17 Mart 1932 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

17 Mart 1932 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 15

A ann ME ia) 17 Mart Bir Hırsızın Çaldığı Altınlar in “EMNİYET SANDIĞ' a Bulundu (Baş tarafı 1 inci sayfada ) Memur tarassulta iken temiz kıyafetli adam yine gelir, yine ayni komedya oynanır. Fakat bu meşhut halinde yakalar, altınları cebinden çıkarır, alır ve karakola götürür. Fakat karakola gittikleri zaman altınlar memurun Üzerin- de bulunamaz. Meğer mahir bir yankesici olan herif, yolda gelirken memurun cebinden altın- ları aşırmış. Nereye saklıyabileceği düşü- nülürken hırsızın rontkenle mua- yenesi akla gelir, muayene etti- rilir ve anlaşılır ki yolda gelirken memurun cebinden aşırdığı altın- ları yutmuş. Bu suretle Abdullah EF. biraz dolambaçlı yoldan tek- rar altınlarına kavuşmuştur. M. ASIM İngiliz Tayyareciliği Zayıflamıyacak Londra 16 — Avam kamara" #1 tayyare kıtaat miktarının ten- zili hakkındaki teklifi kabir bir ekseriyetle reddetmiştir. Bir Vapur Karaya Oturdu Adelait 16 — Siti of Diyep vapuru Vallaro açıklarında kara- ya oturmuştur. Bu Akşam Neler CT ... Dinliyeceksiniz 17 Mart 932 Perşembe Istanbul — (1200 metre $ kilovat) 18 gramofon, 19,5 Hayriye H. studyo Selim Sırn in konfe- süz Şi Belkin Hamm 74 eker. isberg — (2776 metre 75 kilo- sai Se konseri, 20,05 Rold Amundisen, 20,30 Istokholmden nak- en Avrupa konseri, Brüno — (341 metre 36 kilovat) 19 Pragdan nakil, Mühlaker — (360 metre 75 kilo- vat) 19,30 radyo musahabesi, 20,05 gen gece, 2 Stutgartten nakle kon- ser, 21,45 Manhayimden naklen salon orkestrası, Bükreş — (394 metre 16 kilovat) 20 şarkı konseri, 20,20 senfoni, 21 konferans, Belgrat — (429 metre 2,5 kilovat) 19,30 İemnastik, 20 doktorun nasi- hatleri, 20,30 Bohem operası, | Roma — (441 metre 75 kilovat ) v in haberleri, 20,45 senfoni. Biz — (488 ei 120 kilovat ) | 19,20 askeri bando, 20,30 Istokholm- | den naklen Avrupa konseri. Viyana -- (517 metre 20 kilovat) 18,30 Nibelungen. Peşte — (550 metre 23 kilovat) 20,30 komedi, 23 musabahe, Varşova — (i4li metre 156 kilo. vat) 1935 gramofon, 19.45 radyo retesi, 20 musahabe, 20,30 İstok- İmden naklen Avrupa konseri. Berlin — (1933 metre 75 kilovat) | 19,5 dans gecesi, 20,30 Istokholmden naklen Avrupa konseri, 20,45 siyasi | haberler, 22 rasat raporu, sonra bavaları, Fotoğraf Tahlili Kuponu Tabiatinizi öğrenmek isbyorsımi fotoğrafının 5 »det kızan de bir Mat gönderiniz. Fotağrahıma sırıya tabidir ve iade edil nem SON POSTA EMLÂK MÜZAYEDESİ | Kat'i Karar İlânı Arttırma Muhammen Hesap 100 115 150 kıymeti Ne 70 405 2840 765 1980 1888 900 4210 1902 7264 1041 7531 3800 7698 Merbunatın cins ve mev'ile mevki ve müştemil$te Avrat pazannda Hobyar maballe- sinde eski Şeybülharem ve yeni Tulumba sokağında eski 17 mü. ve yeni 28 numaralı seksen arşın arsa üserinde ahşap üç buçuk katta biri çatı odası olmak üzere “yedi oda, iki sofa, bir sarnıç, bir mutfak, bir çini koridor, bir şahniş, bir balkon, doksau arşın dahçeyi havi bir ha- nenin tamami. Beyoğlunda Pangaltı mahallesinde Cedidiye sokağında eski 170, 170 mü. ve yeni 218,220 numaralı yet- miş arşın arsa üzerinde bir katı kâr- ir diğerleri ahşap olmak üzere iki uçuk katta biri çatı odası olmak üzere dört oda, bir sofa, bir mut- fak, bir antre, bir şahniş bir daraça ve kısmen hanenin arkasına müsa- dif sekiz arşın müşterek geçit ma- hallini havi seneden maa dükkân bir hane elyevm bir hanenin tama- mı. ( Dükkân haneye kâlp edilmiş- İbrahim Barçın | M..i | | Rupen Ef. Astilr H. tir.) Kocamustafapaşa mahalle ve soka- da eski 75,341,343 ve yeni 295, Fas. 1 numaralı iki yüz re arşın arsa üzerinde birinci katı kârçir diğerleri ahşap olmak üzere kısmen iki ve kısmen Üç katta bir bölüğü yedi oda, iki sofa (biri ufaktır) bir taşlık bir odunluk, bir:mutfak di- ğer bölüğü kn bir sofa, bir taşlık (üçüncü katın pencereleri ha- raptır) bir tulumbalı kuyu, bir sar iegir “bir Katla bir dükkân ve ir katta bir dükkâm ve hariçte iki odunluğu ve seneden altı yöz elli sekiz ve mahallen üç yüz doksan arşın bahçeyi havi iki bölüklü bir hanenin tamamı, Mehmet Vasıf, Mehmet Feyzullah, | Kadıköyünde de eski Yazıcıoğlu ve yeni Vişne my eski 6 ve yeni 26 nu- “İn altmış arşın arsa üzerinde ahşap iki katta üç oda, bir sofa, bir mutfak, bir şahniş, bir kömür- lük, bir bodrum, harap bir taşlık, bir kuyu ve otuz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Yeniköyde Mollaçelebi mahallesinde Tekke solcağında eski 3 ve yeni 1 numaralı seksen arşın arsa üze rinde ahşap üç katta ikisi sandık odası olmak üzere altı oda, iki so- fa, bir çimento antre ve oda ve merdiven altı bir ufak taşlık bir odunluk bir kuyu yirmi dört arşın ar- şa üzerinde mutfak ve yüz altı arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, (zira miktarı seneden 278 ve mx hallen 210 arşındır)- (ikinci kattan itibaren şahniş vardır. ) Fuat, B. lerle Hatice Cudiye H. Osmanağa mahallesin- | Dündü H. vekili Saim Ef. | Fatma Resmizaman H. Hırkaişerifte Akseki mahallesinde ve sokağında eski 36 ve yeni 36, 36, 36-1 numaralı yüz yirmi arşın arsa üzerinde ahşap iki katta iki oda ve altında iki dükkânı ve üç yüz yirmi bir arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı, Azaplarda Elvanzade mahallesinde Yeşil tulumba caddesinde eski 54 ve yeni 52 numaralı yüz arşın arsa üzerinde kârgir üç katta sekiz oda, öç sofa bir mutfak bir tulum- balı kayu bir daraça bir bodrum ve altınış dört arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı. (Sokağa methali vardır. Ve birinci kattan itibaren çıkması vardır.) Hacı Mustafa Ef. Mehmet B. Vefada eski mollahüsrev ve yeni Süleymaniye Elmaruf waballesinde Kirazlımescit sokağında eski ve ye- ni 16 numaralı yüz arşın arsa Üze- rinde maa bodrum ahşap üç buçuk katta beş oda, iki sofa, bir mutfak, bir taşlık, bir kuyu. bir çıkma ve yüz arşın bahçeyi havi bir hanenin tamamı . Zeynep H. Sava 1$ numaral: iki yüz on arşın arsa Üze- rinde bir buçuk kalı kârgi katı ahşap olmak üzere iki buçuk katta on üç oda (biri banyo oda- sdır) bir sofa, iki koridor, iki anire (etrafı camekânk üzerleri balkondur ) taşlık © bir wutfak ve seksen arşın arsa üÜze- rinde bir çamaşırlık bir oda (el yevm mutfak haline konulmuştur ) yüz on arşın arsa üzerinde bir as- ms sofa, iki oda bir avlu, bir ahırı n mermer emil selâm'ık dairesini ve beş dönüm beş: yöz yirmi bir. arşın bahçeyi ve bahçede ufak çapta islaiüler, lâklı