1 Ağustos 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33

1 Ağustos 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 33
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

arasındaki savcışı konu alıyor. Ancak kullanıdlan silahlar bu- lunduğumuz zamand uyoar- lanrmış Armacımız bilgisayar tarafından kontrol edilen şo- valyeyi saf dışı birakmük. Ekranda uçarak rakibinize işik kılıici, foton zinciri ve jet mız- rağı İle vurmaya çalışın. Eğer iki kişi oynarsanız bilgisayar yerine arkadaşınıza karşı şa- vaşabilirsiniz. Oyunun değerlendirmesi Engilish Sofhwore / Disket - Kaset GRAFİK : 6 SESŞ e ZORLUK : © DEĞER :& GENEL :7 AUAY AO yunumMuUz eski zamcınların Japonyoa'sında geçiyor. Kahramanımızın ismi USAĞI YOJİMBO, Onyedinci yüzyılda rakip Shogunlar arasında kov- galar olmaktaydı. Kahramanı- mız gezgin bir silahşör, bir sho- gun ölarak arkadaşı Lord NO- RİYUKİ'yi k&tü biri olcarn Lord Hl- KlJ'den kurtarmaya çalışıyor. Bu orada kahramanımızın bir tavşan olduğunu söyleme- miz gerek, Çünkü bu oyun ko- nusunu bir çizgi filmden alıyor. Kahramanımızm yolculuğu bat yönüne doğru başlıyor. Yolculuğu boyunca arka planda Japonya'dan çeşitli yerler görüyoruz. Yol boyunca karşılaşacaığı- mız kişilerden iyi olanlarıncı geleneksel Japon selamı ver- mermiz gerekiyor. Usağgi iki oyri durumda yol- culuğuna devam edebilir: Be- rışçı durüum ve savcaş dürümü, Ortada bir tehlike yokken nor- mal bir kişi gibi yürümek, işler köfüye giderse kılıcı çekip sal- layarak dolaşmak ern doğrüu hareket olur. Eğer ortada hiç- bir tehlike yokken kılıcınızı çe- kip dolaşırsanız çevrenizdeki insanlar yanlış fikirlere kapıhp size saldırabilirler. Oyunun başlamacısı ile yol Üzerinde ilk olarak bir köylüy- le karşılaşırsınız. Köylü size se- lam verir siz de ona selcim ve- rip yola devam edersiniz. An- cak çok kısa bir süre sonra ağaçlardan atlayan Ninja'la- rın saldırısı başlar. Bu ondan itibaren kılıcı kullanmanın sırc- sı gelmiş demektir. Her iki durumda da Joystick yarcımı ile ondltı ayrı hareketi gerçekleştirebilirsiniz. Kılıç ha- reketleri son derece basit. İs- terseniz kılıç maheretinizi geliş- tirrmek için alıştırma bölümüne geçebilirsiniz. Kılıç kullanırken zamanlama sön derece önemli. Afeş tuşunca ne kadar basılacağı yapacağınız hare- ketleri belirliyor. Ateş tuşuna dokunarak raki- birizin darbesini engellersiniz. Ateş tuşunu kısa bir süre tutc- rak yan vuruş yapcırsınız. Ateş tuşunu bircız daha fazla basılı tutup bıraktığınızda başınızın üzerinde kılıcı çevirip kesici bir vürüuş yapabilirsiniz. Kılıcınız 33

Bu sayıdan diğer sayfalar: