23 Eylül 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 17

23 Eylül 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 17

12 EKİMDE Türkiyenin en renkli, en cazip dergisi oluyor * Ofset kapak * Yepyeni birmizanpaj * Enilgiçekiciimzalar * Çok değişik bir politika dozu * Aktüel röportaj * Merak uyandıracak yazı serileri 12 EKİMDE yepyeni bir AKİS 23 Eylül 1967 ve her partiden arkadaşlarıyla ta- rafsızca dost olmaktan başka bir istedikleri yok. Annelerine benzemiyorlar İstanbulun (gençlik (partilerinde yer alan kızlar arasında Celâl Bayarın torunları da var. AP millet- vekili Nilüfer Gürsoy ile Dr. Ahmet Gürsoyun kızları, annelerine hiç benzemiyor, gittikleri partilerde ne- seli danslarıyla, Nilüfer Gürsoyun, hanım hanımcık tipinden çok ayrı- lıyorlar. Hem, politikadan de nef- ret ediyorlar. Belki de, pembe köş- kün eski ve yeni politik havasından bunaldıkları için olacak... "Sevsinler koçları!" Geçtiğimiz hafta İstanbulda, res- samların çoğunlukta olduğu bir toplantıda bulunanlar, saatleri çok eğlenceli (o geçirdiler. (Bazı muzip ressamlar, politikacıların portreleri- ni yapıyor, herkes kahkahadan kın- lıyordu. Toplantıdakileri en çok güldüren portrelerden biri, şen bir danaya aitti; ötekilerse, parti amb- lemi olarak "Koç'u seçen Güven Partililere... Prof. Turhan Feyzioğ- lunu, Emin Paksütü hele Coşkun Kırcayı koçlaşmış oportrelerle gü- lenler "Sevsinler koçları!" diye kahkahayı basıyorlardı. Mahatmadasonbahar İstanbul yazlıkları (o tenhalaşınca, Bebek koyundaki Mahama Klübü daha çok canlandı. Öğle ve akşam saatleri oldukça kalabalık geçiyor. Bebekli güzellerden, DP devrinin Başbakanlık Müsteşarı Ahmet Salih Korurun kıtı Bengü Urul, arkadaş- larıyla beraber sık sık buraya geli- yor, Mahama Klübünün merdiven- lerine oturup denizi seyrediyor. Geçtiğimiz hafta Suna Sarvan da Bengü Urul ile beraberdi. Kocala- rıyla birlikte, Bebek koyuna karşı çok güzel bir dörtken teşkil ediyor- lardı. Efeste randevu Şu günlerde, İzmirin Büyük Efes Oteli çok kalabalık. İstanbuldaa, Ankaradan, Adanadan birçok grup, orada randevu verip, Ajda Pekkanı, Gülsüm Kamuyu, Öztürk Serengili seyrediyorlar. Gülsüm Kamu, As- falt Osmanı çok kızdırıyor; ama Ajda Pekkan, Egelilerin gönlünü fethetmiş durumda, 17