1 Temmuz 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 16

1 Temmuz 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 16

in Metin Sözüçet Derleyen Commodore-AMİGA'nın çıkma- sıyla büyük bir hayal kırıklığına uğrayacağından eminim. Çünkü hiçbir bilgisayar modeli artık be- ni hayallerimi süsleyecek kadar etkisi altına alamayacak. AMİGA bana, iki yıldır beklediğim, fakat endüsiri politikacılarının imal et- memekte direndikleri o hayalim- deki bilgisayar modelini verdi. Her şeyden önce MULTI-TASKİNG çalışabilme, aynı anda birkaç programı, hem de çok çok hızlı bir süratle icra edebilme özelliği var. Genelde bir model lanse edilmeden önce anti propagan- daları daha erken piyasaya çı- kar. Bu yüzden AMİSA'yı bizzat önceden tetkik edebildiğim için şanslıyım. Commodore kurmayları, bu ye- ni aygıt İçin, kamuoyu izlenimle- rine açık bir tanıtım politikası izle- yerek tüm olumsuz söylentileri ba- şından susturdular. Şuna eminim ki, dünyanın 2 yıldır üretilmesini beklediği bilgisayar bu. Tüm oyun programı üreticilerinin dahi yaka- lamak zorunda olduğu bir iş bil- gisayarı olduğu kadar, iş prog- ramları üreticilerinin de gözden kaçırmaması ve saygı gösterme- si gereken, gelişmiş lüks bir oyun bilgisayarı. Amiga kullanıcılarının âşık olacağı bir model. Birkaç programı bir arada ça- lıştırabilme olanağı ve süratinin yanısıra high-resolution görüntü renk ve üstün ses özellikleri İlk ak- la gelen yetenekleri. Son iki yıl içinde üretilmiş en kul- lanışlı ve artırılabilen bellek kapa- sitesi ile yakinen kıyaslanabilece- ği Macintosh'tan 10 kat daha sü- ratli ve üstelik onun yarı fiyatı ci- varında. Şu anda tüm bekleyeceğimiz kaliteli software'lerin bu model için geliştirilmesi. Bundan da umutluyum. Çünkü satış şansı çok yüksek olan modeller, software zenginliklerini de peşlerinden ge- tirirler. Amiga'ya hardware yapı- sı açısından göz atarsak, renkli