3 Mart 1932 Tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

3 Mart 1932 tarihli Milliyet Gazetesi Sayfa 8

8 Ziraat Vekâleti iraat Vekâletinden: 15 ton göztaşı, 15 ton arsiniikiyetii sut ve (300) adet pül- verizatör şartnamesi tmicibince kapalı zart usulile ve 21 gün müddetle münakasaya vazedilmiştir. o Taliplerin şartnameyi almak üzere şimdiden Ankarada Ziraat Vekâleti mübayaat komisyonuna ve İstanbulda birinci Ziraat müdürlüğüne mü- racaat eylemeleri ve münakasaya iştirak içinde oyevmi ihale olan 14-3-932 pazartesi gününe kadar tetklifnamelerile birlikte muhammen fiatın yüzde 7,5 nisbetinde o teminatlarmı mezkür komisyona göndermeleri ilân olumur.(670) 2. TERTİP2.Gİ işin 11 Mart 1932 dedir sramemma Hukuk Fakültesi. Reisliğinden Hukuk Fakültesi mezunlarından olup şimdiye kadar diplo: masını almamış olanların evvelce verilen mezuniyet tasdikna; mesile ve 414, 6 eb'adında ili fotoğrafları ve bir liralık damga pulu ile Fakülteye müracaatları, (711) Defterdarlık muhasebe Müdiriyetinden: No. 5. 344/33 ı Mahahlesi Sokağı Maltepede Köy içi Yalıköy sokağı Yeniköy Köybaşı caddesi Cinsi Maa bahçe 8 odalı hane Dükkân 318 Üç odalı hane 318 Dört odalı hane Balâda evsafı yazıl emlâk 1 K.sani 932 tarihinden itibaren bilmüzayede bir sene müddetle ( icara verilecektir. Taliplerin 12 Mart 932 tarihine müsadif cumartesi günü saat on beşte Def terdarlık nmıhasebe müdiriyetine müracaat eylemeleri ilân o- tunur. (664) 25 Liraya Radyo Makinaları Baltık markalı ve dört lâmba kuvvetindedir. Müceddettir, Bütün Avrupa telsiz merkezlerini hoparlörle dinletir. Akümü- Iâtör ile isler. Akümülâtör, Limba ve sair teferruatını satın alan zat tedarik edecektir. İstanbulda Yeni Postahanenin üst ka- tında telsiz telefon şirketine müracaat. Şark Demiryolları işletici kumpanyası İLAN Şark Demiryolları İşledici Kumpanyası. Demir, çelik, saç, cıvata, somun, rondelâ, krampon, vestinghavz freni ve sofajı için ayrılmış parçalar, akü- mülâtör plâkları, A. C. F. 1. reşoför parçaları, drezin parçaları, elektrik ampulleri vesaire gibi edevat vö muhtelif parçaların itasını münakasaya vazetmiştir. 12 mart 1932 cumartesi günü icra edilecek işbu açık münakasaya iştirak arzusunda bulunan alâkadaran bu muhtelif malzemenin mufassal listesile nümunelerini görmek ve bunlara ait şeraiti itaya kesbi ittilâ etmek için her gün saat 9 dan 12 ye kadar Sirkecide Şark De- miryolları Kumpanyası Umumi Muhasebe dairesine müracaat edebilirler. Müdüriyet Nafia Vekâleti Ankara şehri içme suyu komisyonundan Komisyon Ankar şehri dahilinde bazı ana borularm ferşiya- tile bunlara müteallik müteferri imalâtı 1—3—932 tarihinden itibaren 30 gin müddetle ve kapalı zarf usulile münakasaya va- zedilmiştir, Münakasa 31 Mart 932 perşembe günü saat on dört- te Ankara'da Işıklar caddesinde içme suyu komisyonunun dai- — eei mahsusasında icra kılmacaktır. Teklifnameler ve talipler- den aranılan vesaik vesaik ve muvakkat teminat bu husustaki münakasa şartnamesinde izah edilen tarz ve miktarlarda olacak tır. Talipler bu