14 Ekim 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 45

14 Ekim 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 45

BAYANLAR, KOCALARINIZI DÜŞÜNÜYOR MUSUNUZ? e Ayakkabı, bu sonbahar mevsiminde erkekler için en önemli giyim eşya- sidir. Her ne. kadar, "dost başa, düşman ayağa bakar" denirse de, başlayan salon hayatında kocaları- nızın ayakkabılarına çevrilecek göz- ler sadece düşmanlara ait olmıya- caktır. Mokasen tarzı şık bir ayak- kabı, erkeklerin dar pantalonları- nın allına gayet iyi gitmektedir. — İstanbul'da Beyoğlu'nda, Go- ya mağazasında, akaju renkte, at- kılı ayakkabı. Model: 440, Fiyatı: 145 TL. — Aynı mağazada siyah deri- den, bağsız ayakkabı. Model: 287, Fiyatı: 140 TL. Salatalık, tutulup ta kocalara veri- lecek bir hediye değildir. Ama süslü bir sofra, kalbe giden yollan mide- renk/tahta salatalık ve karıştırmak için kaşığı, Fiyatı: 90 T AKİS Çanta, bugün artık, sadece evrak taşımak için kullanılan bir eşya değil, aynı zamanda erkek şıklığının bir aksesuva- rıdır. "Kuriye çantası" deni- len dar çantalar,, bugün dip- lomatların elinden zarif iş a- damlarına, avukatlara, çeşitli meslek mensuplarına da geç- miştir. — İstanbul'da Beyoğlu'nda, Gutan mağazasında, siyah de- riden evrak çantası. Fiyatı: 225 TL. Robdöşambr, kocalarınızın evde, özellikle sabahları, en rahat kıyafe- tidir. Onun için erkekler, robdö- şambrlarının hem göze güzel gö- ünmesini, hem de kendilerini tam rahat ettirmesini isterler. — İstanbul'da Beyoğlu'nda Vak- ko mağazasında, yünden, kırmızı- siyah çizgili robdöşambr. Başka renkleri de mevcuttur. Fiyatı: 145 TL. Bu robdöşambrların altına gi- yilebilecek siyah, yeşil, bordo ve hardal renginde poplin pijamalar da aynı mağazadan sağlanabilir. Fiyatı: 98 TL. Yağmurluklar, yarım beden olduk- ları takdirde, yağmurların arefe- delikanlı oğullara verilecek güzel bir hediyedir. Otomobili olan er- kekler de, yaşları ne olursa olsun, bundan mutlaka hoşlanacaklardır. Ankara'da, Kızılay'daki ABC ma- gazasında oElkordobes adlı, ispan- yol stili gabardin yağmurluk. Lâci- vert renkte. Düğmeli. Fiyatı: 325 TL. 45