1 Ocak 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

1 Ocak 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 42

yun, bilgisayar ön- cesi dönemde bul- maca çözenler için hazırlanmış eski bir oyundan kaynaklanmaktadır. Bu eski oyunda amaç üzerin- de çeşitli resim veya yazılar olan plastik kareleri kare kare yerleştirerek o resmi veya şekli tamamlamaktır. Split Persona- lities bu sistemden hareket et- mekte ve buna ayrıca ransge- le parçalar, elektronik 'yasak bölgeler', başarılı ses ve renk efektleri eklenmektedir, Oyun- da ayrıca ekranın altında çi- zelge şeklinde izlenen bir za- man kısıtlaması sözkonusudur. Zamanımızın sona ermesine yakın uyarıcı bir ses başlar, Oyun 25 ufak kareye bölün- müş bir büyük kare ekranda oynanmaktadır, Kareler nu- maralarımıştır. Amaç sağda daha küçük bir görüntüde gösterilen resmi tamamla- maktadır. Oyunda 40 seviye vardır. Gösterilen resimler Ronald Re- agan, Margaret Thatcher, Ne- il Kinnoek, Clive Sineclair, Andy ve Fergie, Mick Jagger ve Marilyn Monroe'dan oluşmak- 42 tadır. Oyunu ilginç kılan, çeşitli işler yapan random parça- lar... Her bir resimde bulunan bonüs puanları elde etmek için parçalayıp tuzak kapısin- dan içeri İtemezseniz yaşam- nıza mMmalolacak bomboalar vardır. Elmaslar, bonus puan- ları iki katına çıkartır. Oyuna başlarken ilk yapa- cağınız İş sağ üst köşedeki 3 ve 4 no'lu iki parçayı bırak- maktır. Bu size bombayı dişarri atmak için maximum zamanı sağlar. En alt sırayı tamamla- . dıktan sonra 19 ve 414 no'lu yerleri kapatmaya çalışın. Bu sizin hareketlerinizi kısıtlayan elektrodu önler. Bunları becer- dikten sonra yüksek pucınınızı artırmcık için bonuslar elde et- meye çalışın. Eğer gri tüfek ve kurşunu en sona birakirsanız bunlar biraraya gelince o za- mana kadar elde ettiğiniz bo- nuslar iki katına çıkar. Genel bir kural ekranda işi- nize yaramayaın parçaları ek- randa tutmamaktır. Buna ya- pamazsanız bonus puan ka- Commodore zanacağınız yer sayısı azalır, Gelelim en zor iki seviyeye, hakkındaki ipuçlarına: Mick Jagger 20 ve 24'ü ardından 2/4, 23, 24'Ü sıra ile doldurun, bunun ardından elektrodu bloke et- mek için 5'i doldurun. Marilyn Monroe En zor kısmı. Önce 3 ve 4'ü doğru parçalar ile dolduru- nuz. Önden sonrü 5'i bulana kadar parçaları inceleyin, 3 -ve 4'ü bir bir 24 üzerinden 20 ve 21'e götürün, ondan sonra 5i 4'e ve oradan 24'e getirin. Bunun ardından 21'deki poar- çayı 1 uzerındem 'e getirin. Gerisi size dif, |