1 Ağustos 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Ağustos 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

Çev: Burak KİPEMEZ Günümüzden yaklaşık bin yal sonra hülü şovalyeler yaşamakta. Oyunumuz 3002 yalıncdda geçiyor. Geleceğin şo- valyesi olcan Sir Frederlek' biz köntrol ediyoruz. Görevimiz üç kademeye sahip Üüç öyündü- ki toplam dokuz yarışmada başarılı olmak. İlk oyunun adı Savaş Robo- tu. Çok garip görünüşlü bir ro- botu uzayda uçurarcık uzaylı- ları, haycaletleri ve mıknatısla- ri yok etmeye çalışacağız. Bu arada düşmanlarımız devcm- h olorak enerjimizi emecekler. Bu görev sırasında koöntrol etliğimiz robotun adı ROBBY, Silahımız bir toton lazeri. Bu si- lah tüm yarışmalarda kullanc- bileceğimiz tek silcıh. İlk oyunda yapmamız gere- ken bulunduğumuz yerin yü- zeyinde durmakta olan robot şövcalyeleri alıp fırlatma ram- pasınc götürmektir. Yerdeki bir robot şovalyeyi alabilmek için üzerinde durun 32 ve ona değin. Dört saniye son- ra bir ses duycıccıksınız. Üzerin- de durduğunuz yoök olacüak. Artık onu firlatma rampasıncd " gölürüp diğerini aramaya başlayabilirsiniz. Bir sonraki kademeye geç- meden evvel bu şekilde orı şovalyeyi güvenliğe kavuştur- mMmaüniız gerekiyor. Her oyunda glderek zorlaşan üç kademe Var. İkinci oyun ilkine göre daha değişik. İlk kademede uzayda jetinizle uçacaksınız. Yapma- nız gereken size doğru gelen uçüakları vurmak. Yardımcı ol- moak amacı İle yaklaşan uçak- / dse A, ı::—_*—& karı gösteren iki izleyiciden bi- risi ön torafı diğeri arka tarafı gösteriyor. Eğer bu kısımda başarılı olmcık istiyorsanız izle- yicileri kullanmak zorundası- nız. Ayrıca ateşlendiğinde siz- den başka ekrandakhher şe- yi yok eden bir miktar akıllı bombaya da sahipsitiz. Ye- terli sayıda uçak vurduğunuz- da bir sonraki kademeye ge- çirileceksiniz. İkinci oyunun ikinci kademe- sinde görüntü pilot kabinin- den veriliyor. Uzayda uçan birçok yatay dolreyi vurmak zorundasınız. Üçüncü kademede garip görünüşlü bir yaratıksınız. Ro- taniza giren uzay gemilerini tehlikeli hale gelmeden evvel yok etmeniz gerek. Üçüncü Ooyun şovalyeler