1 Ağustos 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 47

1 Ağustos 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 47
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

LIMBÖ: Burası daima Bruce Ban- ner veya Hulk'un öldükten sonra gönderildiği yerdir. Ancak öldükten sonra da oyuna DOWN kornutunu vererek devam edebilirsiniz. Böyle- ce birinci eve gelirsiniz. Bununla bir- likte Biogem'i yokettiğiniz zaman oyuna baştan başlamaktan başka çare yoktur. ALAÂAN 1: Mevcut eşyalar: Büyük Ev, Mü- a r. Çıkışlar: Kuzey, Güney, Doğu, Batı. Komutlar: Tünelden başarılı bir şekilde dışarı çıktıktan sanra ilk ola- rak GET GEM kornutunu verin. Şim- di Hulk'un olağanüstü gücünü kul- lararak evi bile kaldırabiliriz. Böyle- ce evin altında başka bir mücevher bulacaksınız. Bunun için LIFT DO- ME, GET GEM komutlarını girin. Ay- rıca DİĞ, GÖ HÖLE, GET GEM ya- zarak başka bir mücevher bulabilir- siniz. Son olarak UF ve EAST yön komutlarıyla mücevher odasına (fuzzy area) gidin. Aslında bütün yön komutları sizi aynı yere getire- cektir. Eve geri dönmek isterseniz GÖ DÖME yazabilirsiniz. MÜCEVHER ODASI: Mevcut eşyalar: İşaret. Çakışlar: Kuzey, Güney, Doğu, Batı. Komutlar: READ SKGN kornutunu verdiğinizde burasının mücevherleri bırakmanız gereken yer olduğunu anlayacaksınız. O halde DROP GEM komutunu üç kez yazarak ta- şıdığınız mücevherleri bırakın. DİKKAT: Mücevher odasından Kuzey hariç herhangi bir yöne gitti- ğinizde rastgele bir yere geleceksi- niz. Bu yerlerden Baş Müfettiş'in (Chtef Examiner) odasına yalnızca bir kere gelebilirsiniz. Bu yüzden burada komutları çök dikkatli yazın. Gelebileceğiniz diğer yerler ise üç alandan birisidir. Bununla birlikte üç alan da birbirine benzemektedir. UÜç alanın birbirinden ayrılması: Biraz önce kazdığımız Alan 1'de geniş bir çukur vardır. Alan 2'de işe çukur yaoktur. Alan 3 de ufak çukurlarla do- ludur. Bu alanlardan birine gitmek için Kuzey hariç bir yön komutu verin. Kuzeye giderseniz bir yeraltı odası- na geleceksiniz. Ancak bu aşama- da kesinlikle buraya girmeyin, yok- sa oyunu bitirmeniz imkânsız hale gelebilir. BAŞ MÜFETTİŞİN ODASI: Mevcut eşyalar: Masa, Kapı. Çıkışlar: Yok. Komutlar: EXAMINE DESK ko- mutunu vererek masanın üzerinde bir mücevher bulabilirsiniz. Mücev- heri GET GEM komultuyla aldıktan sonra GÖ DOOR komutuyla oda- dan çıkmaya bakın. Pu noktada Baş Müfettiş sizi odadan kovacak ve mücevher odasına döneceksiniz. ALAN 2: Mevcut Eşyalar: Büyük Ev, Mü- cevher. Çıkışlar: Kuzey, Güney, Doğu, atı. Komutlar: EXAMINE DOME de- diğinizde bu evin arılarla dolu oldu- ğunu göreceksiniz. Öncelikle bun- lardan kurtulmamız lazım, ama na- sıl? Önce WHAVE FAN komutunu verin. Bilgisayar 'at what?' diye ce- vaplayacaktır. Siz de AT DÖME ce- vabanı verin. Böylece eve girdiğiniz- de arılar gitmiş olacaktır. Bu arada siz de sırayla şu