12 Ekim 1963 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 30

12 Ekim 1963 tarihli Akis Dergisi Sayfa 30

TÜLİDEN HABERLER ne ait olacaktı! Buna rağmen Fuaye- de tanıdık simalar yine pek çoktu. Vakıflar Genel Müdürü Nihat Danış- man, Hamdi Orhan ve eşi, Şekerbank Umum Müdürü, Y. Mimar Turgut Gökberk ve eşi Muhterem Gökberk, Raybank Umum Müdürü Ferit Nazmi Gürmen ve yeni eşi de gelmişlerdi. Gürmenler çıkarlarken, alman plâka- li otomobillerini oBayan Gürmenin kullandığını görenler, evde de direk- siyonun aynı elde olup olmadığını dü- şünmekten kendilerini alamadılar. İstanbulun sayılı sendika liderleri Bahir Ersoy, Sabri Tığlı ve Yunus Kara Ankaraya geldiler. Milli Tekstil Sendikaları kongresinde bulunacaklar. Bahir Ersoy büsbütün Ankaraya yer - leşmiye karar vermiş. A Bahri Cömert çalışmalarına, lacivert tayyörlü, genç bir dul ha- nımla, evinde devam ediyor! * (Cumartesi akşamı da Yeni Sahnede "Fizikçiler"ın ilk gecesi vardı. "Fi- Zikçiler", hakikaten çoktan beri ara- dığımız, olgun dolgun bir eser... En Ön sıralarda Dr. İhsan Doğra- macı ile eşi ve Ahmet Tahtakılıçla eşi AKİS/30 yanyana oturuyorlardı. Vedat Tanır ve yeni solü için saçlarım siyaha bo- yatmış olan Macide Tanır da oraday- dılar. Macide Tanır böyle çok güzel olmuştu. Gözlerinin yeşilliği büsbütün ortaya çıkmıştı. Cüneyt Gökçerin kızı Deniz Gökçer turuncu emprime tay- yörü ile şık olduğu kadar da güzeldi. Annesini seyretmek için en ön sıralar- da bir alman dosttan ile beraber otur- muş, şimdiden tebrikleri kabul ediyor- du. Şeref Gürsoy eşiyle gelmişti. Semih Sergen yalnızdı. Yılmaz Gruda da ke- za yine öyle... * Diiiları arasında, asaleti yüzünden rens" diye tanılan Devlet Ba- a Vefik Pirinççioğlu, yeni ek gö- revi olan İçişleri Bakanlığının işlerin- den dolayı çok meşgul görünüyor. gal günü İstanbulda Milli Damıtı- kalılar vardı. Başkanın, iş konusunda hiç bir soruyu cevaplandırmaydı na- zarı dikkati çekti. * (Gen hafta içinde evlenen Awi Çe- viker — Mübeccel Çeviker çifti ö- Tiyatroda transfer — Cep ve Oraloğlu tiyatrolarının başarılı yıldızı Esin Eden bu yıl (oOHaldun Dormen Tiyatrosunda oynayacak. Esin Eden Amerikan yatro bölümünü başarıyla Eden, bu sezonda Dormende gues Deval'in "Tavaris" piyesinde oynayacaktır. müzdeki hafta içinde bir güney gezi- . Mesut çiftin bu ge- ala niden düzenlemekle meşgu! * yen Kennedy, birkaç saat kalmak üzere İstanbula geldi. Top- kapı Sarayını gezerken resmini çek- mek isteyen fotoğrafçılarla Komutan Muavini arasında münaka- şa çıktı. Fakat o kadar çok amerika- lı turist vardı ki, resim çektirtmemek kaabil olmadı. Bayan Kennedy çok sempatik. Kendisiyle bir resim çektirebilen saa- detten uçuyor!... * LFrün Paksüt, eşi ve çocukları, pazar günleri Kavaklıderede, Kuğulupark civarında gezinti yapıyorlar. Daima kravatlı ve çok itinalı giyinmiş görme- ye alıştığımız Paksüt, spor gömlekle daha genç ve daha rahat görünüyor.