İrusustaki şartname ve projeleri (10) Hira bedel mukabilinde komisyondan alabilirler. (803) Gazi Ayıntap Belediyesinden: Münakasaya vazolunan ve ihalei kat'iyyesi 25—2—932 tari- hinde icra edilecek olan Gazi Ayıntap şehrinin umumi harita- sının tersimine şimdiye kadar yalnız üç tali zuhür etmesine ve #lde mevcut şartnamede bazı tadilât yapılmasına binaen ihale 20—3—932 tarihine tesedüf eden Pazar gününe saat on altıya talik edilmiştir. Taliplerin teklifnme, teminat akçeleri ve evrakı müsbitele- | g#” rile birlikte tarihi mezkürdan evvel Gazi Ayıntap ii © göndermeleri ilân olunur. © (8IW im dei — MiLİYET PERŞEMBE 3 Istanbul Belediye 3 uncü Kolordu ilânları L.N. Adet 50 Sırlı berber leğeni 100 Berber bileği kayı; 100 taşı 100 önlüğü 100 havlusu 2.N. Adet 100 Sırlı ve kapakir su fâv- Tasu ” hokkası BN. Adet 200 Ustura 50 Et makinası (Ma yeaek) | 200 Et bıçağı $0 Çamaşır ütüsü Adı 250 Lâke kâryo Balâda muharrer ve dört ka. lemde yazılı eşya hastaneler ihtiyacı için al 3-932 Cumartesi günü LL N.kı Hste saat 14,5 ta iki N. hr liste 15 te 3. N. hrdiste 15,5 ta ve 4. İiste 16da münakasaları icra kılmacatkır. rini görmek üzere Kom. a caatları ve münaka iştirak edenlerin vakti mu yeninde Kom. a müracaatları, (05). (00) : ... atlı araba koşumu kapalı zarf- la münakasaya konmuştur, İ- halesi 23—3—932 Çarşamba günü saat 15 te komisyonumuz da icra kılmacaktır. Taliplerin şartnamesini almak ve eşkâli- ni görmek üzere hergün ve mü nakasaya iştirak edeceklerin de vakti muayyeninde teminat ve teklifnamelerile komisyonu 1000 Sırlı ve kapaklı tükürük | münakasa | üsulile mübayaa ve ihaleleri 5- | Taliplerin | K. O. için 80 çift ve 13 tek| miiracaat etmelidirler. . (819) civarmda 147 - kezinde yapılacaktır. İ satılan şartnamelerde yazılıdır Ankara istasyonundaki satış de Şapılacaktır. Talsilât A satılmakta olan şartnamelerde yazılıdır. | > ali nü Yalova Malmüdürlüğü Tafsilât Ankara ve Haydarpaşa veznelerinde ikişer Cerralipaşada Hobyar mahallesinde Koca Mustafa Paşa cad- | desinde kâin ve 400 lira kıymet takdir olunan 99 numaralı hane enkazı müzayedesi bir hafta müddetle temdit edilmiş olmakla talip olanlar 30 liralık teminat makbuz veya mektubu ile 10 — 3 — 932 Perştibe günü saat on beşe karlar Daimi Encümene İ Devlet Demiryolları idaresi ilânları | Haydarpasa — Ankara hattı üzerinde Doğançay istasyonu 150 inci kilometrede vaki taş ocağından çıka: | itiraz etmek hakkına malik olduğun İ rılarak üç bin metre mik'âbı balastın ihraciyesinin kapalı zarfla münakasası 23 Mart 932 Çarşamba günü saat 15 te İdare mer- liraya (814) ————------— bârakası iki sene müddetle ve aleni müzayede ile kiraya verilecektir. Müzayede 22 Mart 932 Salı günü saat 15 te'idare merkezin- ra ve Haydarpaşa vesielerinde ellişer kuruşa (815) iü , EN nde şarkan değirmen su bendi garben şöse yo- lu şimalen değirmen bendi ve şose cenuben de Emlâki Milliye | « mahdut 60 dönüm tarlanın mülkiyeti müzayedeye çı- ini almak ve nümu- | karılmıştır. Taliplerin 13 Mart 932 tarihine müsadif Pazar gü- e