29 Haziran 1963 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

29 Haziran 1963 tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

İnternational Clup'ta eğlence Üç söyle beş eğlen dir ediliyor. Bakanlığa giriş ve çıkış gerektiği kadar kontrola tâbi, her katta müracaat bürosu var. Velhasıl bir zamanların lâubaliliğinden eser kalmamış. Çe hafta Ankara Kolejinin ilk ve orta kısımlarına giriş imti- Her iki hanları yapıldı. tarafa da. tihana girdi, ancak 110 kişi cakmış, ilik üçüncü sınıfta 140 kişi imtihana girdi 90 kişi alınacakmış. Velhasıl endişe edilecek kadar girme İhtimali zayıf. İlk kısımda çocuklar heyecanla imtihana girdiler; (o bahçe de tam bir ana-baba günü. Anneler ve babalar imtihan müddetince bah- çede dolaşıp gocuklarını beklerken bir yandan da günün konularını tartışı- yorlardı. Pazartesi günü yapılacak diploma töreni için tribünler hazır- lanıyor. Abdullah Caner ve bir arka- daşı da, en aşağı 200 çocuğu taşıya- cak olan tribünlerin sağlamlığını de- nemek için olsa gerek her katta ayrı ayrı dolaşıp tetkik ediyorlar. İnternational Clup'ın son kış toplan- tısı içinde bulunduğumuz haftanın ortalarında Perşembe günü Hotel Ba- --kanınpavyonunda yapıldı. Son dere- ce neşeli geçen toplantıda kulüp ti- yeterinden Anna'nın ispanyol dansı a ya en sokaklarda hâlâ şarkı sesleri du- yuluyordu. Kulüp yöneticilerini o düşündüren yegâne husus birdenbire bastıran sı- caklar. Bütün üyeler seferber olmuş, toplantılarına devam edebilecekleri bahçesi müsait bir gece kulübü arı- yorlar. Golf Clup veya terasından faydalanmak üzere N.C.O. ile anla- şabildikleri taktirde üye saysını da arttıracaklar. Kulüp Başkanı Mr. V. Mac Eachen: " — Hangi milletten olurlarsa ol- sunlar kapılarımız genç yaşlı (o her- kese açık. Gelsinler eğlensinler. Bir- de kahkahadan bol bir şey yok. Yal- nız unutmayın politika ve ciddi ko- nulardan bahsetmek yasaktır. Aksi halde üyelikten çıkarılırlar" diye- ve arkasından neşeli bir kahkaha da- ha atıyor. olan o dirle seyrediliyor. Vakıa eser, bu gü- nün insanları için fazla romantik ve ağır bir aşk hikâyesi ama artistle- rin her biri ayrı ayrı çok muvaffak, oldukları için, eserin de dolgunluğu insanı sarıyor. İkinci temsilde Güm- rük ve Tekel Bakanının eşi Ayten Öztrak kayınbiraderi Adnan Öztrak ve bir kaç hanımla gelmişti. Empri- me elbisesi ve eş pardesüsü şık ol- makla beraber bu zarif hanımı epey- ce şişman gösteriyordu. Ressam ve eski ajansçı İhsan Cemal Karaburçak- ın kızı İlhan kocası ve Y. Mimar Sa- bin Kayan, eşi Sevim Kayan ve kız- ları ile gelmişlerdi. BİT müddet evvel merkeze tayini ça- kan Tunus Elçiliğimiz müsteşarı Oktay Cankardeşin bu hafta Ankaraya gelmesi bekleniyor. me zamanı artık iyice yaklaşmış hat" ta biraz daha beklerse gecikecek o- lan bu müzmin bekâr hariciyecimizin dönüşü bir çok genç kızın gözleri yol- da beklemesine sebep oldu. AKİS/25