31 Aralık 1967 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

31 Aralık 1967 tarihli Akis Dergisi Sayfa 25

1967 yılında parlayan güzellerden biri de, yük- sek mimar il Alataş'ın eşi Fatoş Alataş. Gerçekten güzel bir kadın olan Fatoş Alataş, Başkent sosyetesinde, evlilikle mankenliği bir- likte yürütüyor. nesli Zaten şimdi evinde boş oturmaktan hoşlanmıyor genç kadın ve toplum hayatında kendine bir yer arıyor. Ben yaptım, oldu! aris'te yaşayan Türkler p için yılın en güzel o- laylarından biri, geçenler- de, Bursa'nın Kılıç Kal- kan ekibini alkışlamak oldu. Bizim Yokuşun ya- AKİS kından tanıdığı Altemur Kılıç'ın ısrarı ve cesare- ti, baz* çevrelerde şaşkın- lık yaratmışı "Dünyanın en büyük, en züppe ga- lasına Kılıç Kalkan ve Gaziantep ekipleri çıkarı- Gören GÜL-PERİ yazıyor lir mı?" diye endişelenen- ler olmuş. Ama, yanıldık- larını sonra anlamışlar. İkibin kişilik Palais de Chaillot'dan bütün dün- yaya televizyonla da ya- yınlanan galada, dünya- nın bütün ünlüleri, Maria Callas'lar, Marlon Bran- do'lar, Jonny Holliday'ler, Richard Burton ve Liz Taylor çiftli Dalida'lar, Beatles'ler ve Tahiti dan- sözleri arasında bizim gençler de müthiş alkış- lanmışlar. Unicef'in Avru- pa'daki Türk temsilcisi Altemur Kılıç, bu başarı- yı, ünlü gevrek kahkaha- larıyla kutlamış. Kilisede bir gece Haldun Dormen ve ar- kadaşları, her yıl, ün- lü St. Antuan kilisesine gidip Noel duası yapanla- rı seyretmekten, koroyu dinlemekten pek hoşla- nırlar. Bu Noteli de St. Antuan kilisesinde geçir- diler. Hem de yanlarında, güzelliği, sıklığı destan Ajda Pekkan ile kardeşi Semiramis Pek- kan olduğu,halde... Ajda Pekkan, kilisedeki mum- ların ışığında bir kat da- ha güzelleşmiş, etrafı seyrediyordu. Tabi, et raf da kendisini... Dor- menci'er, koroyu dinle- dikten sonra Gondola'ya gittiler. Madam Renata, kendilerine nefis bir ye- mek hazırlamıştı. Güzin Özipek, Salih Güney. Zey- nep Tedü, Meral ve Ha- ytan Taranto, İsmet Ay, Hüseyin Kutman, Uğur Say-Salih Çankaya, Ayla -Yılmaz Aslancan grupu geç ye kadar eğlen- Iz Ajda Pekkan bu ale katılmadı, mumların ışığında kama- şan gözlerini dinlendir- meğe gitti. Çünkü, ertesi gün film çekimi vardı. Anahtarlı oluyor pgaşkentin gözdesi Alpay ve arkadaşları, yeni yı- yapacaklar. bu a- nahtarlar, yalnız erken saatlerde kullanılacak ve o saatlerde klüpte genç- lerin çok sevdiği diskotek m Alpay" ın büyük- lere de bir sürprizi var: Orkestraya bir ispanyol katılıyor ve yeni yıl bi- raz ispanyol havasında başlıy. Muratlarına erdiler Gecen yıl hürriyeti seçen bir çift, yıl sona erer- ken muradına erdi. Nesi- mi Voskay, bir İsviçreliy- le evlendi. Hayatından çok memnun. Karı-koca, aynı şeylerden hoşlanı- yor, ördek, kuş, balık a> vına bile birlikte gidiyor- lar. İnci Göreç ise, ara- dıklarını Şahap Salepçi' - de buldu. Geziyor, giyini- yor, eğleniyor ve evlene- ceği günleri iple çekiyor. Şahap Salepçi ile nişan- landı ama, evlenmek için ceza süresinin dolmasını bekliyor. Asıl muradına o zaman erecek. Bir de üçüncü adanı geni Süreyya Aydemir, “Tek Adam", "İkinci Adam" adlı kitaplarından sonra şimdi bir de, “Ü- çüncü Adam ni yasıyor. dam", Menderesten baş- kası değil. Çok kimse, Şevket Süreyya'nın böyle bir kitabı yazmaya niçin lüzum gördüğünü önce anlıyamıyor ama, yazarla 25