müracaatları, (813) Şirketi Hayriyeden: SATILIK HANE Kartal'da —Yakacık'ta— Âyazma çıkmazında kâin atik 6 ve yeni 191 numaralı etrafı diyarla mahdut ma- abahçe bir bap hane satılacaktır. Talip olanlar Galata'da Ömer Abit Hanında birinci . katta 6 numaralı yazrhaneye müracaatları ilân olu-| : | Beyoğlu..Dördüncü Sulh. Hukuk İ Mahkemesinden: Taksimde muza müracaatları, (107) (822) | Muhtar Bey caddesinde 46 mumara- Sirkeci vapur iskelesindeki büle kiraya verilecektir. Talip n Şirketi Hayriye idaresinde heyeti teftişiye riyasetine SEYRİSEFAİN Merkez acenta: Galata Köprü başı B. 2362. Şube A. Sirkeci Mühürdarzade han 2. 3740. MERSİN POSTASI (KONYA) 4 Mârt Cüma 10 da İdare rıhtımından kalkar, Mutat iskelelerden| maada avdette Edremit'e de uğrar. . Ordu Sihhiye ihtiyacı için a- Uncağı ilân edilen on sandık “» yoloji İiboratuvarmın mübaya | asımdan simdilik sarf nazar &-| dildiği ilân olunur. (104) (817) | MÜHİM İLÂN SOUPLEX Souplex-Platine BEYNELMİLEL (İNTERNATİONAL) Me-hur tıraş bıçakları piya- sam zı gelmiştir ve her yerde satılır. 'p Pİ La İRAT İİİ PTT YETİ PERTEV Briyantin PERTEV Kolonyası PERTEV Pudrası FABRİKASI Istanbul Çerberli Taş Dr. Albert Şaul Dabili hastalıklar mütehassıs, Ba- isi, Rifat EF, sokak No. 9 Pazardan maada ber gün 1-4 Tel. 2. 2174. MAMA 5 « Hakkı öm) İ Pe 2 sihi grdarıdır. nede sakir iken 9-1-932 tarihi ve vefat eden Madam Nazik. bin Arakelin terekesine © mahkemece | vaz'ıyet edilmiştir, tarihi ilândan İ- İ nın BİR ay ve mirasçıların ÜÇ ay zarfında Beyoğlu Dördüncü Sülh Hulk Mahkemesine müracaatları İ lüzumu ilân olunur —————— | Beyoğlu Dördüncü Sulk Hukuk Makemesinden: Terekesine mah- kemece vaz'ıyet olunan müteveffiye Kadam Nazik'in whdesinde bulu. amut Yoğurthane sokağı közesinde ikinci hinâyı teşki! eden (2) numa ral ve (90) lira kıymeti muhâmme neli mukaddemâ garaj olarak isti- mal edilmiş olam” (88:50) metre mu- İ yabbaz salat üzerine mebni gayri İ menkul risine ait olmak üzere 932 pazar gü nü saat 15 te satılacaktır. Ti olan Jarın kıymeti muhammenesinin yüz de onu nisbetinde pey #kçesini he- milen mezkür gün ve #öatte Beyoğ- Yu Dördüncü Sulh Hükuk Mahke- mesinde hazır bulunmaları Hüzumu ilân olunur, ———— İstanbul İkinci İflâs Memiurlu. gundan: İstanbılda Alaca hamamda 59 No. İı muşamba tüccarı Vani E- fendinin iflâsma ait alacaklılar tet- kikat: yapılmış ve sıra defteri tan- #im edilerek alacaklıların tetkikine hazır bulundurulmuştur. Kanunen yapılması lâzım eglen İkinci toplar ma için 24—3—932 Perşembe günü saat 14 de tayin edilmiş olmakla mu. kayyet alacaklıların İkinci İflâs Da iresinde hazır bulunmaları ilân olu nur, —— Zâyi — Bisikletimin 396 numara- lı plâkası zayi olmuştur. Zuhürun- da hükmü olüüiği ilân olunur. ) Kenial İstanbul “Birinci Wfös Memurlu. ğundan:, Müflis Lütfi Kâmil ve | tarihi ve envarlevha ve vazolar 2— (3932 Çarşamba günü öğleden son- ra Sandal Bedesteninde açık arttır. ma ile satılacağından talip olanların e içinde bir takım seyyar bakteri İ #ibaren eshabı matlüp ve alâkadara- | nan, Taksim talimbane meydanına | açık arttırma süretiyle rs | suru dellâliye ve ihale pulu müste- | Fazlı Zade Bahaçddin Şifketine it | Satılık Dükkân Hisseleri satılıktır. Mart 932 Saat 17. Depozito | 10 dur. Merkezi İdaresi Eyip'te Defter dar caddesinde 32 — 34 No. ir yazı- hane olmâk üzere İstanbul ve civarı Otomobilciler Cemiyeti namile bir cemiyet teşkil edilerek beyanname: İ sini hükümete tevdi eylemiş olduğu ilân olunur. Zayi — Haydarpaşa Gümrüğün- den 2 — 8 — 1931 tarihli ve 152992 İ No. tı 277 lira 66 kuruşluk bir kıt'a | gümrük makbuzunu zayi eyledik. İ Yenisini çıkaracağımdan eskisinin kükmü almadığı ilân olunur. Anadaki Çiznentoları T. A, Ş. na- mına İHSAN RASİM ve ŞERİKİ İstanbul Birinci İflâs Memürlü- ğurdan: Müflis, müteveffa teneke: İci Zade Hacı Mehmet Emin Efen- diye ait olup birinci arttırması 16 K. Sani 932 tarihinde ve İkinci art. turması 27 Şubat 932 tarihinde icra kalnıp 19600 lira kıymeti muham- menesine karşı ber iki arttırmada da beş bin Jiradan fazlaya talip çık- mayan ve birinci derecede emlâk ve Eytam Bankesma ve ikinci derece- de Heim Danon Efendiye ipotekli bulunan Üsküdarda Paşa Imanı cad desinde eski 18 - 20 — 18 - 20 yeni 1143 ve 11-8 No. larla mürakkamı ve kayden 392 arşın 12 parmak mik- tarını havi şemane gediğinden mün kalip milfrez iki kıt'a arsa halen yekdiğerine makldp iki bap mağa- yayı müştemil ve şehri âki yüz Jize- dan fazla kiraya mütehammil hane gebri halin 15 inci günü saat 13 ten 16 ya kadar açık arttırma ile sureti katiyyede satılacaktır. Pey akçesi İ yürde on olup satış bedeli peşindir. Talip olanların yevm ve vakti mez- İ kürda ve şartnamesini görmek ve fazla malümat almak istiyenlerin ber gün öğleden evvel Adliye sara- yında vaki birinci iflâs memurluğu» ina mürscaatları ilâp olunur, Bi İstanbul Asliye Mahkemesi Be- inden: Rüsümat la Büyük Mil marada Dimitriya- | di Efendi aleyhine ikâme öylediği davanın 23—2—932 tarihli celsei muhakemesinde ipatı vücut etme- diğinden aşi hakkında giyap kara- rı verilmiş ve dava hüküm derecesi- ne gelmiş ve emri muhakeme 2—4— İ 932 tarihine müsadif cumartesi gü- nü sast 15 te İcrası mükarrer oldu- undan hukuk usulü muhakemeleri | kanananun 406 mer maddesi müci: | bince işbu gıyap kararının tarihi | tebliğinden itibâren bir ay zarfında | ddeti merküre zarfmda ve kanuniye dairesinde itiraz etmesi lüzumu tebliğ makamına ka- im olmak üzere ilân olunur. Beyoğlu Beşinci İcra Memurlu- ğundan: Büyüleğerede Fıstık suyu sokağında kâin köğkte mukime iken halen ikametgâhr bilinemiyen Ma- dam İlcopatra Mimaka: Emine Hanımm “600, lira kiy- metindeki eşyalarının teslimi veya bedellerinin tazmini hakkında bir kıt'a dairemize ibraz edilen senet mucibince müsdeabih eşyanın ve- ya kıymetinin ve mecurun (21) ay- Jık bedeli icarı bulunan “420, Jira- hıh tediyesini netik ödeme emri İ- kametgâhunıza tebliğ edilmek iste- nilmişae de yapılan tahkikat neti- İ cesinde ikametgâhunızm meçhul ol. duğu anlaşılmasına mebni hukuk u sulü muhakemeleri kanununun ol- baptaki mevadı mucibince ödeme İ emrinin bir buçuk'ay müddetle ilâ- nen tarafınıza tebliğine ve tarihi i- İ dândan itibaren bir ayım mürurunda geçecek ilk yedi gün içinde bu bap- İ ta bir itirazınız mevcut ise tahriren İ veya şifahen dairemize müracsatlş 5328—1931 No. Ir dosyaya itirazınız 21 dermeyan eylömeniz lüzumuna karar verilmiştir. Aksi halde yani bir büçük ayın hulülünde hakkınız- da cebri icraya tevessül olunarak bu bapta yapacağınız itirazatın asla hükmü olmayacağı malâmunuz ol. mak ve ödeme emri yerine kaim ol. mak üzere ilân olunur. Üçüncü İlân Hali iyede bulunan “BARUT Ve VADDI İN FİLÂKİYE İNHİSARI Türk İ ANONİM ŞİRKETİ,, tasfiye memurları heyetinden: Barut ve Mevaddı infilâkiye İo- hisarı Türk Anonim Şirketinin 24 kânunusani 1932 tarihine müsadif pazar günü fevkalâde olarak topli- nan heyeti umumiyesinde hazır his- sedarların ittifakı ârasile: 1 — Şirketin vaktinden evvel fes- bine ve hali tasfiyeye vaz'ıma, 7— Tütün inhisarr heyeti tef tişiye reisi Raşit ve Hukuk müşa- viri Hamit Beylerle Baban zade Faat “Beyin ve M. François Bou- chardy'nin tasfiye dçin Jâzrm ge- kn en vâsl salâhiyetleri | haiz ve hasscten emvali şirketin kısmen ve- ya kümilen toptan furuhtu mezuni- yetini haiz almak üzere Hkidatör- ler tayinine karar verilmiş olduğu- nü ilân ve Ticaret kanununun 445 inci maddesine tevfikan şirket da- inlerinin şirketteki hukukunu ni- hayet bir sene zarfında şirketin Ga- lata'da Bahtiyar Hanındaki merke- zinde bulunan tasfiye heyetine bil- müracaat ispat etmeleri lüzumu beyan olunur. Üçüncü İlân Hali tasiiyede bulunan “AV VE ROVELVER Fİ- ŞEKLERİ İNHİSARI Türk ANONİM ŞİRKETİ, tasfiye memurları heyetinden: Av ve Revolver Fişekleri İn- hisarı Türk Anonim Şirketinin 24 kâmınısani 1932 tarihine müsadif pazar günü fevkalâde olarak tople- nan beyeti urmumiyesinde hazır his- sodarların ittifakı ârasile: 1 — Şirketin vaktinden evvel fes- hine ve bali tasfiyeye vaz'ma, 2— Tütün inhisarı heyeti tef- tşiye reisi Raşit ve Hukuk müşa- viri Hamit Beylere Baban zade Puat Beyin ve M. François Bou- chardy'nin tasfiye için lâzım ge- len en vâsi salâhiyetleri haiz ve haseten omvali şirketin kısmen ve- ya kâmilen toptan furuhtu mezuni. yetini haiz olmak üzere İlkidatör- ler tayinine karar verilmiş olduğu. nu ilân ve Ticaret kanununun 445 inci maddesine tevfikan şirket da. inlerinin şirketteki hukukunu ni- hayet bir sene zarfında şirketin Ga- lata'da Bahtiyar Hanındaki merke- zinde bulunan tasfiye heyetine bil- müracaat ispat etmeleri Jülzume Anadolu Çimentoları “TÜRK ANONİM Şirketinden Anadolu Çimcntoları Türk Ane Bim Şirketi hisscdaran heyeti umar iniyesi alclâde olarak 30 Mart 1935) tarihine müsadif Çarşamba günü #l at11'de Galata'da Yakut Hanında 7 No. da içtima edecektir. RUZNAMEİ MÜZAKERAT 1 — Meclisi İdare ve mürakip 185 pörlarının kırsati, 2 — Bilânçohun ve kâr ve #araf hesaplarının. tetkiki've tasvibi ile Meelişi İdarenin tebriyesi ve 1931 senei besabiye neticesi bakkmdi Meclisi İdare teklifinin tetkiki, 3 — Müddetlerini dolduran Mec“ İ isi İdare azasile murakıbm yerle rine diğerlerinin