1 Ağustos 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34

1 Ağustos 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 34
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

çeklli İken koşabilir, atlayabi- lirsiniz. Rakibin işini bitirdiğiniz- de kılıcı kiınina sokmayı unut- mayın. Barış durumunda İken koşüa- bilir, dönebilir, yürüyebilir. pc- ra verebilir, kılıç çekebllir ve selam verebllİIrsiniz. Bu hare- ketler yapabileceğiniz onaltı değişik hareketten sadece birkaçı, Düşmanla savaşırken oala- cağınız her yara enerjinizin azalmasıncı yol açıyor. Enerji durumunuzu ekranıin sol ait kö- şesindeki kutulardan anlaya- bilirsiniz. Rakiplerinizin de enerji durumu ekranın sağ alf köşesindeki kufularla gösterill- yor. Amcı şans eseri rakipleri- nizin enerjisi daha az oluyor. Elinizden geldiği kadar ça- buk rakibinizi saf dışı bırakın. Böylece bir şeyler yiyerek tek- rar enerji kazanmak için fırsci- tınız olur. İlerde sizi daha zor, karşılcaışmalar bekliyor. Yol üzerinde sadece ağaç- lardan atlayan Ninja'larla kör- şılaşmayacaksınız. Dost yolcu- lar son derece değerli bilgiler verebilir. Mesela size ilerde ağaçların arkaşında Ninja'la- nn gizlendiğini veya yolunu- zun üzerinde bir heykel görür- seniz onu yok elmeniz gerek- tiğini söyleyebilirler. yunumuz dört kademe- den oluşuyor. Âmacımız karşımıza çıkan bütün düş- moan yarcıtıkları yok ederek eni son kademenin sonuna ulaş- mak. Her kademe oldukça uzun ve İşler giderek zorlaşı- ©O fi Ekranın hem üst hem at kıs- mindea çeşitli engellerin oldu- u yüzeyler voar. Bu yüzeylere çarpmak geminin yok olrmast na neden olur. Oyun boyunca dalacılar ha- linde çeşitli düşmanların yo- 34 Eğer yoldan geçen bir pü- pDoaza veyoa doöst birine kılıçla saldırırsanız, yapabileceğiniz en büyük hatayı yaptınız de- mektir. Bu tür yanlış davranış- lar, ekranın sağ üst köşesinde gösterilmekte olcn KARMA pu- cınınızı ÂÜşürür, Bu puan oyunun başlangı- cında oldukça düşüktür. KAR- MA pudanını döstlarinızcı nazik davranarak ve düşmanlacırı yok ederek yükseltebilirsiniz. Ancak KARMA puanı sıfırın ct- tınc düşerse yapabileceğiniz tek şey Harakiri yapmaktır. ğun saldırışına Mmoaruz kala- caksınız. Her kademenin so- nundea sizi sön derece büyük bir engel bekliyor. Bu engeti aşın, artık bir sonraki kademe- ye geçtiniz demeklir. Diğer kademelere geçebil mek ve özellikle kademe son- larındaki angelleri yok edebil- mek için geminizin ateş gücü- nü aırtlırmcınız gerekir. Germninin ateş gücünü arttır- meck İçİn ışık saçcın yeşil küre- lerl vurmak gerekir. Bu kürele- ri belirli oralıklarla bulabilirsi- niz. Küreler bir miktar isabet ak- dıktan sonra üzerine uçabile- ceğiniz gemi haline gelecek- ler. Bu gemilerden bir tane a- dığınızda (üzerlerine uçarak) İlk kademenin sonundla sİZİ korkunç bir cünavcr bekliyor. Burada kasabaya kısa bir ge- zinti yaparak dinlenme şans- nız var. Daha sonra yolculuğa devam edeceksiniz. Yol bo- yunca birçok canlı görebilirsi- nİZ. Oyunun değerlendirmesi Firebird / Disket - Kaset GRAFİK : 8 S o FTi 8 ZORLUK :8 DEĞER :8 GENEL :8 geminizin ateş gücü iki katına çıkar. Bir tane daha aldığınız- da üç koatına çıkar. Üçüncü- den sonra geminizin etrafıncı dönen bir küre eklenir. Bu şe- kilde geminizin etrafıncı iki ta- ne dönen küre ekleyebilirsiniz. Bundan sonra alacaklarınız si- ze akıllı bombalar veya fazla- dan bir hak kazandırır. Gemi- Din etrafına eklenen dönen küreler ateş gücünü arltırır. Dönen küreler sadece faz- ladan ateş gücü sağlamıyor. Eğer geminiz isabet alırsa yok olmak yerine dönen küreler- den birini kaybediyorsunuz. Oyunun başlaması ile birlik- te ana uzay gemlisi sizi İlk ka- demenin başladığı yere bıra-

Bu sayıdan diğer sayfalar: