1 Ocak 1987 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

1 Ocak 1987 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 41

U oyun bir süre TV'leri- mizde izlediğimiz bir polisiye diziden Uyar- lanmıştır. Miami'de bü- yük bir kaçakçılık olacağına dalr haberler yayılmış, Sizin işi- niz sokakları dolaşarak adam- larınızdan bilgi toplayıp soru- nu halletmektir. Konuşacağı- nız kişileri sokaklardaki çeşitli barlarda bulacaksınız. Oyuna Crockett'in Ferrari'- sinde sokakları arşınlayarak başlayacaksınız. Ancak karşı- nıza bir sorun çıkacak araba- yı kontrol etmek çok zor! Yolun sağını takip etmelisiniz. Eğer çok yavaş giderseniz arkadan çarpılmanız, çok hızlı giderse- niz duvara veya başka bir irobaya vurma olasılığımız çok kuüvvetli. Arabanır | üre ketlere yanıtı çok önı e Ça rpabileceğiniz herhangı Dir şeye yaklaşıp ondan kaçmak isterseniz bu hemen hemen 4 imkânsız. Bu nedenle verilen zamanlarda verilen yerlerde olmanız çok güç.” İncelemeye değer bir yer bulduğunuz zaman arabayı durdurup detektiflerinizden bir ya da iki tanesini oraya gön- dereceksiniz. Bunu yapmanın bizim keşfedebildiğimiz bir yo- lu, araba durduktan sonra, klavyedeki U tuşuna basmak. Bunu yaptığınızda, ekranın alt kenarında yanıp sönen iki ok beliriyor. Bu noktada, joystick'- in ateş tuşuna basaırsanız, de- tektifiniz sözkonusu barın için- de beliriyor. Bir otel ya da ba- rın İçinde detektifleriniz ellerin- de Magnum'ları ile gezerken tastladığınız ipuçlarının üzerin- den geçertek olabilirsiniz. Eğer hızliı davranmazsanız © anda arkadan çarpılmanız ve her şeye yeniden başlamanız iş- ten değil Commodore ; Ekran çeşitli pencelere bö- lünmüş, En büyük alanı olayın cereyan ettiği grafik ekranı al- maktadır. Bunun altında bir saat çalışmakta ve bir gösfer- gede dateş, sürüş, araştırma durumlarından hangisinde ol- duğunuzu gösltermektedir. Ay- nı göstergeden sizi geçen bir arabanın herhangi bir ipucu taşıyıp taşımadığını izleyebilir- SiNizZ. Alt kiısmın sağındaki 2 pen- cerede detektifler, durumları ve aldığınız skor izlenebilir. Kontrollerinin zor olması dı- şındo iyi grafikler, iyi müzik ve iyi düşünce açısından çok İyi bir oyun, |