9 Ekim 1965 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

9 Ekim 1965 tarihli Akis Dergisi Sayfa 26

Tüli'den haberler AP sahnesinde bir aktör Raivo konuşmaları, politika sahme- sinin aktörleri bakımından çeşiti! Ta Pâlasta geçiren bu güzel kadın, Ta Jât Asalın çalışmalarını yakından ta- kibediyor, fakat politikasını beğenip beğenmediği belli değil, Allah kolaylık versin abeşistanın Ankara Elçisi, 'Türki. yeyi çök seven diplomatlardan biri. ki masalarda oturanlar Belkıs Söyle- mezoğlunu tanımakta gecikmediler ve: “-- Hey gidi Benli Belkis!,. Güzel- liğini we kadınlığını yaşamaktan bir ano geri kâlmıyor” dediler. Engelli koşu A payâm kardeşlerden Orhan Apaydıa adayı olarak şehir şehir, köy köy dolaşadursun, Burhan Apaydın po Utikaya veda etti, çok hızlı, romantik bir'yaz geçirdi. Esmer güzeli, ufak te- fek bir kadınla başlayan arkadaşlığı ile İstanbul ve Ankargda bazı'çevrele- Tin diline destan oldu. Burhan Apay- dmın politika gibi bekârlığa da Veda edeceğini iddia edenler var, Fakat bu iddiaya inanmak kolay değil. Zira ön- ce birçok duvarı aşmak gerekiyor, İlk evliliği iyi geçmeyen erkeklerin ikinci evliliği göze alması sanıldığı kadar kolay olmasa gerek, Denizciler birarada (Çieçirdiğimiz hafta Preveze zarerinin yıldönümü kutlandı, Bu münasebet. ie, Deniz Kuvvetleri Komutanı Ora» mira) Necdet Uran ve eşi de Ankara Orduevinde bir yemek verdiler, Genel Kurmay Başkanı Cevdet Sunay, Kara ve Hava Kuvvetleri Komutanlarıyla hir çok generalin bulunduğu toplantıda beyaz Üniformalılar Oçoğunluktaydı. Donanmamuızın yeni amiralleri pırıl pı- rıl üniformalarıyla dikkati çekiyorlardı. Denizcilerin üniformalarına karşı. lk Bn, Uran da beyaz bir tuvalet giy- mişti, Deniz Kuvvetleri Komutanının eşi, oğlu yüzünden İstanbulda oturu- yor ama, böyle günlerde evsahibeliği Benli Belkıs Söylemezoğlu son nişanlısıyla Ayine-i devran bakalım ne suret gösterecek? 9 Ekim 1965