July 9, 1934 Tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

July 9, 1934 tarihli Son Posta Gazetesi Sayfa 12

Temizlik | Sıkhat! Güzellik ! İşte size RADYOLİN'in hediyeleri Daima, Radyolin her zaman Radyolin kullanınız. Dişleri inci gibi yapan RADYOLİN diş macunlarının incisidir. istanbul Sıhhi Müesseseler Satınalma Komisyonu Reisliğinden: Heybeliada Verem Sanatoryomunda yapılmakta olan memurin pavyonunun 6776 lira 89 kuruş bedeli keşifli bakiyel inşaatı kapalı zarf usulile münakasaya vazolunmuştur. 24/7/934 Salı günü saat 14 te ihalesi icra edilecektir. Şartname ve keşifnameyi görmek isteyenlerin Sanatoryom Baştababetine ve münakasa için de Ko- misyona müracaatları. “3635,, Zafiyeti umumiye, iştihasızlık ve kuvvetsizlik halâtında büyük faide ve tesiri görülen: FOSFATLI ŞARK MALT HULÂSASI kullanınız.. Her eczanede satılır. Galata İthalââ Gümrüğü Müdür- lüğünden: Kilo — Gr. Marka Od G C. F. 20/21 2 Kokulu kâğıt o 670) 49 R. H. 3257 ı Teneke çocuk müzikası Yukarıda yazılı eşya 27/6/934 tarihinden itibaren arttırma su- retile satılıktır. İsteklilerin 16/7/034 perşembe günü saat 17 ya kadar Satış Komisyonuna gelmeleri. (3457) esviyeci Ustaları Aranıyo Sümer Bank İstanbul Şubesinden: Uşak Şeker Fabrikamızda iki, Üç ay sürecek montaj işleri lçin 30 kadar tesviyeciye ihtiyaç vardır. Tesviyecilerin kendileri- ne verilecek talimat dairesinde müstakilen iş yapabilecek kabili- yette bulunmaları meşruttur. Uşağa gönüderileceklere iki buçuk lira yevmiye ile yol paraları verilecaği gibi fabrikada veya Uşak- ta yatacak yer ile öğle yemeği de temin edilecektir. Bu müddet için Uşağa ğitmek isteyenlerin tercümeihal ve ehliyetnamelerile şubemiz Mubayaat Servisine derhal müracaatları. (3734) SUU Çırpıcıda Taksitle Satılık Tarla Esas No. Mevkü ve Nev'i No. Kap Cinsi eşya Levanta Teminat Lira 598 Çırpıcıda 34 harita No.lı 4 hektar 400 8900 metre murabbai - tarla , Yukarıda yazılı tarla taksitle ve pazarlıkla satılacağından ta- Hplerin 12/7/934 perşembe günü saat onda şubemize müracaatları. (405) Elektrik Tesisatı münakasası Lüleburgaz Belediyesinden: 24 Haziran 934 tarihinde kapalı zarf usulile bilmünakasa ihale olunacağı ilân edilen Lüleburgaz Elektrik tesisatı için talip çıkma- dığından şartnameleri mucibince 15 Temmuz 934 Pazar günü sant On Yedide ve pazarlık suretile ihale olunacağı ve şartname- leri görmek istiyenler bizzat veya vekil göndermeleri veyahut su- retlerini almak — istiyenlerin posta ile beş lira gönderdikleri halde sureti müşaddakaları gönderileceği ilâm olunur, # SON POSTA Denizyolları İŞLETMESİ Acenleleri « Karaköy Köprübaş Tel, 42362 — Sirkcel Mühürdarzade Han Tel. 22740 İİZMİR SÜR'AT İskenderiye Yolu vapuru 10 EGE Temmuz Salı 11 de Galata rihtimin- dan — kalkacak. Doğru | Pire; İslizaderiyo'yü ve dönecektir. Bartın Yolu vapuru 9 BURSA Temmuz Pazartesi 19 da