1 Aralık 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

1 Aralık 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 30

OKPUTER PACER 0155.7 F A L C L L A ummer Göames | ve İl- den sonra türünün üçüncü örneği de ol- dukça başarılı. Softwa- re firmaları arasında önde ge- lenlerden biri olan Epyx, bu oyunla beklenenin üzerinde bir noktaya erişmiş. Oyun daha önceki İki örnek- te de olduğu gibi, açılış sere- monisi ve beyaz güvercinlerin uçurulmasıyla başlıyor. Dev meşaleyi tutuşturan yarışmacı, iklim koşullarına uygun olarak kalın bir kiyafet giymiş bu se- fer. Menü aynen öncekilerdeki gibi. Yine yedi türün hepsini, birkaçını ya da yalnızca birini seçip oynayabiliyorsunuz. Ön- ceki örneklerden en büyük fark, bu oyunda yüksek puan- lara erişmek için joysticki ken- dinizden geçercesine salla- manızın gerekmemesi. İste- nen, konsantrasyon ve yaratı- cılık. Oyunların ilki, ski ile artistik atlama. Bu bölümde fazla he- yecan, bir kazaya neden ola- biliyor. Joystleki kullanarak oyuncunun havada birbirin- den güzel numaralar yapma- sını sağlayabilirsiniz. Fakat at- lamanın hatasız sonuçlanma- sı İçin çok yoğun dikkat gerek- li. Çünkü gereğinden fazla iv- me verilmesi, acıklı ve muhte- melen kırıklara neden olan bir inişle sonuçlanabilir. Kayakla tramplen atlama bölümü de harika gerçekleş- tirilmiş. Bu yarışma iki sahneye bölünmüş. Birinci bölümde kayma ve atlama var. Bu bö- lüm problemsiz halledilebili- yor, Oyuncu trampleni terket- tikten sonra, ekran değişiyor. Bu bölüm daha zor. Havada uçuş sırasında kayakların doğru açıyla tutulması ve gü- venli bir iniş, çok yoğun bir konsantrasyon gerektiriyor. ÜN Buz pateniyle sürat yarışma- sı, tasarım bakımından Sum- mer Games İl'deki kürek yarış- masına çok benziyor. İkiye bö- lünmüş ekran sayesinde rakip- lerin de izlenmesi mümkün oluyor. Resmin alt kenarında- ki bir çubuk, hızı gösteriyor. Bu yarışma, oyuncuyu pek fazla bir efor harcamak zorunda bı- rakmıyor. Artistik buz pateni bölümün- de gereken şey, dişice bir ze- rafet. Çalınan klasik müziğe uygun bir tempoda süzülen 30