1 Temmuz 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Temmuz 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

- J'î—_.l['zîrîfâ ra BOULDER DASH İll'te. Boulder Dash Ill Aşamalar |'de olduğu gibi dörderlik bölümler halinde. Yani A-E-L-M aşamalarından başlayabiliyor ve her birini 4 bölüm olarak geçebiliyorsu- nuz. A'dan başlarsanız, A-B-C- D'yi geçip E aşamasına atlı- yorsunuz. Tıpkı BOULDER DASH V'de olduğu gibi. Önce A aşamasını geçelim. İstenen sayıda elması topla- yacak şekilde yürüyün ve ka- pı açılınca da çıkıp diğer aşa- maya geçin. Artık böyle aşa- malar çok kolay değil mi? B'ye gelince işler yine zorlaşmaya başlıyor. Duvarların içine sak- lanmış olan elmasları duvarla- rı parçalayıp çıkartacak ve toplayacaksınız. Yolunu siz bu- lun. C aşamasında işler yine karışık. Nasıl halledebileceği- nizi deneme yanılma yoluyla bulmalısınız. Kolaylık olsun di- ye bir açıklama: Önce duvar- lardan birine bir taş düşürün ve neler olduğunu görün. Ön- ceden bulduğunuz ipuçlarını düşünün. D aşamasında su ve kelebekleri nasıl elmas yapa- bildiğinizi hatırlayın. Sırada BONUS LIFE var. E aşamasına geçtiniz. Taşla- ri toplayarak, ancak bu ara- da canavarları kaçırmamaya dikkat ederek kapıya ulaşın ve F aşamasına geçin. Bura- da da manltık aynı. Almak için seçeceğiniz taşların canavar- ları serbest bırakmaması la- zım. G aşamasında sular el- masları saklıyor. Su büyüme- den elmasların olduğu yere geçmelisiniz. Başardıysanız, geldiğiniz aşama: H. Burada duvarlar “ELEK”, Ancak bir sü- ru duvar var ve bir duvardan geçip elmas olan taş, bir di- ğer duvardan geçişte tekrar taş oluyor. Dikkatle ayarlama- ya çalışın. Artık her 4 bölüm geçişte, bir aşama geçtiğini- zi ve burada bir BONUS LİFE ol- duğunu biliyorsunuz. - Sona adım adım gidiyoruz. İşte | aşamasına geldik. 'da taşlar yolunuzun üzerinde, toplamanız İçin sizi bekliyor. Kolları sıvayın ve J'ye geçin. J için size iki uyarı: Önce cana- varların hareket yönünü hatır- layın, sonra tuzak hazırlayın. Geçebildinizse, K aşamasın- dasınız. Suyun etrafını genişle- tip sonra da sıkıştıracaksınız. Yeterli sayıda elmas olacak şekilde ayarlamaya çalışın. L aşamasında da su ile boğu- şuyorsunuz. Ve yine BONUS LI- FE! j Finale ulaştık. M aşamasının 4A bölümünü de bitirince oyu- numuz bitiyor. M aşamasında kelebek ve taşlarla; N'de ise kelebek ve sularla elmas yap- maya çalışın. N aşamasında canavarlar da var. Hepsinin birlikte harekete geçip sizi ta- kip edeceğini unutmayın. Ar- tık işler zorlaştı değil mi? O aşaması da çok karmaşık. Du- varın üstünde taş, altında su var. Taş duvara düşüp altın- daki suyu elmas yapıyor. Top- lamak, elmas haline getir- mekten de zor... P aşamasın- da da aynı mantıkla hareket edin. Kelebek, taş ve duvarla- rı en İyi şekilde kullanmaya çalışın. Bol şans!L BZT commodore 41