1 Ocak 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 4

1 Ocak 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 4

Commodorecuların Yeni Yılını Kutlarız 035300 Teletek BiLGİSAYAR DANIŞ ACILIŞINA HOŞ GELDİNİiZ çaç KEZİ Yeni Yılda Teleteknik Büyüyor eşvikiye'deki merkezimizi ziyaret etmiş olanlar, bu gü- zel dairenin neredeyse her santimetre karesinin nasıl bir hummalı faaliyetin mekanı oldu- ğunu bilirler. Bir yandan progğram ya- -I HL LA zanlar, bir yandan program satanlar, alet bakımı yapanlar, bayilik görüş- melerini sürdürmeye çalışanlar ve mavra atanlar, oyun programlarını deneyenler, iş programlarını daha da geliştirmeye çalışanlar, Amiga'da sa- Commodore natsal yeteneklerini deneyenler ve di- ğerleri... Bu yüzden her beş dakika- da bir, isyan etmiş bir ses “Bu mekan- da çalışılmaz yahu!”' diye ortalığı çın- latırdı. Şimdi bütün bunlar değişti... Teş- vikiye'de yeni yerleştirilmiş, birbirle- rini yansıtan aynaların sessizliği içe- risinde, Teleteknik kendisini gerçek bir eğitim kurumuna dönüştürmek yolunda ilk adımlarını atıyor.Teşviki- ye'deki merkezimizin adı artık “Bil- gisayar Danışma Merkezi"'. Açılış 19 Aralık Cuma günü idi. Te- leteknik ailesi, yakın akrabalarından uzak hısımlarına kadar seçkin bir ka- labalığın eşliğinde zevkli bir kokteyi- le, Teşvikiye'nin kılık değiştirmesini kutladı., Nesli Han'daki yeni yerimize gelin- ce, o ayrı bir hikâye. Fotoğrafta gör- düğünüz gibi son üç haftayı, bitme- miş duvarların oluşturduğu gerçeküs- tü bir mekanda, dergi çıkarmaya, hiz- met vermeye çalışmakla geçirdik. Ta- Hih, en büyük azizliğini ise açılışımız- da yaptı-ışıkları söndürdü. Ve böyle- likle, bu yeni gerçeküstü mekanımızı, çağdaş teknolojinin mum ışıklarının nostaljisi ile birleştiği gerçeküstü bir atmosferde kutlamış olduk.