havuz, üç kuyu, iki sarmç ve ocşcarı müsmire ve gâyri müs:nireyi havi bir köşkün tamamı Yergi Kalafati EF, ile Eleni H. Avratpazarında Keçihatun mahalle- sinde eski Taştekneler ve yeni Küçük Mühendis o sokağında eski 17, VT mü, 19 ve yeni 19, 21, 23 numaralı iki yüz yetmiş arşım arsa üzerinde bodrum katı kârgir di- ğerleri ahşap olmak üzere öç kat- ta bir bölüğü on üç oda (üçü çalı odasıdır ) bir salon, üç sofa bir taşl k, bir mutfak diğer bölüğü beş oda, bir sofa, bir mutfak bir taşlık ( ber ikisinin harici birer mermer an'resi ve altlarında dört göz bod- rum vardır), Yüz on arşın arsa üzerinde kârgir bir buçuk katta iki on, bir taşlık bir mutfak bir sar- nç (harici sıvasızdır altında bod- rum vardır). Ve yirmi beş arşın arsa üzerinde ahşap bir katta bir mutfak ve iki bin doksan beş arşın bahçeyi havi mukaddema bir hane bir bostan ve bir kıta arsa elyevm max bahçe iki hanenin tamamı. Mehmet Şerif, Ahmet Ziya, Enver, ve İsmail Hakkı B. lerle Hesna H, Yakacıkta kariye caddesinde eski 83-33 numaralı yüz alı arşın arsa Üzerimde ahşap iki katta beş oda, iki sofa, bir çini antre, bir çıkma ve seksen yedi arşm bahçeyi havi bir hanenin tamamı 400 9270 7192 100 723 Ümmügül H. Beyoğlunda atik Şişli cedit Meşru- tiyet mahallesinde ve atik Büyük- dere caddesi ve cedit Mehtap s0- kağinda atik 127 mü. ve cedit 21 numaralı ve iki yüz arşm arsa üze- rinde kârgir (üzeri tahta kaplı) üç buçuk kattan ibaret ve bodrumda çini koridor, çamaşırlık, bir çini döşeli oda bir halâ üç kömürlük bir merdiven altı elyevm müze ola- rak müstamel diğer bir oda ve birinci katta bir numaralı dairede mermer antre beş oda bir mutfak bir banyo odası bir kiler bir halâ bir sofayı ve ikinci kat 2 numaralı dairede dört oda bir halâ bir s0- fa bir mutfak bir banyo ve odasi biri içinde ufak camekânlı diğer bir odayı ve bir şahniş ile bir bal- konu havi ve üçüncü kat 3 numa- ralı dairede beş oda (odaların ikisi tevhit edilmiştir) odanın biri içinde ufak diğer oda, bir sola, bir halâ bir mutfak, bir banyo mahalli ufak kiler bir balkon her katta elektrik .ve terkos ve havagazı tertibatını havi ve birinci kattan bodruma inen ahşap merdiveni ve diğer kat- larda mozaik merdivenleri ve yet- miş beş arşın bahçeyi havi üç dai- reli bir apartmanın tamamı Güzide H. Yukarıda ve nevile şa yazılı emlâk 6i gün müd detle icra kılınan aleni müzayede neticesinde hizalarında gösterilen bedellerle talipleri üzerinde takarrür ederek birinci ihalesi icra ve 31 gün müddetle müzayedeye vazedilmiş ve 27 nisan 932 tarihine müsadif çarşamba günü saat on dörtten itibaren müzayedeye müba- şeret olunarak saat on beş buçukta muhammen kiymetini geçtiği takdirde kat'i kararlarının çekilmesi mukarrer bulunmuş olduğundan talip olanların mezkür günde saat on beş buçuğa kadar sandık ida- resine müracaat eylemeleri ve saat on beş buçuktan sonra vukubur lacak müracaatların kabul edilmiyeceği ve mezkür emlâke evvelce talip olanların kat'i karar esnasında hazır bulunmadıkları veya başka isem eylediği takdirde evvelki taliplerin müzayededen çekilmiş cakları lüzumu ilân olunur. 3000 15125 6480 25450 7819 Kadıköyünde Zi » mahalle- sinde eski ve caddesi sokağında ceki |4 ve ,-wi 80,80 * . Ok