1 Ağustos 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 48

1 Ağustos 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 48
Metin içeriği (otomatik olarak oluşturulmuştur)

olacak ve oyuna yeniden başlamak zorunda kalacaktınız. Şimdi odaya girer girmez EAT EGG, SCRATÖH HALLS ve GO CRACK komutlarını verin. MAĞARA: Mevcut eşyalar: Karınca Adam, Kafes, Mücevher. Çıkışlar: Duvardaki yarık, Komutlar: Burada karıncalara ih- tiyacımız var. Eğer Ev 1'deki halka- yı çekerek yeraltı odasının tavanır- da bir boşluk açmasaydık, bu oda- lardan kaçamazdık. Şimdi yapma- miız gereken şey GÖ CRACK va UP Bu ayki yardım köşesinde müm- kün olduğu kadar çok arkadaşımı- zın sorunlarına değinmeye çalıştım. İşin ilginç yanı da pek çok arkada- şın hemen hemen benzer yerlerde takılmış olması. Bu önemli ipuçları için 'Adventure İpuçları' bölümüne bakın. Şimdi gelelim sizlerin sorun- larınıza. Kadıköy'den yazan Selman Tar- mur, Hexagon of Heliatrom'u aldık- tan sonra Hayvanadam'ı bulamadı- ğını söylüyor. Ayrıca Twa-Bad'i de bulamadığını yazmış. Hayvanadam, ayrayı geçtikten sonra Shadow- İands denilen bölgenin doğusunda bir yerdedir. Tabii ona ulaşmadan önce akrep ordusunu bertaraf et- mek gerekiyor. Bunu başarmak içir iki defa HACK SCORPİONS yazma- lsın. Hayvanadamın yanında DROP HEXAGON diyecek olursarn onu ka- layca etkisiz hale getirebilirsin. Two- Bad'e gelince, onu da Hayvanada- mın biraz küzeyinde bulacaksın. Onü geçmek için GİVE TUROLOL- SE komutunu vererek taşı Two- Bad'e vermeyi dene. Aydınlıkev- lerfANKARA'dan Özgür Üstündağ ise henüz Hexağgon'u bulamadığın- dan yakınıyor ve şatodan çıktıktan sonra nasıl Yılandağı'na gideceğini ve Evil Lynn'den kurtulduktan sön- ra uçurumuU nasıl geçeceğini soru- yor. Hexagon, Gölgeler Şatosunda büyücünün özel odasında saklıdır. Buradaki perdeyi OPEN CURTAİN diyerek açtıktan sonra EXAMINE ALCOVE ve EXAMİNE ROSTRUM kornutlarını vererek Hexagon'u bul- mak mümkündür. Ayrıca GÖ JAW- BRİDGE, EAST komutlarıyla şato- darı ayrılarak Two-Bad'i yukarıda 48 komutlarıyla ev 1'e gelip oradan ka- rıncaların bulunduğu yere gelmek- tir. Ancak bundan önce CÖLOSE EYES, HOLD NOSE, PLUĞ EARS WIİTH WAX yazarak karıncaların Hulk'a zarar vermelerini önlemeli- yiz. Bundan sonra bu şekilde karın- caları mağaraya kadar taşımanız gerekiyor. Mağarada karıncaları bı- raktığınızda bir mücevher daha bu- lacaksınız, GET GEM komutuyla bu mücevheri alın. OYUNUN BİTİRİLMESİ: Artık geriye kalan iş, mücevher odasına giderek bütün mücevherleri ADVENTURE YARDIM KÖŞESİ anlattığım biçimde atlattıktan sonra yolu takip et. Evli Lynn'in bulundu- ğu yerdeki uçurumu geçmenin bir yolu yök. Bu oyunla ilgili son olarak timelinkleri saate takmak için FIT T- MELİNK TÖ CLOCK komutu yerine FİT TİMELİNK CLOCK komutunu verin. Pek çok okuru zor durumda bırakan bu hatadan dolayı özür dili- yorum. Temple of Terror'de Teşvikiye'- den MVert Hekimci köprüyü geçtikten sonra doğuda bulunan yanarı evin bulunduğu yerde ne yapacağını