1 Aralık 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

1 Aralık 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 6

NCR'nin Kokteyli NCR bilgisayarlarının Türki- ye'deki bayilerinden ilki ve en bü- yüğü olan İstanbul Pazarlama, 13 Kasım 1986'da bir kokteyl verdi. NOCR'ın Türkiye'deki bayi sayısı 22. Tüm dünyada ise 123 ülkede toplam binden fazla bayisi var. NCR Türkiye Müdürü Philip G. Mantle'in de hazır bulunduğu kokteylin amacı, NCR'ın dünya- daki ve Türkiye'deki konumu ve İs- tanbul Pazarlama'nın çalışmala- rı hakkında bilgi vermekti. Türkiye'de NCR'iın 1902'den beri hizmet verdiğini söyleyen yetkili- ler; “Türkiye'nin bilgisayara yöne- lişi çok hızlı, biz de NCR olarak Türkiye'de büyük bir hızla genişli- yoruz. Türkiye'nin bu hızlı yönelişi bizi geçtiğimiz bir yıl içinde yük- sek teknolojili bilgisayarları Avru- pa'dan önce Türkiye'de satışa sunmaya zorlamıştır” dediler. Ülkemizde Türkiye Şişe Cam Fabrikaları'nın ana hissedarı ol- duğu NCR, dünyadaki çeşitli ülke- lerde varolan bayi sayısını artır- maktadır. Ortadoğu ülkelerinden Suudi Arabistan'daki NCR'ın Türki- ye'den yönetileceğini söyleyen yetkililer, bunun nedenini ise Türk- iye'de Ortadoğu ülkelerinin ihtiya- cı olan kaliteli teknik eleman sa- yısının fazla bulunmasına bağla- dılar. O LİNK Bilgisayar'ın Semineri I.ink Bilgisayar Sistemleri Yazılımı ve Donanımı Sanayi Ltd. Şti. tara- fından düzenlenen “Çokkullanıcılı Ortamlarda Link Paket Program- ları” isimli tanıtım semineri, 13 Ka- sım günü İstanbul Marmara Etap Oteli Toros Salonu'nda yapıldı. Seminerde bir konuşma yâpan fir- ma ortaklarından Koordinatör Sa- yın Zeki Berk, mikro bilgisayar ala- nında iki önemli yeniliği piyasaya sunduklarını, bunlardan birinin otomatik eğitim ve tanıtım prog- Teleteknik Demo ve Eğitim Merkezi - Commodore'cuların Hizmetinde Ikinci kuruluş yıldönümünü yakın- da kutlayacak olan Commodore Bilgisayarları Türkiye ve KKTC Dist- rübütörü Teleteknik A.Ş., bu kısa süre içinde tüm ülkede yaygınla- şan Commodore adını daha da güçlendirmek için yeni atılımlara girişiyor. Evlerden okullara, İşyerlerine uzanan geniş bir alana yayılmış ve günlük yaşamımızın vazgeçil- mez bir parçası haline gelmiş olan bilgisayar alanında sürekli bir paya sahip olan Teleteknik A.Ş., ilk günden beri hedef olarak belirlediği “Bilgisayarlı Bir Türkiye'- ye Doğru” sloganı doğrultusun- da, faaliyetlerinin kapsamını ge- nişletme çabasındadır. Kendini hiçbir zaman salt bir “bilgisayar satıcısı” olmakla kısıtlamayan, ak- sine “Türkiye'de bilgisayar pazar- layan bir firma olmanın bilinciyle ve bunun tüm gerekleriyle dav- ranmaya çaba gösteren Teletek- nik A.Ş., özellikle “satış onrası hizmet” alanında bu yükümlülü- ğünü eksiksiz olarak yerine getir- miş olmanın gururunu duymakta- dır. Bununla da yetinmeyen Tele- teknik A.Ş., kullanıcı ile kurulacak sağlam bir diyalogun yeni bir aracı olarak Commodore dergi- sinin yayımına başlamıştır. Ön ay- dır Commodore'culara hizmet vermek için çalışan dergi, bu amacını büyük ölçüde gerçekleş- tirilmiş olduğunu, sahip olduğu abone sayısı ve gördüğü yoğun ve sıcak İlgiyle kanıtlamış durum- dadır. Hızla gelişen ve yaygınlaşan Commodore dünyasında tek bir derginin de kullanıcılarla diyalog kurulmasında yetersiz kalabilece- ginin farkedilmesi ve kullanıcılar- dan gelen talepler üzerine, Tele- Commodore