seni boğarım! Öldürürüm! parçalarım! Uyumıyacaksım? Salih usta bir vahşiye ma tü, Sansarosu donmaktan mak için.ne yapacağını Nİ Uğuyor, tartaklıyor, şamarlıyor, dövüyor, uyutmamağa, dondurma- mağa çalışıyordu. Bu uluma da ne? Kulak kabarttı. Ve ihtiyar, binbir hendek atla- mış Salih usta işte şimdi, ömrün- de ilk defa korktu. Bembeyaz, dalgalı ovalarda kurtlar uluyorlardı. Kar, orta Anadolu, ve kurt! Ihtiyarlamış yapar dört ya- larından tüyleri diken diken olan adam tatlı tatlı gülümsemeğe baş- Tadı. Uzakta tüten dumanlar görmüş- tü. İster şehir olsun ister köy, du- manları tüten bir yere yaklaşmış- lardı. Fakat kurtların ulumaları gittik- yordu. Salih usta biliyor- a ba Saçlalar viklkrdi Se gil, köy, kasaba yakınlarında daha gok olur. Topal beygir direniyor. Tekirdağ Fırka Satmalma Komisyonundan : Malkaradaki kıtaat hayva- natının ihtiyacı için 400,000 kilo Arpanın ihale günü olan 15-7-934 pazar günü taliple- rin verdiktelri fiatlar gali gö- rüldüğünden pazarlığa kon- muştur. İhalesi 15-8-934 çar- samba günü saat 15 tedir. Ta- Hiplerin o gün ve vaktinde Te- kirdağ 61 Fırka Satınalma Komisyonunda bulunmaları. (3082) (4016) Izmir Mst. Mv. Satmalma | Komisyonundan: İzmir Mst. Mv. kıtaat hay- vanatı ihtiyacı için 239850 ki | lo kuru ot kapalı zarfla müna kasaya konmuştur. İhalesi 1- | 8-934 çarşamba günü saat 15 tedir. Taliplerin şartnameyi görmek üzere hergün ve müna kasaya iştirak için de o gün ve vaktinden evvel teklif ve temi nat mektuplarile birlikte İz - mirde Kışlada Mst. Mv. Satın alma komisyonuna müracaat- ları. (3071) o (3754) 4089 ».s İzmit Fırka Satınalma Ko- misyonundan: Fırkanın Merkez Tuzla ve Bo- cı olan (452,700) kilo Un ka- pal zarf usulile münakasaya konmuştur. İhalesi 28 - 7 - 934 Cumartesi günü saat 14 tedir. İsteklilerin şartnameyi * gör - mek üzere her gün ve müna - kasaya iştirâk edeceklerin de tayin edilen vakitte İzmit Fır- ka Satmalma Komisyonuna müracaatları. (3076) (3932) 4271 Darıca Askeri Sa. Al, Kom. dan ; Gazetede çıkan sekiz kalem erzaka ait ilânın aşağıda gös- terilen şekilde bazı tashihata lüzum görülmüştür. 1 — İşbu erzak Darıca Müs tahkem Mevki Ağ. Topçu Ala- yile Dağ. Topçu Alayının her ikisine aittir. 2 — Sadeyağı sehven açık münakasa olarak gösterilmiş ise de kapalı zarfla. 3 — 20 Ağustos 934 Pazar günü kapalı zarf usulile müna- kasası icra edilecek olan 275 bin kilo unun münakasası öğ- leden sonra saat 14 tür. 4 — 20 Ağustos 934 Pa- zar günü kapalı zarfla müna- Salih usta belkayışını bütün hızı ile vurduğu halde bana mısın bile demiyor. ros sordu: — Beygiri niçin dövüyorsun? — Kurtlar geliyor. — Kurtlar gelirse ne yaparsm? —Tutar tutar sana kocuk yapa rrm.! — Uykum var! Beyaz kar sahasınm ortasında görünmeyen minarenin çin- ko külâhı artık göründü. Aman topal beygir, yürü! Sa- kadar arpa yedirece- dim, yürü! Yavrum topal beygir! Gözünü seveyim aslanım, yürü! Küçük Sansaros Salih amcanm delirdiğine hükmetti, ve korkma- ğa başladı. Korku uykusunu kaçır - dı. Derken... Uzaktan köy sanılan şehre gir- diler. Topal beygire de birdenbire güç, can, heves geldi. Karlı sokaklar. | da âdeta küheylânlaştı. İlk hanın koca kapısmdan dal. dılar, Hancı, elinde bir yanmış çı- ra ile kapıdan seslendi: imdir 0? Yolcu mu? olcu, yolcu, çabuk gel, iste- iğin kadar para! Nakil münas&* “4004., Deniz yollar İŞLETMESİ. Tel, 42362 — Sirkeci Mühürd lata rıhlımından kalkacak. dişte İnebolu, Samsun, d Gireson, Trabzon, Riz: pa'ya, Dönüşte bunlara ten Pazar, OF, Polatane'ye uğ rayacaktır. (3987) Bartın Yolu BURSA vapuru 19 Temmi PERŞEMBE 19 da Sirk rıbtımından kalkacaktır, (39887 4322 Devredilecek ihtira beratı | « Mihaniki tavik tertibatı ” hakki daki ihtira için istihsal edilmiş olan # Haziran 1932 tarih ve 1688 mumarsfi ihtira beratının ihtiva ettiği hukuk kere başkasına devir veyahut icara rilmesi teklif edilmekte olmakla bu susta fazla mallmat edinmek isti zevatın Istanbul'da Bahçe Kapuda hanında 43-48 numaralı idarehaneye Mü racast eylemeleri ilân olunur. (1235) “© Sultmahmet 5 inci sulh hukuk kemesinden : Akıl hastalığına -müptelâ olduğu kim raporu ile anlaşılan Lâlelide 1 paşa caddesinde 26 No. Ir evde mülki elyevm Bakırköy emrazı akliye ve biye hastahanesinde tahtı tedavide bu” lunan 328 doğumlu Kudret oğlu Ihsaf” Et. nin kanunu medeninin 369 un€* maddesi macinbince ayni evde maki annesi ve hasran velisi Şehriban , velâyeti altında iade edilmiş olduğ” mezkür kanunu 371 inci maddesi mii) cibince ilân olunur, — (1237) > kasası icra kılınacak olan yağın 23 Ağustos 934 ça ba günü öğleden sonra saat dedir. 5 — 3900 kilo m n 20 Ağustos 934 Pazar gü sabah saat 11 dedir. 6 —23 Ağustos 934 çar” şamba günü 9500 kilo gazı 7 öğleden evvel saat 11 dir. iğ :J 7 — 22 Temmuz 934 Par 4 zar günü kapalı zarfla müna* » kasası icra edilecek olan sığıf zl etinin 28 T. uz 934 leden sonr# İ saat İ4 tür, ve 22 çi ol 934 pazar günü açık olar zl münakasası icra edilecek olaf 5 tuzun 28 Temmuz 934 cums” 3 tesi günü sabah saat 11 dedir" (4938) (o (3058) (4275 Şİ 7 cu Çıra sığ ğı çoklaştı. — Geliyorum ağam! Hancı, yamağı, yamağının mağı seğirttiler. Salih usta ilk ö” ce şunu — Ahırlar nerede? — Nah, şurada. ul — Gübre var mr ahırlarda? Gİ — İstediğin kadar. 3 — Çabuk! Bana bir kürek get) rin. Bu hayvanı bir ahıra çeki Arpa kaç kuruşa olursa olsun 9 1 okka arpa asın. Saman da deldi Jİ run yaslaya. Getirilen küreği bir eline, | Sansarosu bir koltuğuna hap gösterilen ahıra doğru hızla yürü dü. Arkayada seslendi: — Arkamdan çıra getiriniz! Ahmın içinde & Sansarosu bıraktı, bir tokat sti — Sak u Sonra at gübresi Kaim kür İs eşmeğe başladı: Bir. deli Gübre deliğinden ağır kokulu e duman çıkımağa beşladı. Sans rosa bir şamar daha yapıştırdı tan ve (uyuma!) dedikten soPfü çırçıplak*soydu. O ağır kokulu di man çıkan deliğe soktu. YalnıZ fasını dışarıda bıraktı. İyice Baş ucuna oturdu. — Bitmedi — 7