me- rak ediyor. Burada evsahibini yoke- den kötü cinlere hadlerini bildirme- niz gerekli. Bu yapabilmek için sa- dece KİLİ ELVES BrY SWORD yaz- mak yetecektir. Yerde yatan adamı incelediğinde ak ve yayı bulacaksın. Bundan sonra önce batıya gittikten sonra devamlı doğuya ilerleyerek Harpy'nin (tarih öncesi bir kuş) bu- lunduğu yere gel, Burada bulunan çantadaki mesajı okuyunca bir kar- tal gelecektir. GÖ EAĞLE yazarak kartala bindikten sonra sana başka bir tarih öncesi kuş saldırıyor, fakat Harpy imdadına yetişerek kurtarı- yor. Antalya'dan Cenk Başaran ve EĞE YETİŞ ve diğer pek çok akur, şehrin kapısındaki Serpent Guard'ı nasıl geçeceğini sormuş. Bu soru- yu zevkle cevaplıyorum. Bu yaratı ğr geçmek için ufak bir hileye baş- vurmak lazım. Bu da canavarın göz- üne kum atmaktır. Burada yazılma- sı gereken komut ise KICK SAND AT SERPENT'tır. Bu komut eksik- miş gibi görünüyorsa da (çünkü SE- RPENT burada isim değil sıfattır) programın yazılışındaki bazı hatalar nedeniyle bu komutu kullanmaktan bırakmaktır. 16 mücevheri de koy- duktan sonra en sön olarak Bic- Gem'i alabiliriz. Sakın bundan ön- ce Biodem'i almaya kalkmayın, yoksa oyunu bitiremezsiniz. Bic- Gem'i de mücevher odasına bırak- tığınızda skorunuz 96 100'e ulaşmış olacaktır. Oyun sonu mesajını al- mak için SCORE yazın. Herhalde Mmesajın ne olduğunu tabii ki söyle- meyeceğim. Onu siz bulun. Böylece Incredible Hulk adlı ad- venture oyunu bitirmiş olduk. Gele- cek ay MACERA PEŞİNDE köşe- mizde Spiderman'in tam çözümünü bulabilirsiniz. başka çaremiz yok. Erenköy'den Bahadır Erbaş, Wolfman'in ikinci bölürmnünde David ile tam olarak sohbet edemediğini söylüyor. David'i eve götjrebilmek için onu iyice tanımalısın. Bunun için SAY WHO ARE YOU, WHERE ARE YOU FROM, ARE YOU ILL, ARE YOU HUNGAY vb. komutlar- la ilatişim kurmaya çalış. Cihangir'den Murat Erdem “Gu- ild of Thieves'de tropikal bahçede- ki örümceği nasıl safdışı edebilirim'” diya sormuş. Hatırladığım kadarıy- la burada örümceğe kürekle vurmak gerekiyor. Âyrıca oyunu bitirebilmek için gerekli olan skora ulaşmayı sağ- layan çalınacak 15 eşyanın isimle- ri, İngilizce yazılışları ile şunlardır: FOSSIİL, OİL PAİNTING, CKİNA POT, DRESS, RUBY, BAĞ, CHALI- CE, PLECTRUM, AHINO, İNCEN- SE BURNER, STATUETTE, BRO- OÖOCH, MİNERAL CHİPS, GEM. Göztepe İzmir'den Emre Atalay'- in Sorusuü ise Jack the Ripper'daki meşhur odadan nasıl kurtulacağına ilişkin. Öncelikle belirteyim ki, azılı bir katil zanlısı olarak ön kapıdan çıkmanız hiç de akıllıca bir iş değil. Hemen polislere yakalanırsınız. Bu- nn yerine uygun kılık ve kıyafet de- ğişikliğini yaparak pencereden kaç- mak daha uygundur. Tıraş olduk- tan, albisşe değiştirdikten ve gerekli eşyaları aldıktan sonra pencereyi açıp TİE SHEET komutuyla sağlam bir ip yaparak kaçabilirsin. Bu noktada ilginç birkaç mektu- ba değinmeder) önce yardım ede- mediğim arkadaşlarımızın sorunla- rıina değinmek istiyorum. Göztepe'den Tolga Birkandan

Bu sayıdan diğer sayfalar: