14 Mayıs 1966 Tarihli Akis Dergisi Sayfa 27

14 Mayıs 1966 tarihli Akis Dergisi Sayfa 27

Tüli'den haberler Çayda buluşanlar (Geçtiğimiz hafta kırmızı oplâkalı arabalar Baraj yolunda varış ettiler. Arabaların içinde akan eşleri, komutan eşleri ve sefireler vardı. Başbakanın eşi Nazmiye De- mirelin çayına gidiyorlardı. Hepsi son “derece şıktı. Kimi Baraj deko rula uygun tavvörlergivmişti,. ki- mi de kokteyle gider gibi vizon e toller, empeimeler; içindeydi. Çav,'sefirelerle . Bakan eşlerini tanıştırmak için vefiliyordu. Fakat herkesin birbirini: tanıdığı söylene- mez, Dışişleri Protokol Umum Mü- 14 Mayıs 1966 Özmen ve dür yardımcılarının “eşleri Emel Berrin Kurtbay misâ- firleri kapıda karşılıyor, terasa gö- türüyorlardı.: Burada Bakan eşleri bir tarafta, sefireler başka tarafta gel gayr: birbirlerini süzüyorlar- dı. Çay içmek için aşağı salona inik diği vakit de avnı gruplaşma oldu. Bayan Demirel ve misafirleri Kimileri: dantel sever Bayan Demirel, . Bayan Tansel ile başköşeve oturdu, Bakan eşleri a vakta kaldılar. Sefireler ise küçük salonda nereve oturacaklarını, çay- larmı nasıl içeceklerini epeyce Şü- şirdılar, Neyse; sonra yukarı" çıkıl- dı da herkes biraz nefes almak, ko- nuşmak: fırsatını. bulabildi. Nazmiye Demirel .herhalde dan- tel kumaştan çok'hoşlanıyor olma- lı. Zira bütün: elbiseleri dantel. Ba- raj çayında da siyah. dantel tayyö- rü, taşlı iskarpinleri, kırmızı. şap- kasıyla çok “elegant” bir Başbakan eşivdi. Daha doğrusu, Baraj için fazla “elegant”. Sonra, göz - maks vajlarından da çok hoşlandığı an- laşıbyor.. Halbuki “birçok o sefire, gözlerini az bövüsü Nâzmive De- mirelin âdeta daha güzel olâcağını söylüyorlardı. Sefirelerin “de karışık bir © şıklı 27