Sirkeci tıhtımından kalkacaktır. (3722) Trabzon Yolu VATAN vapuru 10 Temmuz Salı 20 de Galata rıhtimin- dan kalkacak. Gidişte Zongul- dak, İnebolu, Sinop, Samsun, Fatsa, Gireson, Vakfıkebir, Trabzon, Rize'ye. Dönüşte bun- lara ilüveten Sürmene, Ordu'ya uğrayacaktır. “3723,, İzmir, gidecek “3721,, | Dişleri Kurtarır ! Diş etlerini | Kuvvetlen - dirir! | Ağız kokusunu | defeder! | Ağızdaki | bütün muzir mikropları Öldürür ! Kartal sulh hâkimliğinden: İsmet ve Esmehaa hanımların şayian ve müşteraken mutasartıf oldakları Pendikte Azaryan caddesinde 8$ metre müurabbar saha üzerinde iki odalı bir | bap hane şuyuunun izalesi zımnında 9 | Ağustos 934 tarihine müsadif perşembe güaü saat 14 te açık arttırma ile satı- lacağından talip olanların kıymeti muü- hammenesi olan OM0liranın yüzde yedi buçuk nisbetinde pey akçesile ve şart- namesici görmek istiyenlerin tarihi ilân- dan itibaren Kartal sulh hükimliğine müracaatları ilân olunur. (35) DABCOVİCH ve Şürekâsı Teli 44708 - 7 - 41220 Avrupa ve Şark limanları arasında muntasam posta. Anvera, Rottordam, Hamburg ve Takandinavya limanları için yakında hareket edecek vapurları ve düuyanın başlıca limanlarında transbor demen Yakında gelecek vapurlar Tekla vap, 20-23 Temmuza doğru. Hansburg vapuru 8- 10 Ağustosa doğru. Olga S. vapuru 22 - 28 Ağustosa doğru Yakında hareket edecek vapurlar Tekla vap. 23-26 Temmuza doğru. Hansburg vapuru 10-12 Ağustosa doğru. Olga S. vapuru 24 - 25 Ağustosa doğru Fazla tafsilât için Galata, Froogyan ha umum! acenteliğine müraoaat Tel 44707/8 « 41820 Noşrlyat Müdürü, Tahir İstanbul | bin yüz sekiz lirg kıymet takdir edilen k tehilkesine muş olurdUNUR taze ve sağlamlapıı jldinla yumuşak ve gergin kalıs. Türkiye Hilâliahmer Cemiyeti Merkezi Umumisinden: Eskişehirde Hilâliahmer anbarında fazla miktarda bulunan muhtelif boyalar, bakır takımları, çivi, cam, at kılı galvaniz saç, otomobiller, hayvan örtüleri, İnşaat malzemesi, eğe takım- ları vesaire az ve çok kullanılmış, yünlü, pamuklu, keten eşya 15 Temmuz 1934 tarihinden itibaren Eskişehirde Merkez anbas rında kısım kısım açık arttırma suürerile satılacaktır, Bu eşya ve malzemeyi görmek isteyenler istedikleri zaman Eskişehirde Hilâliahmer anbarındaki satış komisyonuna, satılacak eşya ve malzemenin nevi ve miktarlarını anlamak isteyenler de: A) Ankarada Yenişehirde Hilâliahmer merkezi umumisi mus hasebesine, B) İstanbulda eski Zaptiye caddesinde Aksaraylılar Hanında Hilâliahmer oyun kâğıtları satış deposu müdiriyetine, C) İzmirde Hilâliahmer merkezine müracaat etmeleri ilân olunur. (972) Mübayaat Üniversitesi Komisyonundan: (1) Tıp Fakültesi Adli Tıp binasına kalörifer kazanı vaz'ı (2) Üniversite Merkez binasındaki su kulesinin tamiri (3) Fen ve Edebiyat Fakültesinin işgal ettiği Zeynep Hanım Ko- nağının su tesisatı. (4) Üniversite merkez binasının kurşunlarının