komutları verin. LİFT DÖME, GET GEM, DİĞ, GÜ HOLE, DIG (7 defa), GET GEM, U ve GÖ DÖME TÜNEL 2: Mevcut eşyalar; İşaret. Çıkışlar: Batı (eve), Tünel Çıkışı (alana). Kamutlar: WEST ile eve gelin. Dönüşte alana gitmeder önce yer- çekimine dayanabilmek için BIİTE LIP komutuyla Hulk haline gelmeyi sakın unutmayın. EV 2: Mevcut eşyalar: Balmumu. Çıkışlar: Doğu. Komutlar: GET WAX, E, BIİTE LIİP, GO OUT. ALAN 3: Mevcut eşyalar: Büyük Ev, Mü- cevher, Ufak Çukurlar. Çıakışlar: Kuzey, Güney, Doğu, Batı ve Ev. Komutlar: Bu bölgede bir kornut- tan daha fazla kalırsanız çukurlar- dan düşman karıncalar çıkarak Hulk'a saldıracaktır. Bu yüzden mü- cevher odası ile alan 3 arasında de- vamlı gidip gelmelisiniz. Buradaki komutlar sırayla: GET GEM, E (mü- cevher odasına), DROP GEM. Tek- rar alana geri dönerek LİFT DOME, E, geri dönerek GET GEM, E, DROP, GEM. Yine geri dönerek DIG, GO HÖLE, DİG (4 defa), GET GEM, U, E, DROP GEM. Son kez geri dönerek GO DOÜME. TÜNEL 3: | Mevcut eşyalar: İşaret, Mücev- F Çıkışlar: Batı (eve), Tünel Çıkışı (alanaj). Komutlar: GET GEM. Dönüşte BİTE LIİP veya HİT HEAD komütla- rndan birini vermeyi Unutmayın. EV 3: Mevcut eşyalar: Mücevher. Çıkışlar: Doğu., Komutlar: Önce GET GEM kö- mutunu verin. Şimdi bir işiniz kal- mamış gibi gözüküyorsa da aslında burada bir mücevher daha var. Şirr- di HİT HEAD komutunu vermeyi de- neyin. Dr Tuhaf'ın bir görüntüsü be- lirecektir. Bu arada siz de odaya gaz dolmasından ötürü Bruce Banner haline döneceksiniz. Şimdi, yine Dr Tuhaf'ın basebcard'ı işaret ettiğini bildiren mesaj ekranda güzükünce- ye kadar (rastgele bir anda çıkacak- tır, dikkat edin!) HİT HEAD komutu- nu vermeyi sürdürün. Bundan son- ra EXAMINE BASEBOARD, PLUĞ OUTLET (at what? sorusuna WİTH WAX) komutlarını verin. Şimdi oda- ya gaz dolmasını engellemiş olduk. Artık HİT HEAD kornutuyla Hulk haline gelebiliriz. Bunu yaptıktan sonra hem Hulk haline geleceksiniz, hem de Dr Tuhaf'ın görüntüsü ka- lacaktır. SPEÂAK STRANGE kömu- tuna Dr Tuhaf “en büyük düşmarıı- ni hatırla” cevabını verince bir kez daha SPEAK STRANGE komutunu verin. Bu sefer de Spiderman ile il- gili bir reklam cevabı alacaksınız. Son kez SPEAK STRANGE dediği- nizde Dr Tuhaf size bir mücevher verecek ve kaybolacaktır. GET GEM ve GET WAX komutlarından sonra mücevher odasına dönüp mü- cevherleri bırakın (DROP GEM). Ar- tık birinci eve gidip halkayı çekebi- lirsiniz, ama bundan önce REMEM- BER NİGĞHTMARE komutunu verin. En son olarak mücevher odasına dönerek yine REMEMBER NKâH- TMARE komutunu verin. YERALTI ODASI: Mevcut eşyalar: BioĞem, Enerji Yumurtası. Çıkışlar: Görünüşte yok. Komutlar: REMEMBER NIGHT- MARE komutu aslında çok önemli, çünkü bu komutu vermaedern bu oda- ya gelseydiniz ğgaz Hulk'u Bruce ha- line getirecek ve bir süre sonra öl- dürecekti. Üstelik Biodem'de yok 47

Bu sayıdan diğer sayfalar: