27 Temmuz 1963 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 31

27 Temmuz 1963 tarihli Akis Dergisi Sayfa 31

sıkıyor ve hatır soruyordu. Bir ara, beyaz çiçek aplikeli mavi bir elbise giymiş sarışın bir polonyali hanıma polonezce "Nasılsınız" dedi, sonra ingilizce izah etti: Polenezce bildiği yegâne cümle bu imiş!.. Altemur Kılıç ve eşi Asuman Kılıç da bahçedeydiler. Bayan Kılıç sarı bütün pilili şifon elbisesi ile çok şık- tı. Dr. İhsan Doğramacı ve siyah, iri çiçekli, dar ve biraz uzunca bir em- prime elbise giymiş eşi, yabancı dost- larıyla konuşuyorlardı. Demokrat Par tinin eski Ulaştırma Bakanlarından A. P. Genel Başkan Vekili olduğu söy- lenen Seyfi Kurtbek Fahrettin Ke- -im Gökayla uzun uzun görüştü. Ulus yazarlarından o İffet Aslan dar bir emprime döpiyes giymiş, topuz yapmıştı. Bir ara Kasım Güle- kin, sonra da Altemur Kılıçın sitem- lerine mâruz kaldı. Maaımafih her i- kisine de neşeli cevaplar yetiştirmek - ten geri kalmadı. yüksek mimar Selçuk Milâr ve e- i Aynur Milâr, Hiltonda geçir- dikleri onbeş günlük balayından dön- düler. Önceki Perşembe Ankara Palas ta, Hıfzı Oğuz Bekata, Koalisyon kanatları mensuplarına 'bir "Dönerli TÜLİDEN HABERLER Bekatanın "Dönerli kokteyl'inde davetliler Cumba mı, Kokteyl" vendi. Sadece erkeklerin da- vetli olduğu kokteyl oldukça kalaba- lıktı. O gün Bakanlar Kurulu toplan- tısından çıkan Bakanlar, milletvekil- leri, ertesi gün tatile girecekleri için, senenin son toplantısını kaçırmak is- tememişlerdi. Alima Büyük Elçimiz Nedim Veysel ilkinin eşi Efdal ilkin, oğlu Turgut- rumba mı? La beraber, tatilini geçirmek üzere, yurda döndü. Evvelâ Erdeğe giden Ba- yan İlkin, oradan Istanbula © geçi. Orada bir süre kaldıktan sonra Ati- naya dönecek. CHP. milletvekillerinden Muammer Erten, koltuğunun altında kalın ciltli, muhasebe defterlerine benzer bir defter olduğu halde, eşini de alıp, daha çok arka masaları tercih ediyor. Transfer işleri ile alâkalı olarak Fe- derasyon toplantısına gitmiş olan. Orhan Şeref Apakın, haftanın başında Pazartesi yünü dönmesi bekleniyor. du, fakat işlerini bitirememiş olacak ki, dönemedi. nkara Radyosunun eski müdürü Mahmut Tâli Öngören, İktisadi İş- birliği ve Kalkınma Teşkilâtının da- vetlisi olarak çıktığı Avrupa yolcu- luğundan hoş bir süprüzle karşılaş- madan döndü!.. Mahmut Öngören, geçen yılki Amerika (yolculuğu so- ettin" sözü ile Radyo Müdürlüğünden alınmıştı. disine yine bir görev aranıyor. Bir takım cazip tekliflere rağmen Rad- yoyu ve radyoculuğu bırakmamakta ısrar eden Mahmut Öngören ya eski- si gibi bir göreve atanacak, ya da Amerika yolculuğunun sonunda ol- duğu gibi yine terfi edecek!..