15 Eylül 1932 Tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 8

15 Eylül 1932 tarihli Servetifunun (Uyanış) Dergisi Sayfa 8

248 | SERVETİFÜNUN No.1883—198 KEN — —— (ALİYE MATBAAMIZDA Dünya Güzeli geçen perşemhe gü- nü idarehanemizi ziyaret ekti ve gazetemize teşekkürlerini bildirdi. ——— ——— — —— yayanın sr Dünya güzeli Keriman Halis H. ve minimini hemşiresi Dünya ve Türkiye güzellik kraliçesi Keriman Halis hanım büyük bir nezaket eseri olarak geçen perşembe günü matbaamızı ziyaret etmiştir. Keriman hanım bu ziyaretini 'gözetemize teşekkür maksadile yapmıştır. Mecmuam:z bu şerefli günün hatırasını ebediyen saklayacaktır. Biz de Keriman hanıma bilmukabele teşekkür ederiz. Dünya güzeli matbaamızı ziyarete geldiği vakit maalesef lâyık olduğu kadar istikbal edemedik. Çünkü Keriman hanım matbaamıza geldikleri vakit saat 17 idi. Günün perşembe olması mecmuanuzın o sabah intişar etmiş bulunması ve saatin 17 olması bizi Keriman hanıma karşı vazifemizi hakkile yapmaktan mabruna bırakmıştır. Çünkü Keriman hanım bu Zzi- yaretini habersiz ve ani yapmıştır. Dünya güzeli matbaamızı ziyaret ettiği vakit ne başmuharririmiz, ne umumi neşriyat müdürümüz nede tabrir arkadaşlarımızdan hiç kimse idarehanede bulunmuyotdu. Gazetemiz yevmi değil, haftalık olduğundan her gün saat 17den sonra matbaa tatil olunur. Halbuki hergün intişar eden yevmi arkadaşlarımız idarehane- lerinde gece yarısına kadar ve hatta dahg geç vakit- lere kadar mesai devam eder. Keriman hanım matmaamızı ziyaret ettikleri va- kit kendilerine babaları Halis bey ve Abidin Daver bey refakat ediyordu. Söylediğimiz sebeplerden dolayı, dünya güzeline lâyık oldukları şekilde misafir perverlik göşteremediğimizden dolayı aflarını rica ederiz. Mecmuamıza (obahşettikleri bu çok yüksek şereften dolayı kendilerine teşekkür etmeği bir borç biliriz. Keriman Halis havım şerefine dün akşam Gilorya sinemasında bir müsamere verilmiştir. Dünya güzel- lik müsabakası yapılan Spa şehrindeki intihap merasimini tasvir eden film gösterilmiştir. Keriman hanım pek çok alkışlanmıştır. Aynı zamanda Münir Nurettin B. de güzel bir konser vermiş, zevkli saatler geçirilmiştir. Müsamereyi bizzat Keriman H. da teşrif etmek suretile hazırunu neşelendirmiştir.