tamirl. Yukarda mahalleri yazılı dört kalem iş 22/7/934 Pazar günü ihale edilmek Üzere pazarlıkla münakasaya konulmuştur. Taliplerin Ünl- versite Mimarlığından alacakları vesatkle “Mübayaat Komfsyonuna müracat edip hergün şartnamelerini tetkik edebilirler. Ve ihale gü- nü saat 15 te teklif edecekleri fiatın yüzde yedi buçuk teminatla- rile Mübayaat Komisyonunda hazır bulunmaları ilân olunur, — (3560) YEDİKULE HAVAGAZİi ŞiRKETi Atideki maddeleri istihsal etmekte ve satmaktadırı KOK KÖMÜRÜ (merkezi teshin için) ZiFT (sert, orta, yumuşak) KATRAN (bilhassa yol inşasına elverişlidir. ) BENZOL (ham ) ASiT FENiK SATGAZOL (Karbolineam tipi) SiYAH BOYA (Bilhassa demir için çok elverişlidir. ) Her türlü malümat almak için: Beyoğlu'nda, Tünel meydanında Metro Hanında salış şubesine müracaat wm&) Gül ve Karanfil Gül ve karanfil meraklılarının İstanbul dördüncü icra me- | murluğundan: — Tamamına - doküuz Başiktaşta Teşvikiye mahallesinin eski Nişantaşı yeni Kâğıthane caddesinde #aki 104, 102; yeni 156 No.lu (kayden beşyüz yirmi bir buçuk ) — bilmesaha beş yüz allı metre terbinde — beher metresi on sekiz lira kiymetli arsanın tamamı açık arttırmaya konulmuş olup 1-8-934 tarihinde şartnamesi divanha- noye talik edilerek 12-8-034 tarihine müsadif pazar günü saat 14 ten 16 ya kadar İstanbul dördüncü icra daire- sinde satılacaklır. Arttırmaya iştirak için yüzde yedi buçük teminat akçesi alinır mütörakim vergi belediye vakıf icdresi müşteriye aitlir. Arttırıma be- deoli mühammen kıymetinin — yüzde yetmiş beşini bulduğu takdirde ihalesi yapılacaktır. Aksi takdirde —en son arttıranın taahhüdü baki kalınak Üzere arttırma oo beş gün daha temdit edi- lerek 27-8-934 tarihine müsadif pazar- tesi günü aymı santte en çok artlırana ihale edilecektir. 2004 No, lu — icra kanununun 126 i0ci maddesine tevfi- kan ipotek sahibi alacaklılar ile diğer alâkadarların — ve — irtifak — hakkı alınmaksızın h derili yük bir eksikliğini tamamlamak üzatt zirâat muharririmiz Lütfi Arif B, tacif fından yazılarak neşrolunan — bu ild kitabı — çiç meraklılarına — tavsiyt ederiz. Bu iki kitap on beş bin gülün ve iki yüz çeşik büyük çiçek! karanfillerin yetiştirilmesinden ve bit kılmasından bahsoeder. Gül kitabı yü ve karanfil kitabı elli kuruştur. Yalalf İstanbulda Şamlı hanında muhi mizin 19 numaralı fenni bahçıvanlık müsasesesinde satılır, bedeli mukabir | linde ve karilerimizden posta üc sahiplerinin i — gayri menkek | üzetindeki haklarını ve hususile talf ve masrafa dair olan iddialarını evraki —| müsbiterile yirmi gün içinde icra daire” sine bildirmeleri lâzımdır. Aksi haldt hakları tapu sicillerile sabit olmadıkçf satış bedelinin paylaşmasından harfi kalırlar. İşbu maddei kanuniye ah mına göre hareket etmek ve daha fafi 'ı malümat almak istiyenlerin 933, 999 dosya No, sile memuriyetimize entlları ilân olunur.