1 Aralık 1986 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

1 Aralık 1986 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 32

vuruştan sonra ekran değişi- yor ve görüntü oyuncunun o anda bulunduğu noktaya gö- re perspektif bir biçimde veri- liyor. Görüntünün yanısıra ses efektleri de mükemmel. Topu- nuz suya düştüğünde veya deliğe girdiğinde duyduğu- nuz sesler, sanki oyunu gerçek bir sahada oynadığınız hissini veriyor. Topa vururken sopa- nın çıkardığı rüzgüâr sesi ise harika, Vuruşunu yapan oyun- cunun kafasını kaldırarak to- pu izlemesi de oyuna renk ka- tan özelliklerden biri. Oyuncuları giydikleri değişik renkli formalardan tanıyabili- yorsunuz. Ayrıca oyun sirasin- da ekranın sağ kısmında kir- miızi yazıyla oyuncunun ddi veriliyor. Topa vurduktan son- ra, topun gölgesini izleyerek 32 yaptığı zıplamaları görebili- yorsunuz. Her topun deliğe girmesin- den sonra, ekranda skor ta- belasını görebiliyorsunuz. Ta- belanın üst kısmında genel durumunuz, alt kısımdaki kutu- larda ise topu kaç vuruşta de- liğe soktuğunuz veriliyor. Oyun sırasında oyuncuların genel durumunu görmek isterseniz, ekranın sağ kısmına bir göz atmanız yeterli. Bu kısımda yu- karıdan aşağı sırasıyla, topu kaçıncı deliğe sokmaya çalış- tığınızı, kaç vuruşta sokmanız gerektiğini, oynadığınız saha- nın numarasını, o anda topa vuruş yapacak oyuncunun adını, oyuncuların puan du- rumlarını, rüzgârin yönünü, vu- ruş açınızı, topun sokmanız gereken deliğe uzaklığını ve Commodore HÜLE # LAi BT a CEHİ SAA L %3"&? vuruş kuvvetinizi görebilirsiniz. Yalnız bir şeyi unutmamak ge- rekiyor; partiyi, puanı en dü- şük olan oyuncu kazanır. Ya- ni oyunu kazanmak için pua- nınızı mMümkün olduğu kadar düşük tutmaya çalışmanız ge- rekiyor. Leader Bodard Saolf'ta eksik- liği dikkatf çeken tek şey, kum çukurlarının bulunmayışı. Oyunda tek engel olarak sa- hanın yanındaki su birikintisi kullanılmış. Bu nedenle topu- nuzu deliğe sokabilmek için adadan adaya geçmeniz, yarımadalardan kurtulmanız ve dar kara parçalarından ustalıkla sıyrılmanız gerekiyor. Zaten bu engeller de oyunun keyfini ve heyecanını artıran öğgeler. Haydi top başına. O