1 Şubat 1988 Tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

1 Şubat 1988 tarihli Commodore Gazetesi Sayfa 49

önünde bulundurun. Kkıyıda bulunan düşman silolarını GU N BOAT arayın, Bunlardan bazıları pek iyi korunmuyor. Bu silolara ya- naşıp yakıf ve silah ikmali ya- Dabilirsiniz. hatta geminizi bir parça da olsa tamir ettirebilir- siniz. Siloların iyi korunanların- dan uzük dürün. Eğer esas amacınız olan deniz üstlerini bulabilirseniz en yi saldırı silchi, misillerinizdir. Bu yüzcden misillerinizi DOş ye- re harcamüayin, Ateş tuşuna basarak gemi — topunu kullanabilirsiniz. Diğer | silahları tuşlar vasıtası ile kul- lanmanız mümkün., Tuşları ye- niden tanımlamanız da müm- kün. Geminizi her yöne döndüre- bilirsiniz. Dönüşler hem sadi yönüne ters hem de saüft yö- nünde olabilir. Ekranın alt kismiında hücum- botunuzun koöntrol poneli'ye— röliyor, Ekranın sof alt köşesin- de dijital bir pusula var. Bunun üzerinde geminin çoalışılabilir- ok gizli ve çok İyi sikahlan- dırılmiş bir hücumbotun kumandaşsını ele olmak ister misiniz? Göreviniz düşman sularınd sızmak ve elinizden geldiği kadar zarcır vermek. Bunun için düşman savaş gemileri- ne, helikopterlerine, hücum- botlarına, kıyıdaki tesislere, k- saca önünüze ne çıküırsa sül- dırip yök edin. Esas amacınız dört deniz Üs- tünü arayıp bulmak ve yok at- mek. Eğar bu işi başarabilirse- niz düşmanınızin SEWCiŞ GÜCÜ önemli ölçüde azalacak ve savaşı küybetmesi kaçınılmaz olacak. Doğal olarak yöl boyunca düşmanın yoöğün saldırısıncd maruz kalacaksınız. Sİzi savaş gemileri, helikopterler, hü- cumbotlar ve deniz batarya- ları durdurmaya çalışacak. Gemlinizin hasar, berizin ve silah durumunu daima göz-