veya tekrar tayin” leri ve hakkı huzur ve ücretlerinis tayini, 4 — Ticaret kanununun 323 üncü maddesince tevfikan Meclisi İdare 2 zasına şirket ile ifayı muamele et mek üzere mezuniyet itası. İşbu içtimaa iştirek etmek arzu“ sunda bulunan hissedarlar ya ase leten yahut vekâleten hâmil olduk ları hisselerin yevmi içtimadan ae” gari bir hafta evvel şirket merkezi idaresine veyahut Yakut Hanında 7 No ya veya Anvers'te 95 Avenu de Frans'ta Cimfina şirketine tevdi et meleri icap eder. Mukabilinde veri" Wecek varaka içtimadan evvel ibras edilecektir. Sl eeikkekkmim se eriği BURSA DOKUMACILIK VE TRİKOTAJ T.A. Şirketinden! Şirketimizin 1931 senei besabiye- sine müteallik olan alelâde heyeti umumiyesi 1932 senesi * İMlartmnm yirmi dokuzuncu Salı günü saat on beşte şirketimizin merkezi olan İs tanbul'da İş Hanında dairci mahsu- sada akti içtima edecektir. RUZNAMEİ MÜZAKERAT i — 1931 senesine ait Meclisi İ- dare ve murakıp raporlarmın kıra- at ve tasvibi, 2 — 1931 senesine müteallik bi lânço ve kürü zarar hesaplarmın tas diki ile Meclisi İdarenin ve muru- kapların ibrası, 3 — 1982 seneni zarfında Meclisi İdaneden istifa eden azaların yerine muvakkaten intihap olunanların a galıklarıtn tasdiki, 4—1932 senesi murakıplarının ta | yini, 5—1932 senci hösabiyesi —alelâde | heyeti umumiyesinc kadar muteber olmak üzere Meclisi İdare azaları- nun hakkı huzurlarile 1932 senesi murakıp ücretlerinin tesbiti husus” larından ibarettir. Ticaret kanununa ve €sâs mükar yelenamemiz tevfikan sahibi rey alan bissederlarımızm asaleten ve- ya vekâleten içtimada hazır bulun- maları ve hösbelerini içtima günün“ den Makal bir hafta evveline kadar Türkiye İş Banlası İstanbul şube- sine teslim ile mukabilinde rey pu- sulası almaları tüzümu rica ve ilân olunur. mm İTİMADI MİLLİ TÜRK SİGORTA A. Şirketinden Ticaret kanunu ile şirket muka- velenamesinin olbaptaki ahkâmınâ tevfikan “İTİMADI MİLLİ Türk Sigorta Anonim şirketi hissedarları 1932 senesi Martinm 23 üncü Salı günü saat 16 dx Galata'da, Voyvoda caddesinde “İTTİHADI MİLLİ, Hanında Şirket merkezinde inikat edecek heyeti umumiyci adiye içti- imana davet olunurlar. Histedarların heyeti umumiyeye dahil olabilmek için Ticaret kana- nunun 37 inci maddesine tevfikan içtima tarihinden bir hafta evvel Hisselerini şirket merkezine bittev- di dühuliye varakası almaları rics ve İstanbul Bankalarına tevdi eği- Jecek hisse senedatı makbuzlarının tevdiat mahiyetinde olarak kabul edileceği ilân olunur. RUZNAMEİ MÜZAKERAT rakıp v 2 — 1931 wnesi bilânçosile kâr ve zarar hesabatnın kabul ye tetki- ki ve mezkür sene netayici muame- Mtma dair Meclisi İdarenin ibrası, 3 — 1931 senesi için murakıbe ve- rilecek tahaisatın tayini ve 1932 se- Besi için murakıp intihab, 4 — Meclisi İdare tarafından aza» hığa intihap edilenlerin bu intihabı- rar tasdiki, $ — Meclisi İdare azalarından çı” kahların yerine yeni aza intihabı, 6 — Ticaret kanımunun 323 üncü maddesine tevfikan şirketle muame Iâtı ticariyede bulunmak ürere Mec Tisi İdare arasına mezuniyet itas: