20 Ağustos 1938 Tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

20 Ağustos 1938 tarihli Akşam Gazetesi Sayfa 16

Sahife 16 Cildinizi bozmadan traş olmak ancak Hasan traş bıçağı, Hasan traş sabunu, Hasan traş fırçası, Hasan traş makinesi Hasan traş kolonya ve pudrasile kabildir. Kadınlar Iyi traş olmuş erkekleri tercih ederler. Cildi ve teni bozuk bir kadın nasıl erkekler tarafından hoş görülmez ise bir erkeğin de yüzü ve teni eğer fena ise kadınlarca hoş görülmez. Temizlik ve cild güzelliği de ancak Hasan traş bıçağı, pudrası, sabunu, kremi, kolonysı, fırçasile kabildir. Her yerde arayınız. Sabah, öğle ve akşam her yemekten sonra. dişleri RADYOLİIN ile niçin fırçalamak lâzımdır .. .. . *. . Çünkü unutmayınız ki Bakımsızlıktan çürüyen dişlerin difteri, bademcik, kızamık, enfioenza, Taği K 77 5 ve hattâ zatürreye yol açtıkları, il 3 iz tibab yapan diş etlerle köklerine mide humması, ap: it, Bevresteni, sıtma ve romatizma yaptığı fennen Anlaşılmıştır. 'Temiz ağız; ve sağlam Gişler umumi vücut sağlüğının *n birinci şartı olmuştur. Binaenaleyh dişlerinizi her gün kabil olduğu ka- ar fazla - lâakal 3 defa - (Radyolin) diş macunlle firçalıyarak sıhhatinizi garanti edebilirsiniz ve etmelisiniz. Bu suretle mikroblan.imha ederek dişlerinizi korumuş olursunuz. ile sabah, öğle ve akşam her yemekten sonra dişlerinizi fırçalayınız Bestekâr Tanburi Salihaddin ve arkadaşları HER AKŞAM PANORAMA Bahçesinde Seanslarına devam etmektedirler. Bayan Safiye fevkalâde müsamerelere bahçemizde seyansımı bilirdikten'sonra iştirak eder, | 20 Ağustos 1938 İNHİSARLARDA YENİ BİR TENZİLÂT DAHA ! Av Saçması fiatı indiriliyor. 7 Eylül 938 tarihinden itibaren 938-939 av mevsimi için Av Saçma ve kurşununun kilosunun fiatı Bu fiat üzerinden muayyen Iskonto ile bayilere verilecek saçma ve kurşunların depolardan mahallerine kadar nakliye mas- rafları da Idarece temin edileceğinden bayiler, memleketin her tarafında av saçma ve kurşununun Bir kiloluk kürsbo 40 20 Kuruşa Satacaklardır. Fazla fiat istenilmesi halinde inhisar memur- larına haber verilmesi gerektir. 939-940 av mevsiminde sert saçma satılması mukarrer oldu- ğundan bu cins saçma kullanmak isteyen avcıların ve avcı birliklerinin dileklerini ve takriben ne mikdar sarfedeceklerini birer posta kartı ile (inhisarlar Umum Müdürlüğü Barut Şubesi) adresine bildirmeleri rica olunur. ve yarım kiloluk kutusunu Et ve sebzelerin iyice pişmemesinden, meyvaların güzelce yıkanmamasındah, içilen suların temiz ve saf ol- mamasından hasıl olan solucan dediğimiz barsak kurtları en muzir hayvanlardır. Bunlar; ince barsağın iç zarına yapışarak ve kan emerek yetişir ve ürerler, Ekseriyelle çocuklarda bulunur, Halsizlik, kansızlık, hazımsızlık, karın ağrıları, karın şişmeleri, burun, makat, kaşın- ması, ishal, oburluk, baş dönmesi, salya akması, sar'aya benzer sinir halleri, gece kor- kuları, görmede, işitmede, bozukluk hep bu kurtların tesiridir. bu kurtların en birinci devasıdır, Büyük ve küçüklere kemali emniyet, ve itimadla verilir. Her çocuk seve seve yer. Çocuklarınıza senede bir kaç defa ihtiyaten veriniz. Sıhhat Vekâletinin resmi müsaadesini haizdir, Tarzı istimali kutuların içinde yazılıdır, Fiatı her eczanede” 0 kuruştur. (İSMET) ismine dikkat, Kan, kuvvet ve iştiha şurubudur (FOSFARSOL) Muhterem doktorlarımız tarafından büyük kıymet ve emniyet verip beğenilen ve yüzbinlerce vatan- daş tarafından itimad ve memnuniyetle kullanılan ve azami bir hafta içinde kan, kuvvet, iştiha temin eden en bi- rinci hayat iksiridir. Sıhhatin en büyük devlet olduğunu takdir eden her insan mevsim değişmelerinde behemelal (FOSFARSOL) kullanır.