1 Ağustos 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 43

1 Ağustos 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 43

ödeyemeyen kişilerin ellerini kestirilmiş. Şimcdi bu eller sor- suza kadar kâbuslar ülkesin- de dolaşacaklar,. Bir zamanlar aya tapan bir grup İnsan sonsuza kadar ya- rıkurt adam olarak rüyalar ük kesinde yaşamaya mahküm edilmişler. Bir zamanlar çok zengin bir cile hiçbir zaman hastalanmayacaklarına dair anlaşmışlardı. Şimdi bu cile- nin fertleri rüyalar ülkesinde birden karşınıza bir hayalet olarak çıkabilir. Korkulu rüyalar ülkesinden kaçabilmenin tek yolu var, Ek- randa gösterilen zamanı ge- ce yarışından saat sabah 8.12'ye getirmeniz gerekir. Zİ- yaret etmeyi başardığınız her rüya zamcanı altı dakika ilerle- tir. İkinci olarak rüya durumu- nuzu ilerletmeniz gerekir. İlk başta en düşük durum olan BAD DREAM'desiniz. Bunu NE FARICUS NESHTMARE durumu- na getirmelisiniz. Korkulu rülayar ülkesinde yardım almak için bulabilece- ğiniz birçok eşya var. Eğer oyunu tamamlamak istiyorsa- nız bUu eşyaların tümüne ihti- yaç duyacaksınız. Bulabilece- ğiniz sikchlar: Kulsal su; bu si- lahka kafatası, medusa ve yör rasaları etkisiz hale getirebilir- siniz. Sacat bütün canavarları yavaşlatır. Ancak bunu bir ke- re kullanabileceğinizden kul- lanmadan evvel çok iyi düşü- nün. Çarmıhırı yardımı ile ha- yaletleri durdurabilirsiniz. Silah ve kurşunları ayrı ayrı bulabilirsiniz. Bir kerede yirmi tane kurşun taşımcdnız müm- kün. Bununla çeşitli cancıvar- ları öldürebilirsiniz. Ancak ca- navarların bazılarını öldürebir mek için birkaç kere vurmak gerekir. Gümüş tabanca ve kurşunlardan bir kere bulabi- lirsiniz. Bu silah yardımı ile ha- yaletleri vurmanız mümkün. Topladığınız silahlar ekranın Ciltıncdia gösteriliyor. Belirli bbir si- kahı Joystick yardımı ile seçe- bilirsiniz. Kullanmak istediğiniz silahın sağ elde olması gere- kiyor. Silahlardan başka eşyalar da bulabilirsiniz. Kanatlar da- ha yükseğe sıçramcınızı sağ- lor. Yüzük, fazladan hak köa- zandırır. Ayin kadehi rüya ddu- rumunuzu düzeltir. Nakledici, bir ekraöndan diğerine geç- menizi sağlaır. Laboratuvarda cam küre- lerde duran beyinler görülme- Si gereken ilginç yerlerden bi- risi. Burada ayrıca makinalar bağlanmış büyük insanları da görebilirsiniz. İşkence odasındçı giyotin ve asılı cesetler var. Kurt adam lar çok iyi yapılmış. Bunlar ilk başta normal insanken gide- rek kamburlaşıp kurda dönü- şÜyorlar. Oyunun değerlendirmesi Cascade / Disket - Kaset GRAFİK :8 SES Z ZORLUK : © DEĞER :8 GENEL :8